4.rész

10 1 0
                                    

Június 3./Szerda
Reggel van.

A: Jaj... nagyon süt a nap! Várjunk! Ma jön reggel értem Nati! Mennyi az idő jézusom? *megnézem* 7:41?!?!?! Úristen! 20 percem van elkészülni!

Gyorsan felpattantam az ágyamból beszaladtam a fürdőszobámba megmosakodtam és hiper szuper sebességgel felöltöztem. Amikor épp hívott Nati.

N: Helcsokám babszikám! 3p és ott termek!
A: Okés! 😂❤️

Megfogtam a táskám és kiálltam a kapuba. Alig 1 percet vártam már itt voltak értem.

N: Sziooo
Mrs.Branch: Szia Anne!
A: Jónapot! Szia Nati!

Azután elindultunk a loviba. Kb fél órát utaztunk és ott is voltunk. Valami meseszép ez a hely! Azt hittem ilyen kis lovardás-farmocska ami szar állapotba van.

A: Woow! Gyönyörű ez a hely!
N: Ugye?? Na de gogogooo befelé!

Mikor beértünk egy kedves fiatal hölgy várt minket.

Betty: Sziasztok lányok! Már vártalak titeket! A nevem Elizabeth Centerville és ez itt a Centerville versenylovarda! Üdvözöllek titeket!
A: Jónapot! Az én nevem Anne Liliana Cooper.
N: Sziaaa! Én Natalie vagyok, vagyok Natalie Amberley Branch.
Betty: Szuper. Akkor gyertek körbe vezetlek titeket!

A körbevezetés után elmagyarázott mindent amit tudni kell végül hátramentünk Natcsival (xd) a lovakhoz. Ahogy odaértünk a karámhoz minden ló odaözömlött hozzánk, kivétel egy... egy csodaszép fekete csikó...

A: Hallod, Nati!
N: Jup?
A: Ki az ott hátul? Az a fekete felnőttesebb csikó?
N: Nem tudom, talán az új csikó!
A: Aham...🤔 És mi a neve?
N: Asszem RockHeart.
A: Nagyon szép neve van! Na meg a kinézete! Oda mehetek hozzá?🥺
N: Ezt ne tőlem kérdezd meg. Menj oda Bettyhez.

Előre mentem a házához és odamentem Bettyhez.

A: Szia Betty! Bemehetek a lovakhoz a karámba?
Betty: Persze nyugodtan! De csak óvatosan!
A: Rendben, köszi.

Végül vissza futodtam Nataliehoz, aki még mindig a lovakat simogatta.

A: Nati! Nati!
N: Miaz?
A: Bemehetünk a pacikhoz!
N: Jippííí!!

Gyors átmásztunk a karámon be a pacókhoz. Natalie oda ment a méneshez és fűvel etette őket, én addig lassan közelítettem RockHearthoz ám ekkor...:

Betty: HÉ KISLÁNY! ANNE! AZONNAL MENJ ONNAN! SENKI SE MEHET ROCKHEART KÖZELÉBE!!!

Csak megfordultam és bánatosan kisétáltam... már a kapunál voltam mikor valaki megfogta a kezem.

N: Hé! Anne! Miért mész el? És mi volt az a réten?
A: Hát azért is megyek el mert szerintem ezek után Betty nem akar látni, amúgy meg csak nagyon szimpatikus az a ló és közelebről meg akartam nézni...
N: TE MEGŐRŰLTÉL?! AZ A LÓ ÍRTÓ VESZÉLYES!!!
A: JÓ ÉS NEKEM EZT HONNAN KELLETT VOLNA TUDNOM?!
N: TALÁN LÁTHATOD HOGY NINCS A TÖBBI LÓVAL!!
A: ELEGEM VAN BELŐLED SOHA NEM ÉRTESZ MEG!!!
N: ÉN...

Ekkor már otthagytam. Nem hiszem el!!! Hogy lehet a legjobb barátnőm ekkora bunkó?! Leszarom mostmár! Haza mentem bementem a szobámba, volt még egy kis dugi csokim és elkezdtem valami filmet nézni a Netflixen aztán kopogtak. Bevallom kicsit beparáztam a múltkori miatt de szerencsére apa csinált az ajtóra ilyen kikukucsgálót. Lementem az ajtóhoz kinéztem és láttam hogy Nati, ezért nagy levegőt vettem és kinyitottam.

A: Szia...
N: Szia... Bejöhetek?
A: Ja...
*bejött*
N: Bocsi, hogy olyan tuskó voltam...
A: *vállat vontam*
N: Nagyon sajnálom! Kérlek bocsáss meg!
A: 'hökk' Semmi...
N: Na de én megyek is. Ja annyi hogy pénteken be kell menni a suliba évzáróra.
A: Jó.
N: Na szia.

Avval becsuktam az ajtót. Hát igen... eléggé haragtartó vagyok...
Jelenleg 19:29 van és úgy gondoltam egy kicsit Netflixezek. Megnéztem egy filmet ami tökre hasonlít Rock nevére, a Rock my Heart és ugye a paci a lovardába meg RockHeart, lehet Betty is látta a filmet ezért lett Rock neve ami. Mindegy is megnéztem aztán lementem egy késői vacsira, ettem egy meleg szendvicset öntöttem magamnak egy kis teát és felindultam a szobámba mikor valaki megkocogtatta a vállam...

L: Halika! Hol voltál egész nap?
A: Natalieval a lovardába.
L: Úúú! Te voltál lovak közt? Mázlista! És ugye lovagoltál is?
A: Még mit nem.

Avval ott hagytam. Igen, bunkó voltam a hugommal de az életkedvem az úgy -100000en volt. Szóval ott tartottam hogy felmentem a szobámba és elővettem a laptopom. Csak átböngésztem minden weboltalt, játszottam egy kis Minecraftot aztán vissza tettem a helyére, beállítottam az ébresztőm 7:25-re hiszen azthiszem holnap is jönnek Natiék értem bár EGYÁLTALÁN SEMMI kedvem. Sorry🤷‍♀️. 21:48-kor lefeküdtem majd szerintem gyorsan el is aludtam.

𝕋𝕚𝕥𝕠𝕜𝕫𝕒𝕥𝕠𝕤 𝕥𝕒́𝕣𝕤✨🐴🖤Where stories live. Discover now