•~5~•

16 6 1
                                    

Saat 19:20

Can hala yatakta oyalanıyor.  Ben kalktım çünkü bu saatte yatakta kalırsam kötü olacak. Aslında sadece gece yatamam ama bu hiç hoş olmaz ama şuanda ne yalan söyliyeyim karnım çok acıkmış. Yiyecek bir şeyler bakmam lazım. Ben mutfağa gidip güzel bir şeyler var mı diye baktığımda Can da en sonunda kalkmıştı. Yanıma geldi. "Bebeğim, gülüm. Ne yapıyorsun sevgilim?" Ona doğru döndüm ama yine tam arkamdaydı ve kısa süren bir öpüşme yaşadık. Gülümsedim "ıyim canım, karnım açıktı da biraz bir şeyler yesem iyi olur." Can gözlerime bakarak yüzümü okşuyordu. "Canın acımıyor değil mi?" "Yoo yani aslında evet ama iyiyim. Ayakta durabiliyorum yani hehe." Biraz kızardım. Çünkü evet söylemeyi unuttum... Canım açıyor. "Iyi bakalım aşkım. Sen yap kendine bir şeyler sonra duşa gireriz." Onayladım ve o televizyon seyretmeye gitti. Bende kendime güzel bir sandviç yaptım ve buz dolabında olan elma suyunu bardağa doldurdum. Bende salona gittim. Masaya oturdum. "Ister misin?" Gülümsedi "Afiyet olsun miniğim. Ben şuanda bir şey istemiyorum." Gülümsedim ve ona çok merak ettiğim bir şey sordum. "Ya Can? Baksana ya sen burda ne iş yapacaksın? Zor olmayacak mı sana iş bulmak?" Can hafif bir kahkaha atarak. "Bebegim sen benim ne iş yaptığımı unuttun galiba. Senin sevgilin mühendis. Unuttun mu? Merak etme o işlerle yorma kendini ben düşündüm ve hatta bir iş buldum bile." Içim rahat olmuştu. Bende aslında artık iş hayatına girmek istiyorum ama daha zamanım vardı. Aradan çok geçmeden telefonum çaldı. Arayan Melisa "Ne istiyor kim bilir?" Açmak istemesem de açtım. "Alo?" Tedirgin ve korkak bir şekilde geliyordu sesi. "Efe şey Oğuz yanında mi?" "H-hayır yanımda değil. Bu günde gelmedi ki hiç? Niye?" "Ulaşamıyorum! Ne yapıcaz şimdi?" Şaşırdım. İştağım kaçtı. Oğuza bir şey olsun asla istemezdim. "Dur birde ben arayım." Telefonu hemen kapatıp Oğuzu aramaya başladım. Telefonu arıyorum ama meşgul. "Efe? Ne oluyor ? Ne yapıyorsun telefonda sen?" Gözlerim dolmuştu ve Cana baktım. "Aşkım Oğuza birşey olmuş galiba. Telefonu açmıyor."  Can bu duruma sıkıldı tabi ama benim üzülmemi istemiyordu. "Tamam ağlama bir daha ara." "Meşgule atıyor.  5 defa aradım." Yine denemeler yaptım ve 10 dk sonra Oğuz aradı. Hemen açtım "Oğuz!? Iyi misin? Nerdesin?" Telefonda ki kişi Oğuz değil bir doktordu. "Efendim geçmiş olsun ama Oğuz arkadaşınız kaza yaptı ve şuan yoğun bakımda." Kalbim duracak gibi oldu ve hemen hastahanenin adresini aldım. Cana baktım "hayatım beni lütfen hastahaneye götür." Can sinirlendi. "Bu saatte ne işimiz olur orda. Hayır gitmiyoruz." Yalvardım. "Can aşkım lütfen bak. Götür o benim arkadaşım. Bana ihtiyacı var." Onu zar zor da olsa ikna ettim ve hemen pijamalarla da olsa çıktık. Hastahaneye varmadan önce herkese haber verdim ve onlar da geliyorlardı. Hastahaneye vardığımızda. Diğer arkadaşlar da gelmişti. Hemen Oğuzun yanına gittik. Doktorlar normal olarak içeri almadılar hepimizi. Biz hepimiz beklemedeydik. Hepimiz sessizce beklerken Melisa parladı. "Ulan Efe hepsi senin suçun! Sen olmasaydın bunların hiç biri olmazdı." Neyden bahsediyordu Hiç bir fikrim yoktu. "Ne diyorsun Melisa ben ne yaptım?" "Batu bana  her şeyi anlattı. Senin yüzünden oldu bu! Eğer Oğuza bir şey olursa..." Can araya girdi. "Yeter lan! Otur yerine sevgilimin hiç bir şeyden haberi yok. Gelip burda suç atıyorsun. Neden Batu dan öğrenmiyoruz. Madem o sana bir şeyler anlatmış!?"  Sevgilimin beni koruması çok hoşuma gitmişti. Hepimiz Batu ya baktık. Batu suçlu hem güçlü durumundaydı. "Ben bir şey yapmadım lan. Götlere bak hemende bana suç atıyorlar. Ben sadece Oğuza olanları anlattım ve oda herhalde sinirlenip Efenin yanına gidiyorken oldu bunlar." Melisa " Yok batu Oğuz yeni kıza gidiyor değil mi?"  "ya onu sen kafayı yeme diye dedim." "Daha çok sinirlendim ama!" Herkes bir ağızdan konuşuyordu. Birden Aleynayı gördüm ve yanına gittim. "Selam Efe." "Selam Alyena." "Üzülme Efe her şey iyi olucak." "Bilemiyorum ama umarım" herkes tartışıyorken doktorun girmesiyle sessizlik oldu. " Evet gençler. Arkadaşınız ıyi  amma velakin kötü bir halde o yüzden 1 hafta kadar burda kalması daha iyi olur." Can "Nesi var doktor?" "Üzülerek söylüyorum ki. Bir kolu ve bacağı kırıldı. Birde boynunda pek hoş olmayan bir çatlak. Sorun etmeyin bir hafta sonra daha iyi olur. Evden hiç çıkmaması gerekicek. Neyse yapacakları ben size eve giderken veririm. Hastayı göre bilirsiniz ama ikişer ikişer ve sakın konuşturmayın." Hepimiz onayladık ve Oğuza bakmaya gittik. Herkes girip çıktı ve bizde son olarak girmiştik. Ona yaklaştım ve cidden kötü durumdaydı. Oysa sadece yanıma gelmek istiyordu. Can omzuma kolunu attı. "Iyi olacak merak etme." Küçük bir umutla gülümsedim "umarım." Sonra hepimiz evlere giderken. Melisa bağırdı. "Sana bunun hesabını ödeticem. Göreceksin sen!" Ona döndüm ama Can kafami tekrar çevirdi. "Boş yapıyor boş ver sen onu." Arabaya bindik ve eve gittik.

