6.rész

6 0 0
                                    

Június 5./Péntek
Arra kelltem hogy a hugom meg valaki a nappaliban nevetgéltek, gondoltam magamba "biztos csak itt van Stacy", erre pizsibe le mentem (mivel úgyis Stacy már látott pizsiben)  de ami azután történt... jesszus... ennyi dráma még nem ért egész életembe...

Vanessa: Óó hát hellóka maci pizsis! *klikk*
A: Ahj nemár! Kajak lefotóztál? De egy picsa vagy...😒
Vanessa: Jujcii most morcika vagyunk!
A: Először tanulj meg beszélni aztán probálj meg beszólni, amúgy is ehez nekem még korán van.
Vanessa: Édesem, 11:48 van!
A: 🙄

És ott hagytam őket. A reggelimet pedig a szobámban ettem meg. Amúgy igen, nem mentem ma a lovardába de írtam is Natinak hogy ma nem megyek ha nem baj. Ezért úgy gondoltam átrendezem a szobám, emeletes ágyam van és van elég zsebpénzem hogy új ágyat vegyek meg bútorokat. Kiskorom óta gyüjtögetek és szerencsére kisebb összeg mindig gyorsan össze jön, ugye az ünnepek miatt. Szóval ott tartottam hogy átöltöztem, megfogtam a pénzt meg a táskám és elmentem először a festékboltba, ugye hogy milyen legyen a szobám színe, most jelenleg lilás-kékes. Ezután ugye még bementem tapéta- és bútorboltba, mikor ezek mind kipipálva hazamentem. Bementem az ajtón és dühösen ott állt anyu és apu.

A: Sziasztok! Valami baj van?
K: Szia! Hát igen! Mi az hogy csak úgy szó nélkül átalakítod a szobád?!
A: Gondoltam ehez nem kéne engedély.
K: Ó! Hát kisasszony, igenis kell!
A: Ok, bocs, de leszarom és ha nem tetszik sajnálom!

Felmentem a szobámba, mindent behúztam a szoba közepére és átöltöztem a festéshez. 5 óra múlva már a szobám fele kész volt de mivel elfáradtam ezért lementem és ittam egy kicsit.

K: Anne Liliana Cooper!!! (Ha így szólít akkor valami bajt csináltam) MEGMONDTAM!!! NEM CSINÁLHATOD ÁT SZOBÁD!!! MIT TETTÉL?! FELFOGTAD!!! *kirohant a házból*
A: *utána mentem* Istenem anya! Mi a bajod?! Csak egy szoba felújítás! Mit vagy úgy oda?!
K: Te ezt nem értheted!!!!
A: AKKOR MAGYARÁZD EL BASZKI!!!
K: Azt a szobát a dédiék festették!!! Nekem a dédid volt a támaszom a szar időkbe és az a szín legalább rá emlékeztet!!! Mert ez a szín különleges... volt....
A: Bocs anya ezt nem tudtam de már muszáj volt... nagyon ódivatú volt...
K: Joh... igaz... bocs.... menj csak...
A: Köszi...

Eléggé megsajnáltam anyát úúúúgyhogy kitaláltam valamit! Fél napig tartott a meglepim de végre sikerült!

A: Anya!! Gyere egy picit ide!
K: Megyek! - itt vagyok!
A: Oksika! Most bekötöm a szemed!
K: Várj! Miért?
A: Mert! Nyugii!
K: Hát okéé!

Bekötöttem a szemét, levezettem a pincébe anyut és a pincénkbe van ilyen külön kis helyiség oda bevezettem és levettem a sálat a szeme elől.

K: Úristen! Anne! 😭😭😍❤️❤️
A: Tetszik?
K: Ez valami csodálatos!

Egy kis helyiség volt a dédinek, pont olyan színű mint a szobám volt, lilás-rózsaszínes-bőrszinű.
A szobám valamely szinten kész volt de még nem tudtam ott aludni úgyhogy a nappaliba aludtam.

Éjjeli, 3:28-kor
Kopogtak. Az. Ajtón. Mi a fos lehet ez? Megfogtam egy sokkolót + gyors oda mentem anyuékhoz a hálószobába, felkeltettem őket és oda adtam apunak a sokkolót.

T: Oké Anne, szóval menj be a hugod szobájába, ébrezd fel és zárjátok be magatok után az ajtót és az ablakokat.
A: Rendben, futok.
K: Kérlek vigyázzatok kincsem!
A: Úgy lesz!
T: Kate, gyere! Hozz egy baseball ütőt is!
K: Oké, megyek!

Beszaladtam a húgom szobájába gyors bezártam az ajtót és az ablakokat, addigra felkelt Stacy.

S: Mi a szent kaki? Mit keresel itt és miért zársz be mindent?
*elmagyaráztam neki*
S: Úristen! Ez nagyon para!
A: Várj! Jött egy üzi anyutól. Azt írja:
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
Anyu😘❤️
Kicsim azonnal
hívd a rendőrséget!

                                        Oké!!!
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
A: Úristen! Hívnom kell a rendőrséget!!!
S: Akkor gyorsan hívd!!!
A: *felhívtam* Jónapot! Segítsenek! A Franklin út 123. ház! SIESSENEK KÉREM!!! A SZÜLEIM BAJBAN VANNAK!!!
Rendőrség: Azonnal indulunk!
A: *letettem* Ez nagyon (elkezdtem sírni)... 😭😭😭...
S: Nyugi Anne! Minden rendbe lesz!
A: És mivan ha nem? Mivan ha megöli őket az illető vagy nem tudom!!😭😭
S: Megoldjuk nyugi! Addig nézzünk TV-t!
A: Huh... najó...

𝕋𝕚𝕥𝕠𝕜𝕫𝕒𝕥𝕠𝕤 𝕥𝕒́𝕣𝕤✨🐴🖤Where stories live. Discover now