AYSAR

1.7K 45 4
                                    

Çukurun kızı,cesur korkusuz Karaca Koçovalı ve Gözü Kara sevmeyi bilen bir adam.

Bu hikâye iki güçlü karakterin hikayesi kader en başından beri onların yollarını bir çizdi onlarda farkında olmadan o yoldan geçti o yolları geçtikten sonra artık her şey bu iki insana kalıcak kaderlerini onlar devam edecek ve bu kaderi yaşarlarken çok şey öğrenecekler birbirlerinin yarasına derman olacaklar.Eksikleri beraber tam olacak değişecekler daha güçlü olucaklar.Aşk onlara çok iyi gelecek fakat bir süre sonra bu aşk için mücadele etmek zorunda kalacaklar.Kaderlerini devam ettirmeye çalıştıkları bu yolda yaşanacak önemli şeyler olucak...

Azer Koçovalılarla savaş bitirmek ve anlaşmak için Çukura gitmişti.Giderken yanında Timsahta vardı.Mahalleye kahvenin önüne gelmişti ama daha kimse yoktu oda kapıda gelmelerini bekliyordu.O sırada aş evinde Karacayı gördü.Kaçırdığından bu yana(iki ay olmuştu)ilk defa görüyordu ama sanki daha önce hiç görmemiş gibi hissediyordu gözlerini Karacadan alamıyordu.Öylece kitlenmişti güzelliği adeta büyülemişti Azeri.Saçları yine salık hafif dalgalıydı yüzü ay gibi parlıyordu hele bir gülüşü vardı ki Azer o an orada kayboluyor istemeden izliyordu Karacayı.

Saçları yine salık hafif dalgalıydı yüzü ay gibi parlıyordu hele bir gülüşü vardı ki Azer o an orada kayboluyor istemeden izliyordu Karacayı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Timsah:Yavaş bak Azercim boğulacak sın şimdi dikkat et bak o koçovalı kızı mahveder seni.
Azer:Ne saçmalıyorsun sen lan!!Ne bakması gözüm dalmış ayrıca biliyorum kim olduğunu (yüzünde hafif bir tebessüm)sağ olsun az çektirmedi bana o gün ne arıza kız ya.
Timsah:Neyse Azercim ben yine uyarıyım da.
Azer:Tamam uzatma deli etme beni.

Karaca Azerin kahvenin önünde olduğunu ve kendisine baktığını farkedince hızlıca yanına gitti öfkeli gözlerle Azere bakarak;
Karaca:Senin ne işin var burda?!! Ne yapıyorsun?!Bu sefer istediğine ulaşamazsın kimseye zarar vermene izin vermem duydun mu beni?!!
Azer:Ne diyorsun kızım sen bir sakin ol seninle bir işim yok benim amcanlarla babanla işim var.Seni ilgilendirmez.
Karaca:Onlar benim ailem bu yüzden ilgilendirir.Ayrıca kaç saattir bana bakıyorsun derdin benle ise söyle de bilelim.Beni kaçırdığın da bir şey yapamadın diye içinde mi kaldı.
Azer:Ya sen ne Arıza çıktın.Bu ne atar sakin ol azıcık konuşmak anlaşmak için geldim kötü bir şey yok yani ailenle işim var zaten sende öğreneceksin merak etme yani.
Selim:Karaca kızım ne oluyor?Ne işin var bu adamla ne konuştun bir şey dedi mi sana?
Karaca:Baba ne oluyor?! Bu adamla ne işiniz var ben neyi bilmiyorum.
Selim:Kızım anlaşma yapacağız kötü bir şey yok sende eve git burada durma evdekilere de haber ver akşam misafirimiz var.

Karaca eve gider gitmez haber verdi evdekilere.Azeri gördüğünü bir şey planladıklarını akşama misafir olacağını söyledi.Herkes şaşırmıştı bir tek babaannesi tepki vermemişti.Karaca babanesinin bir şeyler bildiğini hissetmişti ama her zaman ki gibi sesiz kalmayı tercih etti.Akşam olmuştu eve ilk başta Koçovalı erkekleri gelmişti henüz misafir yoktu.Karaca babasının yanına gidip neler olup bittiğini artık söylemesini istedi ama daha vakti olmadığını misafiri beklemek zorunda olduğunu söyledi babası.
Misafir gelmişti Karaca kapıyı açtı karşısında Azer yanında da bir kız vardı.

AYSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin