2.rész

13 1 0
                                    

Reggel 8:45-kor keltem, gyors kipattantam az ágyamból majd leszaladtam a konyhába ahol anyu meg apu épp palacsintát sütött.

(Anne anyukája: Kate | Anne apukája: Thomas | Anne huga: Lily / Anne teljes neve: Anne Liliana Cooper)

A: Jó reggelt! Mi a reggeli? Nagyooon éhes vagyoook!
K: Ma palacsintát csináltunk apáddal, már a fele kész szóval addig menj és szólj a hugodnak hogy reggeli.
A: Oks.

Felmentem és bementem Lily szobájába. A kis csajszi még nagyba aludt mire odamentem és rákiáltottam:

A: HASADRA SÜT A NAP TE KIS NYOMIIIII

Lily ilyedtébe felugrott az ágyból és véletlen annyira megilyesztettem hogy neki szaladt a falnak😂😂 IGEN SZÓ SZERINT NEKI SZALADT A FALNAK🤣🤣🤣

L: Auch... héka! Ez nem volt szép és te vagy a nyomi! Várj! Jól érzem??? Úristen... ez csak nem?! PALACSINTAAAA😍🤤😱 Ahweee a kedvencem!!! Mire várunk még te csorókoporsó? INDULÁS PALIT ZABÁLNIII
A: omg ez őrült...🤭😂

Hát igen... személyesen az idióta hugom xd. Na szóval lementünk a konyhába ahol a szüleink fincsi palacsintákkal vártak. Nekem a juharszirupos és a nutellás a kedvencem. Kb úgy 4 palit benyomtam, a hugom nem tudom mennyit de szerintem biztos 10-nél többet, SOKKAL többet😂! Ezután felmentem a szobámba és felöltöztem ugyanis megyek Natival a plázába lovas baromságokat venni a munkához. 10:00-re oda értem a plázához, ez a diló lány meg már megint késik! Pfu!

*10p múlva*

N: Sorryka a késésért de még be kellett ugranom anyu üzletébe egy cuckika kis dzsekiért!
A: Cuckika? Wtf xd Jól vagy? 😂💕
N: Ahamm csak NAGYONN izgatott vagyoooook!!!
A: Én is valamennyire.
N: Szuper! Akkor először is a Super Jumperbe megyünk be mert ott vannak a legtutibb lovas nacik, felsők stb.!
A: Aha, ja biztos... inkább menjünk.

Mikor bementünk a Super Jumperbe azt hittem elhányom magam! Nem tudtam hogy ENNYIRE undorítoan néznek ki a lovas gatyák! BLEH!

A: Juj! Nincs valami másik lovas üzlet?!
N: De van de ezek a legjobb lovas cuccok!
A: Jesszusom........
N: Mi van Ancim?🥺❤️
A: 1 többet így SOHA ne hívj! 2 már bocs de ezek a cuccok undorítoak!
N: Hát pedig muszály lesz 1-2őt venned!
A: Arghh!! Na jó...

Vettem 2 nadrágot, 1 barnát és egy feketét + vettem 3 lovas pólót. Igazábol a kinézetük elviselhetetlen de amúgy nagyon kényelmesek! Ezt követően bementünk még más lovas boltba nézelődni aztán VÉGRE bemehettünk (nagy nehezen rávettem Nataliet) a normális ruhaboltokba. Az egyikbe vettem egy fürdőruhát mivel a régi az már kicsi rám, és vettem egy tök jó strandra való lezser ruhát. Végül utolsónak vettünk egy Starbucks coffet is mert eléggé elfáradtunk a sok fel-alá mászkálásba😅. Aztán elköszöntünk egymástól és hazamentünk. Mikor haza értem anya és apa nem voltak otthon, azt hittem a hugom sincs. Felmentem a szobámba és mit látok... A HUGOM SZÉT DOBÁLTA A RUHÁIM ÉS A MARADÉK RUHÁIMBA TÁNCOL A SZOBÁMBA MIKÖZBE A LEGJOBB BARÁTNŐJÉVEL STACYVEL VIDEOCHATEL🤬🤬🤬🤬!!!!!!!

A: TE MEGŐRŰLTÉL?!
L: Őőő... ez nem az aminek látszik!
A: NEM?!
L: Inkább összepakolok.... szia Stacy! *és letette a telóját*
A: Jobban teszed!!! 10p múlva visszajövök addigra kész legyél!
L: Jóóó...🙁 De kérlek ne mond el anyuéknak!!
A: Majd meglátom!

Avval kiviharoztam a szobámból a nappaliba. Nem hiszem el!! Tegnap meg még direkt kitakarítottam meg rendet tettem, hogy a nyár 1. napja szuper legyen, erre ezt mind elbarmolja a hugom! Legalább a plázázás jól ment...
—————
Hát ez lett volna a 2.rész. Remélem tetszett és igen ez jóval hosszabb mint az 1.! Nemsokára jön a 3.rész is! De addig is ha tetszett nyomj egy vote-ot!! Bye🤪💙

𝕋𝕚𝕥𝕠𝕜𝕫𝕒𝕥𝕠𝕤 𝕥𝕒́𝕣𝕤✨🐴🖤Where stories live. Discover now