Saat 11:30

Yeni uyandım. Hâlâ yataktayım ve sevgilim arkamdan sarılıyor. Ikimizde çıplak bir şekilde yatıyoruz. Sevgilim gözlerini açtı ve beni boynumdan öptü. "Günaydın hayatım." Bende o sıra esnedim ve ona döndüm. "Günaydın sevgilim." Gülüştük ve sonra beni dudağımdan öptü. "Canım bebeğim. Seninle yapmak istediğim planlarım vardı ama hepsi battı. Bari bu gün sahile gidip çimenlere uzanalım. Sadece sen ve ben bide ordaki küçük sevimli köpek Boby." Gülümsedim. "Olur aşkım. Sen ne istersen o olsun. Seninle ben hep mutluyum." Sarıldım ona. Bir süre daha yattık. Sonrasında saat 12:30 gibi kalktı. Duşa girdik. Duşta eğlendik ve sonra da kahvaltı ettik. Ben kindimi çok mutlu hissediyordum. Çünkü gerçekten beni seven ve asla bırakmayacak adamın yanındaydım. Ya da o benim yanımdaydı herneyse mutluyum işte :) . Daha sonra öğlenligin  güzelce giyindik ve çiktık. Güzel bir gezme, alış veriş ve öğle yemegi derken artık saatimiz geldi ve o sevgilimin çok sevdiği sahile gittik.  Orada kocaman çok güzel otluk alan vardı. Bir çok insan sevgililer ve ya arkadaşlar toplanır ve eğlenirler kendi kafalarına göre. Kimse kimseyi rahatsız etmezdi. Bizde oturduk ve o gün batımı ve birbirimize olan sevgiyi doya doya yaşadık o an...

Güzel bir aşk bölüm oldu. Hoşunuza gider umarım. Oylayın ve yorup yapın. Cevap vericem🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalıcıyız (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin