Bir kaç gün sonra Karaca bahçede hava alıyordu Azer onun yanına tam gidecekti ki bir misafiri geldi kapıya gelen Timsahtı.Hiç sormadan içeri girdi.Direkt bahçeye çıktı Karacanın yanına doğru gidiyor du.Azer daha fazla ilerlemesine izin vermedi.
Azer:Sen neden geldin oğlum iş miş yok ne işin var burda ben demedim mi bir süre ara verdik diye hadi git işine.
Timsah:iş için gelmedim Azercim...
Misafirin gelmiş eee bende bir göreyim dedim şu güzel misafiri mis gibi kız gelmiş görmeden gider miyim hiç belki tanışırız 😉😏
Azer:Oğlum sen ne diyorsun lan döverim seni bak o kızdan uzak dur seni yarım metre yakınında görmeyeceğim bu eve de bu kız gidene kadar gelme.Timsah:Tamam Azercim kızma baştan desen kızdan hoşlandığını hiç bakar mıyım yengeme zaten belliydi kızı ilk gördüğünden beri gözünü alamıyorsun.
Azer:Ne alaka lan.Kız bana emanet o yüzden sende uzatma yürü git hadi.
Azer farkında değildi ama Karaca'yı kıskanıyor onun için endişeliyor du bir yandanda sürekli atışıyordu onunla.Timsahı yollayınca Karaca'nın yanına gitti.Karaca ona yine kızgın bakıyor du.
Azer:Yine ne oldu ya?Neden öyle bakıyorsun?Bir şey demedim daha
Karaca:Sen çok iyi biliyorsun Kurtuluş!! Hani savaş bitecekti bir işe buluşmak yoktu ne oldu şimdi anlamıyorum biz boşuna mı evimizden ayrıldık.!!
Azer:Ya sen neden hemen kafanda kurup atar yapıyorsun ben iş yapmıyorum sağ olasın sen ve Songül elimi kolumu bağladınız.İş için gelmemiş ayrıca...
Karaca:Yapma ya!!.ben de buna inanıyorum hemen sen iş dışında neden görüşürsün ki ayrıca sohbete gelse hemen gitmezdi öyle..!
Azer:(öfkeli bir surat ifadesi vardı)Ne iş için gelmiş ne sohbet için Karaca hanım,sizi görmeye gelmiş.!! Neymiş efendim bir tanışsaymışım şu güzel kızla..! İşsiz işte...
K-(Yüzünde hafif tebessüm ile sanki Azeri gıcık etmek istercesine konuşuyor du) Aaa gelseydi tanışırdık ne güzel neden gitti hemen tanışamadıkta şimdi.
Azer:Karacaa!!bilerek mi yapıyorsun sen ya
Karaca:Ne dedim ben şimdi be?!! Neden gitti tanışırdık dedim.
Azer:Olmaz öyle şey gönderdim ben onu...
Karaca:O yüzden mi gitti adamcağız bak ayıp etmişsin neyse ben sonra tanışırım onla.
(Azeri gıcık etmek Karacanın hoşuna gidiyordu bilerek böyle konuşuyordu.Azerde daha sinir oluyordu.)
Azer:Yok öyle tanışmak filan.Sen bu evde olduğun sürece gelmeyecek bir daha sende beni deli etme bak!!!
Karaca:Pardon sen kimsin benimle bu şekilde konuşamazsın ayrıca sanane istediğimi der istediğim kişiyle konuşurum.
Azer:Tamam bir şey demedim Karaca.
Karaca:Bu arada şikayetini çekmişsin Akın çıkmış teşekkür ederiz.
Azer:Biz verdiğimiz sözden dönmeyiz.Savaşa son vericez dedik verdim.
Karaca:Umarım öyle olur Kurtuluş..Azer kendi kendine ben bu kızla ne yapıcam diye düşünüyordu.Sürekli atışıyorlardı aslında iksinsininde hoşuna gidiyordu bu atışmalar.
Koçovalıların evinde durum farklıydı Songül gayet iyidi ve eğleniyor du.Akını serbest bırakmışlardı.Akının olan bitenden yeni haberi olmuştu Selim ve Salih bir delilik yapmaması için zor ikna etmişlerdi.Akınla konuşup ikna ettikten sonra eve geçmişlerdi.Eve geldiklerinde Songülü görünce şoka uğramıştı Akın.Songülde şaşırmıştı.Çünkü onlar birbirlerini daha önce görmüşlerdi.Azerlerin İstanbula ilk geldiği zamanlar geçici olarak Akının olduğu okula gitmek zorunda kalmıştı o zamanlar ne Akını ne Koçovalıları tanımazlardı.Songül ve Akın okulda tanışmıştı çok iyi anlaşıyorlardı.Akın Songülü çok seviyordu ama bunu ona söyleyememişti.Kurtuluşların başı belaya girince Azer ailesini Adana'ya geri yollamıştı aradan üç yıl geçmişti şimdi birbirlerini tekrardan görmüşlerdi ama Songül daha önceden hiç tanımıyormuş gibi davranmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYSAR
FanfictionSavaşın ortasında kalmış iki bedenin birbirine olan kuvvetli tutkusu Gözü intikam hırsıyla dolmuş korkusuz,cesur gözü kara bir adam. Ay yüzlü kadınıyla değişen kendini bulan adam. Ailesi için canını feda edebilecek gözü kara,cesur, güçlü bir kadın.O...