با تشکر از همه دوستایی که میخونن کامنت میذارن و ووت میدن من تمام پیامهای پر مهرتون رو دریافت میکنم.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بکهیون به هر ادمی فقط یک بار اجازه اشتباه کردن میده، و دیگه بستگی به خود اون فردی داره که چه طور و چه اندازه از موقعیتی که بک بهش داده برای تکرار نکردن اشتباهش استفاده کنه و این موضوع در مورد همه افرادی که چه دونسته و چه ندونسته باعث رنجشش میشن هم صدق میکنه. حالا اگه کنجکاوید که چرا اینها رو میگم اکی براتون توضیح میدم.
بکهیون و همسر جان یه تایم فوق هات و عالی رو توی حمام با همدیگه سپری کرده بودن، البته از نظر بکهیون که عالی بود ولی اون وسط چانیول چه فکری میکنه خب به بکهیون ربطی نداره. چون بکهیون بهش گفته بود هنوز درد داره و نمیتونه یه رابطه دیگه داشته باشه و چانیول باز با پرویی تحریکش کرده بود و خب در نتیجه مجبور بود یه طوری کاری که کرده رو جبران کنه و خب چی میتونست بهتر از یه بلوجاب باشه؟!
به هر حال که باید با بدن همسرش بیشتر اشنا میشد و بکهیون هم از اینکه مجبور به این اشنایی کرده بودش اصلا پشیمون نبود. به هر حال که بهش خیلی خوش گذشته بود. البته اگر نق زدن، مقاومت کرده، قهر کردن، نابلد بودن، دندون زدن و در اخر گاز گرفته شدن دیک بیچاره اش توسط چانیول رو نادیده میگرفت اره بهش خوش گذشته بود، چون اخرش تونست بود چانیول رو مجبور کنه جلوش زانو بزنه و این برای شروع خیلی هم خوب بود.
وقتی هم از حمام بیرون اومده بودن، چانیول جرات نکرده بود باز بره تو قیافه قهر کرده اش چون فقط یاداوری اخم بک و طوری که دست کرده بود توی موهاش و موهاش رو کشیده بود برای اینکه یادش بندازه همسرش در حقیقت یه ددی باتم زورگو کافی بود، و همین بهش اجازه نمیداد دست از پا خطا کنه.
انقدر که حتی وقتی دید بکهیون اون پیراهن سفید طرح هاواییش رو با یه جین یخی پوشیده و دکمه هاشم تا وسط سینه اش باز گذاشته، با اینکه دلش میخواست بره جلو و غیرتی بازی در بیاره ولی باز جراتش رو نداشت چون میترسید اینبار بکهیون به جای بلوجاب مجبورش کنه دراز بکشه روی تخت و باسنش رو بگیره بالا و درحالیکه داره اسپنکش میکنه یه ویدوکال با مامانش بره تا دوتایی از صحنه تنبیه شدنش لذت ببرن.
خلاصه که خیلی حرف گوش کن و مودب نشست یه گوشه و اجازه داد بکهیون موهاش رو براش خشک کنه، لباسهاش رو انتخاب کنه و دوتایی قدم زنان باهم برن به رستوران هتل تا شام بخورن.
چانیول توی لیستش یه گزینه داشت با عنوان: یه شوهر جنتلمن باشید. که خب میخواست وقتی دوتایی اومدن رستوران انجامش بده ولی برخلاف چیزی که تصور میکرد، بکهیون براش یه صندلی از پشت میز عقب کشید و منتظر موند که بشینه و از اونجایی که رستورانشون برای وعده شام به شکل سلف سرویس بود توی گوش چانیول گفت غذاش رو خودش انتخاب میکنه و براش میاره و اون فقط باید منتظر بمونه، بعد هم با یه لبخند خوشگل ازش فاصله گرفت و ندید چه طور لبهای چانیول اویزون شد وقتی دید مورد جنتلمن بود با افتخار برای بکهیون تیک خورده نه خودش.
YOU ARE READING
my husband is my ex crush [complete]
Fanfiction#full چانیول یه دستور ازدواج از پسر خاله اش بیون بکهیون میگیره و درست زمانی که امیدوارِ مامان انتی گی قدرتمندش بتونه نجاتش بده، همه امیدش برباد میره.. چون مامانش میخواد مطمئن بشه پسر عزیزش اپیلاسیون شده، سفید و بلوری بره توی تخت بکهیون. اما عاقبت از...