Adı Aşk Olsun

452 25 0
                                    

Akın ve Songülü uyku tutmamıştı.Onlarda hava almak için bahçeye çıktı herkes uyuyordu.Ayakta kimse kalmamıştı bu durum onlar için fırsattı.Akın elinde iki kahve ve battaniye ile Songülün yanına gitti.Bur battaniye ye iki kişi sarılmıştı.Kahvelerini yudumlayararak sohbet ediyorlardı.
S-
Akın sence bizim durumumuz ne olucak bu yaptığımız doğru mu?
A-
Bilmiyorum canım ama elimizden gelen bu her şey zamanla yoluna girecek bize biraz zaman lazım ayrıca biz yanlış bir şey yapmıyoruz sadece seviyoruz
S-
Sevmekle yetmiyor ki biz düşmanız
A-
Evet ama bu savaşı bitirmeye düşmanlığa son vermek için gelmedin mi sen bu eve Karaca Azerin evine bu yüzden gitmedi mi?
S-
Öyle ama ne bileyim işte.Aslında bu savaşı biz bitirebiliriz Akın
A-
Nasıl olacakmış ben senin için savaş bitirdim bile sevdiğim
S-
Öyle değil Akın belki kızacaksın ama böyle olursa hepimiz için iyi olur.
A-
Neymiş o söyle
S-
Abim ve Karaca eğer onlar birbirine aşık olursa bizede kimse karışmaz ve herşey eşit olur ve bu savaş sonsuza dek biter.
A-
Saçmalama ben Karacayı abine vermem olmaz onlardan
S-
Ben seninleyim bana gelince oluyor da neden onlarda olmuyor hani benim için razıydım
A-Tamam diyelim razıyım nasıl yapılır onlar birbirinden nefret ediyor bizim gibi hikayesi yokki onların
S-
Saçmalama Akın onların bizden daha güçlü tutkulu bir hikayesi olur ayrıca birbirlerine nasıl baktıklarını gördüm bu iş olur biraz zaman alır ama değer ve
Akın-
Sen nasıl istersen öyle olsun deneyelim bakalım başımıza neler gelecek
S-her
Teşekkür ederim sevgilim bak gör  şey çok güzel olucak.

Songül ve Akın onlar için aşk planı yapıyordu ama aslında bilmedikleri bir şey vardı onlar zaten çoktan aşık olmuştu hemde delicesine sadece bunu kabullenmek zordu onlar için.

