20p múlva vissza mentem a szobámba és láttam, hogy a hugom ott sír az ágyamon.
A: Úristen Lily! Mi a baj?
L: Nem akartam elmondani... 'szip'... de akkor neked elmondom... de NE MOND EL ANYUÉKNAK!!!
A: Jóó.
L: Szóval... Stacy apja tegnap meghalt...
A: Öhm... mi? És te ezért miért sírsz ennyire? Értem hogy a legjobb barátnőd apja de akkor is.
L: Hát... félek hogy mi, Stacyvel vagyunk az oka... ugyanis öngyilkos lett...
A: MI?! MIT CSINÁLTATOK?! Lily!!
L: Mikor tegnap előtt ott voltam Stacynél... ne...nem fogadtunk szót Stacy apjának és később láttuk hogy ezen kiborul...
A: Jah... nyugi ez nem a ti hibátok! Valami üzenetet vagy hívást kaphatott.
L: Lehet.
A: És bocsi hogy ilyen voltam...
L: Végülis jogos.
A: Tudod mit? Gyere elmegyünk fagyizni!
L: Oké.Felhúztuk a cipőnket majd kimentünk az ajtón.
A: Tudod mit? Menjünk kocsival!
L: Úristen Anne!😂 Dehát még csak 15 vagy!
A: Ja de nyáron leszek 16, és apunak van egy ilyen izé mopedautója vagy mi a tököm amit 16 évesen lehet letenni.
L: Te nem vagy normális!😂
A: Wow! Nehéz volt rájönni😂Beültünk a kis két személyes kocsiba kitolattam és elindultunk a fagyizóba. Megvettük a fagyikat (én egy erdei joghurtosat ettem, a kedvencemet a hugom pedig puncsot) és elmemtünk a parkba, ott leülltünk egy padra és beszélgettünk. Végül hazaértünk.
L: Őszintén szólva azt hittem neki megyünk valaminek vagy megbüntetnek mert nincs jogsid.
A: Hát 😂🤷♀️Anyu meg apu már otthon voltak. Apa TVt nézett anya meg valamit ügyködött a konyhába.
K: Ó sziasztok lányok! Hol voltatok?
A: Csak fagyizni voltunk.
K: Gyalog mentetek?
L: Ne... *befogtan a száját*
A: Nem, biciglivel.
K: Ja értem!
T: Lányok! Gyertek nézzünk valami filmet, Kate is mingyárt kész van a pizzákkal meg a popcornokkal!
L,A: JEEEEMég anya csinálta a kaját addig mi kiválasztottunk egy jó filmet (2 óra 22 perces😨). 10p múlva kész lett anya is mi addig Lilyvel lehoztuk a babzsákunkat. Mire mindent kényelmesen berendeztünk kész lettek a kajcsik is leülltünk mind az 5-en a kanapéhoz (azért 5-en mert Lollypop a labrador kölyök kutyánk is ott volt, mélyen szundikált).
21:38 van, épp végeztünk a filmmel. Lily bealudt a film közben szóval apa most épp felviszi a szobájába, én még lent írtam ezt a csodálatos naplóm.
23:24 van épp, most megyek aludni szóóóval bye!Másnap (nyári szünet 2.nap/kedd)
Na végre felkeltem. (9:47)
Felöltöztem majd kimentem a kertbe játszani Lollypoppal. Mivel én meg Lolly versenyekre szoktunk járni (eddig 4 versenyen voltunk). Szóval ugratgattunk 30-40 centiket meg szalomoztunk, igazábol mindenfélét csináltunk. Végül bementünk a házban, adtam Lolonak vizet és felmentem a szobámba videochatelni Natalieval.N: Helcsokaaa
A: Halii
N: Mizu?
A: Igazábol nagyon semmi, most voltam kint Lollyval.
N: Az jóóóó! Van egy csodás hííreeemmmm!!!!!
A: Ú! Na mi?
N: Holnap már mehetünk is dolgozni!
A: Kajak?
N: Ahammm!! Azt mondta a főnökünk hogy ha szeretnénk holnap már mehetünk, legalább megismerjük a helyet és még nem kell dolgoznunk!
A: De jó! Szuper!
N: Oksika akkor holnap elvisz anyu minket, reggel 8:00-ra ott vagyunk érted.
A: Rendben.Natival még legalább 1 órát beszélgettünk aztán letettem a telóm és elmentem edzésre (kosárlabdázok). Oda is értem a sportcsarnokba ahol már nagyba melegítettek. Van egy csajszi. A neve Vanessa, egy osztályba járok vele is de utálom! Ő az osztály ribije + nagyon beképzelt!
V: Helcsoka melcsoka Ancika
A: Hagyj már békén Vanessa.
V: Jujcika most meglettem fenyegetve *Vanessa és a 2 kis barátnője röhög*
A: 🙄Na mindegy Vanessa csak adta a tipikus Vanessát. Mikor vége lett az edzésnek haza mentem, de senki nem volt otthon, leülltem a nappaliba valamit nézni mikor kopogtattak. Kicsit beparáztam hisz tudom hogy anyáék kondizni vannak a hugom meg Stacyvel elmentek valahova.
A: Öhm... ki az?
*semmi válasz*
A: Hahó! Ki van ott?
*még mindig semmi*
A: Hát jóó... akkor nem engedlek be bocs.
*erősebben verte az ajtót*
A: Jó beengedlek! *vicceltem*Gyors felszaladtam a szobámba és lekulcsoltam az ajtóm, mgfogtam a telóm felhívtam a rendőrséget utána anyáékat végül szóltam a hugomnak hogy gyorsan menjenek Stacyhez. 5p múlva hallottam hogy az ember aki kopogtat betörte az ajtót😢😭😱😳
Ismeretlen: Kislány! Hol bujkálsz? Gyere előő!
Anyunak írtam hogy szóljon a rendőrségnek hogy csendbe jöjjenek. Még 2p telt el a rendőrség sehol és egyre közelített a betörő. És akkor egyszer csak...:
Rendőrség: Körbe vettük a házat! Üzenem hogy jöjjön ki vagy mi megyünk be!
Nagyon megnyugodtan és hallottam hogy a betörő megszeppent de sajna nem ment ki. Azonban a rendőrség betörte az ajtót és kb 30mp alatt megtalálták. Kinyitottam a szobám ajtaját és anyu lekisért hogy lássam épp elviszik az embert.
K: Jólvan kincsem! Semmi baj, helyesen cselekedtél!
A: Anyu...
K: Igen édesem?
A: Nagyon félek! Mivan ha egyszer majd visszajön?
K: Nem tudom, de nem hinném hogy vissza fog jönni.
A: Remélem...
*odajött apa és Lily*
T: Kincsem! Minden rendbe van?
A: Igen apu.
L: Jaj nővérkém! Még jó hogy jól vagy! Bár ha elvitt volna fél órán belül úgyis vissza hozott volna...🤔😂
A: Köszi😂❤️
*majd odajött egy rendőr*
Rendőr: Jónapot! Pár kérdést tennék fel magának Ms. Cooper.
Mi a neve?
A: Anne Liliana Cooper.
Remdőr: Rendben, mennyi idős?
A: 15 éves vagyok.
Rendőr: Jó, mikor van a szülinapja?
A: Július 2.Még kérdezett párat majd mindenki elment. Lefeküdtem egy picit aludni mert eléggé stresszes voltam.
—————
Hát ez lett volna a 3.rész remélem tetszik! Ki fogok rakni még egy posztot amiben a szereplők teljes nevét és dolgait rakom ki! Ha tetszett nyomj egy vote-ot.
YOU ARE READING
𝕋𝕚𝕥𝕠𝕜𝕫𝕒𝕥𝕠𝕤 𝕥𝕒́𝕣𝕤✨🐴🖤
AdventureCsak egy lány... de ez a nyár megváltoztatja a jövőjét.