Sziasztok! Az én nevem Anne, 15 éves szőkés hajú lány. Szeretek zenét hallgatni és rajzolni.
-----
Ma reggel felkelltem és felöltöztem, elkészültem majd indultam a suliba szerencsére holnap már nyári szünet. Jippí! Na szóval megérkeztem a suliba ahol Natalie fogadott, a legjobb barátnőm. Bementünk az osztálytermünkbe és leülltünk egymás mellé, mivel még nem csöngettek be (kb 10p volt a becsöngetésig).A: Am mizujs?
N: Ú! Képzeld nyáron megyek egy lovardába melózni, KÉRLEK GYERE VELEMMMM!!!!
A: Ahj... tudod hogy utálom a lovakat! )
N: Igen... tudom... de légyszii!
A: Jó.. rendben megyek veled oda dolgozni.
N: KÖSZIIII
*és becsöngettek*Amikor végre vége lettek az óráknak Natival átmentünk hozzám és ott töltöttük a délutánunkat. Nati csak a lovastanyáról beszélt ami kezdett kicsit idegesítő lenni🥴. Elmondta hogy a Baker Streeten van és ez egy derbys versenylovarda. Megmondom őszintén nem hangzott ANNYIRA unalmasan🤔. Azt is mondta hogy a lovakat fogjuk csutakolni és ganajozni + etetni. Meg ami elég izgin hangzott, hogy jött egy új paci egy nagyon szép fekete csődör. Melózni csak 1 hét múlva kezdünk szóóóval elmegyek szerintem bevásárolni ilyen izé tanyasi ruhákat venni.
-----
Ez az 1. rész remélem tetszik!💕
YOU ARE READING
𝕋𝕚𝕥𝕠𝕜𝕫𝕒𝕥𝕠𝕤 𝕥𝕒́𝕣𝕤✨🐴🖤
AdventureCsak egy lány... de ez a nyár megváltoztatja a jövőjét.