Június 4./Csütörtök
7:25-kor csörgött a telóm ébresztője aztán még 5 percet az ágyamba töltöttem majd nagy nehezen kikászálódtam a fürdőszobába és elvégeztem a reggeli rutinom. Mindennel kész voltam felkaptam a táskám és kimentem a kapu elé, 7:48 volt. Ezután nemsokára megérkeztek. Köszöntünk mindhárman egymásnak de egész úton egy szót se szóltunk Natival egymáshoz. 10p múlva megérkeztünk a lovardába majd kiszálltunk az autóból, én egyenesen hátra mentem a szénabálákhoz ahol felmásztam rájuk és elkezdtem zenét hallgatni. Később egy hang szakította meg a chillezésem.N: Anne! Nem jössz a lovakhoz?
A: Kösz nem.Avval visszaraktam az airpodsom a fülembe és hallgattam tovább a zeném. Mikor már meguntam elmentem a legelőre de úgy láttam épp etetik a lovakat szóval átgyalogoltam a karám másik oldalára ahol leültem egy fa mellé (a karámba voltam) és elkezdtem instázni aztán kicsi simizéseket éreztem a karomon. RockHeart volt.
A: Hé! Szia szépség!
R.H.: *prüszköl*
A: Mizujs te fekete szépség? Nagyon gyönyörű vagy!És akkor egyszer csak...
Betty: ISTENEM ANNE MEGMONDTAM HOGY HAGYD BÉKÉN ROCKOT!!!!
Na ekkor bedühödtem és oda sétáltam hozzá...
A: Na ide figyelj te kis ribi! Ne engem ócsárolj és cseszegess mikor a te kis Rockocskád jött oda hozzám! És elegem van hogy mindig rám szólsz közbe semmit se csináltam! Attól még hogy egy versenylovardád van meg a kis idióta Centerville nevet viseled nem vagy több egy kislánynál!!! DE VELEM NE PACKÁZZ TE KIS K***A!!!
Ezután kimentem a kapun és haza sétáltam.
{Betty szemszöge}
Pfu baszki! Ki ez a lány?! Mit képzel magáról?! Nem tudhatja meg RockHeart... ööö mindegy!{Újra Anne szemszöge}
Mikor haza értem beviharoztam a szobámba, magamra kulcsoltam az ajtóm és filmet kezdtem el nézni. Nem hiszem el!! Mi a francot képzel magáról ez a Bettyke? Pfu... Na mindegy! Mivel este volt és eléggé stresszes voltam ezért engedtem egy jó habfürdőt és legalább 2 óráig fürödtem.
—————
Ez egy kicsit rövid lett de úgy gondoltam már kéne egy részt posztolnom. Ha tetszik=vote
YOU ARE READING
𝕋𝕚𝕥𝕠𝕜𝕫𝕒𝕥𝕠𝕤 𝕥𝕒́𝕣𝕤✨🐴🖤
AdventureCsak egy lány... de ez a nyár megváltoztatja a jövőjét.