- Sziasztok! Köszöntem nekik.
-Szia csajszi! Mondták egyszerre és adtak egy egy puszit.
-miújság? Kérdeztem.
-Háttt....semmi jó vagyis..Olyan pletyka folyik hogy furcsa lények vannak az erdőben. Mondta Laura.
-Pár fiú bemerészkedett De csak egy élte túl és ő nagy termetű farkasokról beszélt. mondta Lili.
- De hisz én az erdőből jövők! Minden áldott nap! Az erdőben lakom!
Még Apa semm mondott semmi ilyesmit pedig apa seríf! Mondtam.
- Hmm ez érdekes. Mondta Laura
-Itt jön a Szív döglesztő bátyád! Nyilvánította ki Lili
- Hát nem mondanám annak... húztam el a számat.
- Szia húgi! Mikor végzel? Kérdezte Zeck
- Ahoz mi közöd?
- azt mondta a fater hogy haza kell kísérjelek. Mondta Zeck
-Az biztos hogy engem nem kísérsz haza mert nem vagyok dedós! Háborodtam fel.
- De apa Azt mondta hogy...
- nem nem nem és kész!
És bementem a suliba a lányok is jöttek utánam.
odaértünk A szekrényünkhöz én kivettem a matek cuccomat A lányok pedig a magyart .
mindig is sajnáltam hogy nem egy osztályban vagyunk.
miután becsengettek az órára és elköszöntem a lányoktól beültem a terembe.
Persze hogy az ablak felőli sorban leghátul ülök Hol máshol.
Az órák csak teltek múltak és engem csak az foglalkoztatott hogy apa miért mondta Zecknek hogy kísérjen haza.
vajon összefügg az erdőről szóló pletykával?
(ki kell derítenem)
Mikor végeztem a suliban ,,elszöktem bátyám elől".
fel akartam ülni a motoromra de egy Baj volt.
Eltűnt a motorom!!!!
a A hűlt helyén Pedig csak egy cetli:
Szia hugi tudom hogy ,,megszöksz" előlem de így nem fog sikerülni :D
túljártam az eszeden.
Utóirat : Nyugi Jó helyen van a motorod! :)
Puszi bátyó.
Szóval így állunk Hát jól van akkor gyalog megyek!
mikor Elértem az erdő szélét kicsit megtorpantam de tovább mentem mikor már majdnem Hazaértem megreccsent egy faág.
Gyorsabban ver a szívem mint valaha.
szépen lassan megfordultam de nem láttam senkit, semmit.
Mikor visszafordultam egy hatalmas fekete színű bundájú piros rikító szemű farkassal találtam szembe magam.
Egyenesen a szemébe néztem ami végigmért engem.
Azok a szemek nagyon ismerősnek tűntek.
Közeledett egyet felém nem ijedtem.
Én is léptem felé egy lépést láttam, hogy nem akar bántani ezért léptem még kettőt felé
leguggoltam És egyenesen a két meleg tekintetébe Néztem.
Nagyon elvarázsolt.
Az orrunk összeért elkezdtem bundája felé nyúlni olyan puha a budája.
buksiját az én homlokomhoz nyomta olyan érzésem volt mintha már régebbről ismertem volna.
hátam mögül megreccsent faágat hallottam.
A Farkas is felnézett És egyenesen a hátam mögé nézett elkezdte morogni.
Megfordultam és egy ugyanolyan színű bundájú de jéghideg kék szemű Farkas állt. elkezdett felém futni...
Én lefagytam... becsukta a szemem és vártam a véget.
De nem jött..
Résre konyítottam a szememet.
Láttam ahogy a két Farkas verekszik és a kékszemű áll nyerésre.
Egy hangot hallottam egy nagyon ismerős hangot azt mondta:
- Szofi mássz fel egy fára!
körbenéztem nem láttam senkit.
- Most!
kiáltott az a hang. felmásztam egy fára és onnan néztem tovább a farkasokat egy utolsó nagy harapást mért rá a kékszemű a pirosszeműre és egy hatalmas nagy üvöltés és elfutott a kékszemű.
Gyorsan lemásztam a fáról és oda szaladtam a védelmező sérült fekvő farkashoz.
könnyezve ráborult A véres bundájára ekkor megláttam a kékszeműt ahogyan engem figyel.
Gyorsan elkezdtem futni a fához de utolért Megharapta a karomat Iszonyatosan fájt de nem érdekelt.
futottam tovább de megtorpantam mikor láttam és hallottam hogy eltűnt az üldözőm
vissza futottam a védelmező farkasomhoz felemeltem és hazáig meg sem álltam.
Hála az égnek nem volt senki sem itthon.
Felvittem a fürdőszobába letettem egy plédre gyorsan lementem hogy A véres tócsákat eltüntessem.
Elővettem a ködszereket és egy fáslit.
letérdeltem mellé és elkezdtem kitisztítani a sebeit nagyokat Szisszent.
- Nyugi mindjárt kész minden rendben lesz. Mondtam.
Miután kész lettem a sebbel bekötöttem.
Ránéztem a karomra Elállt a vérzés nagyon meglepődtem .
Nagyon mélynek látszott a seb.
Azt is letiltottam és bekötöttem lementem a konyhába elővettem a tegnapról maradt rántott húst és felvittem a farkasnak.
- egyél (nyújtottam oda neki )
-meg kell enned hogy legyen erőd.
kinyitotta a szemét egyenesen a szemembe nézett én egyet bólintottam és meg is ette mindet.
Miután megitattam leültem mellé ráhajtottam a fejemet a hátára ő pedig a fejét a combomra hajtotta így aludtam el.
__________________
Sziasztok! Itt van az új rész! Remélem tetszik :)
Pusziii! <3