Karaca olanlardan sonra kendini hiç iyi hissetmiyordu gözüne uyku girmemişdi tek başına bahçeye çıkmış oturuyordu soğukluğu bile hissetmiyordu.Azer kafasını dağıtmak için gittiği meyhanede iyice sahroş olmuşmdu.Öfkesi dinmemiş gözü hiç bir şey görmüyordu.Meyhaneden eve gitmek için çıkarken kapıda bir adamla çarpıştı.Adam Azere ters çıkınca Azer adama bir kafa atarak saldırmaya başladı kavgaya etraftaki kişilerde dahil oldu.Azer ne kadar karşı tarafı dövsede kendisi sahroş olduğu için bayağı hırpalanmıştı.Sahroş hali ile eve tek başına gitmeye çalışıyordu.Etraftakilerden görenler yardımcı olmaya çalıştı.Azerin telefonundan son aranlarda Karaca olduğu için onu aradılar.Karaca ilk başta açmadı ama arama ısrara dönünce Azerin başına bir şey gelmesinden korkup telefonu açtı.Azerin sahroş olduğunu bu şekilde tek başına gelemeyeceğini söyledi.Karaca yardımcı olan kişiye yolu tarif etti.Bahçede Azeri bekledi.Telefonda konuştuğu adam Azeri getirmişti.Azerin hâli berbattı her tarafı yara bere içindeydi ve sahroştu.
Karaca Azerin omzuna girerek içeri kadar götürdü Azerin odasına çıkmasına yardımcı oldu.Karaca Azerin yüzüne baktığında canı yanmıştı hemde hiç tahmin etmediği kadar.Azer yara bere içindeydi.Karaca tüm malzemeleri alıp.Azerin yaralarını temizleyecekti.Ellerini yavaşça Azerin yüzüne doğru getirdi canını yakmadan yüzünü temizlemeye çalışıyordu.Azer kolundan tuttu:
Karacam bırak acısın korkma hiç bir acı benim canımı kalbimin acısı kadar yakamaz...
K-Azer konuşma lütfen sana yardımcı olmaya çalışıyorum
A-Neden peki Karaca neden yardımcı oluyorsun bana.
K-Senle bir ilgisi yok Azer.Bu insanlık görevi kim olsa ben onun için de yaparim
A-demek öyle istemiyorum o zaman bırak.Hem biz düşmandık iyileştirme beni öldür zaten ölmüşüm buda koymaz bana.Hadi ne duruyorsun öldürsene beni
K-Azer sakin ol bak.Sesini yükseltme şimdi biri görüp duyacak.
A-Duysun..!Duyunnn beniii.!!Ben katılım.!!Ben kardeşlerimi koruyamadım.!! Kardeşlerimin katiline gittim...
K-Azer dur artık bak ne dediğini bilmiyorsun...
A-Biliyorum Karaca Koçovalı merak etme sen de biliyorsun işte
K-Bilmiyorum Azer allah kahretsin bilmekte istemiyorum kapat şu konuyu izin ver yaralarına bakayım sonra gideyim.
A-Yaralarıma mı bakacaksın onları sarmak iyileştirmek mi istiyorsun ozaman yüzüme bakma Karaca!!Benim yaram burda kalbimde.!!Bak kolumda koluma kalbime kazıdım ben yaralarımı benim yaram burda işte ve bu yaranın merhemi yok...
K-Azer...😔
-Hepimizin yarası var izin ver bakayım yarana sarayım belki ilaç olurum en azından acısı diner.
A-Bu yarayı senin ailen açtı sen nasıl saracaksın
K-Senin yaranı benim ailem açtı Azer ben değil ama benim yaramı sen açtın sevdiklerimi sen aldın elimden söylesene Azer şimdi ben senin yaranı sarmaya çalışırken sen benim için ne diyorsun ama şunu unutma benimde yaram kalbimde.Bak bak koluma bak bune işareti biliyor musun?!!
A-Çukur...
K-Değil Azer bu sadece Çukur sembolü değil bu sembolün bir anlamı var ve bunu taşımak o kadar kolay değil bende bu sembolü taşımaya karar verdim ve layığıyla taşıdım ailemi Çukuru korudum sende haklısın ben Koçovalıyım ben Çukurum.Çukur benim bende en az ailem kadar suçluyum.Biz suçumuzu kabul ediyoruz yaptığımızı inkar etmeyiz ve dediğim gibi Salih amcam senin kardeşini öldürmedi umarım bunu en yakın zamanda öğrenirsin ama şunu unutma sen bunu öğrensende bende senin yaptığın hiç bir şeyi unutmayacağım Azer şimdi sende en az benim kadar suçlusun umarım yaraların bir gün geçer.
A-Karaca dur gitme.Senden özür dilerim senin bir suçun yok biliyorum ama benimde canım yanıyor be Karaca
(Azer Karaca'yı kendine doğru çekti ve yanına oturturdu.Kolnu kendi avucunun içine aldı ve Çukur sembolünün üzerini öptü.Karaca'nın gözlerinin içine bakarak konuşmaya devam etti.)
Bak ben senin yarandan öptüm tamam senin yaran var ben suçluyum peki ben suçluyum diye canım yanmıyor mu zannediyorlar?😔 Yanıyor ama benimde canım yanıyor ben acımı koluma kazıdım hiç bir zaman geçmesin unutmayım diye bende suçluyum biliyorum keşke ben ölseydim ama olmadı işte Karaca allah kahretsin ölemiyorum....

AYSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin