Karaca ve Azer'in çocuk esirgeme kurumuna gittiklerinin ertesi günü her şey gayet güzel gidiyor du.Karaca da Azer de oldukça mutlulardı.Tavırlarından, yüzlerinden belli oluyordu bu.Karaca sabah erkenden kalkıp Fadik Teyzesi ile kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.Azer de giyinip süslenmiş aşağı inmişti.Oldukça mutluydu.
A-Oo günaydın herkese.😍😄Kolay gelsin anacım Karaca hanım size de kolay gelsin bakıyorum pek hamartsınız😄😄😂😏K-Teşekkür ederim Azer Beyy...Erken kalkınca işte yardım ediyoruz keşke sizde hamarat olsanız da bir el atsanız
F-Ay kızım o hiç el atar mı!!anca illegal işler yapıyor
A-anaamm neden öyle diyorsun be?
F-öyle değil mi?birde cevap veriyor beyfendi
K-😄😄yok Fadik Teyze Azer yapar ya dimi Azer
A-Tamam canım yaparım tabi ne var bunda ne yapmalıyım diyin de yapayım
K-Tamam sen çayı demle birde şu kahvaltılıkları masaya getir zaten başa bir şey kalmadı 😂
A-Hopp durun bakalım Karaca hanım öyle gülüp geçmek yok beraber halledeceğiz kaçamazsın
K-Ben zaten yaptım işimi sen de kendi işini yap Azer(Azer Karaca'nın kolundan tutup kendine çekti)
K-Ne yapıyorsun acaba Azer bıraksana beni şimdi Fadik teyze görcek yanlış anlayacak.!!
A-Eee yapcak bir şey yok 😂belki doğru anlar hee😉Beraber bir omlet yaparsak bırakırım bak 😉😏 yoksa annem bizi böyle yakalar
K-Sen tam bir gıcıksın gerçekten tamam yapalım şu omleti ben senden bunun intikamını alırım nasıl olsa😉
A-Tamam Karaca hanım buyrun yardımcı olunKaraca ve Azer beraber kahvaltı hazırladılar.Herkes kahvaltı masasındaydı.Azer Karacanın tam karşısında oturuyordu.Karaca Azere hiç bakmıyor konuşmuyordu bile sofra da yanlış anlaşılmaktan çok korkuyordu.Fadik teyze ile sohbet ediyord.Azer ise artık hiç bir şeyi umursamaz olmuştu.Okdukça neşeliydi.Karacanın varlığı bile onu neşellendirmeye yetiyordu zaten artık Karacaya olan aşkını yavaş yavaş belli ediyor du.Karaca Fadik teyze ile sohbet ederken Azer de onu izleyip dalıp gitmişti.
Yılmaz iç ses:
Bakya kıza nasıl bakıyor içine düşecek farkında değil.Azer iç ses:
Allah'ım bana ne oluyor ya bu kızı görünce yanından hiç gitmek istemiyorum sadece onu görmek istiyorum hep yanımda olsun istiyorum özellikle bir gülüşü var ki buzdan gönlümü eritip bitiriyor yanıp kül oluyorum.
Yılmaz:
Abi işler ne olucak bakmıyorsun kaç gündür?
Abi diyorum
F-Azer oğlum kardeşin bir şey soruyor
Azere
K-Azer iyi misin?😂
A-Hee noldu ya ne diyonuz
F-Kardeşin bir şey diyor oğlum illgilen biraz
A-Hee ana dalmışım birazda
Y-Tabiki belli neye daldığın
A-Ne diyon oğlum
Y-İşler...işler diyorum abi ne olucak
A-Yeter ama bir işide bensiz halletseniz ne olur yani
Neyse tamam bugün biraz işim var hallederim sen biraz saati ileri aldır
Y-Tamam abi...Sen işine bak...Songül ve Akında çok mutlulardı ilişkilerini hiç kimse bilmiyordu.Evde görüşmemeye çalışıyorlar sürekli dışarda görüşmek zorunda kalıyorlardı.Songül ve Karaca bu arada ailesi ile sürekli olarak görüşüyor hiç aksatmadan konuşurlar hiç bir zaman yalnız hissetmiyorlardı şuana kadar her şey yolunda gidiyordu ama yeni gelen tehlikenin kimse farkında değildi.
Çukur bir belaya bulaşmıştı ama daha bu belanın kim olduğunu bilmiyorlardı bu bela ayrıca Azer'i de yakından ilgilendiren bir belaydı.Azerin o gün satacağı malların asıl sahibi ile Çukurun yeni belası aynıydı ve Karacanın da çalmış olduğu mallarda o bellaya aitti.Tüm oklar bir yerde toplanıyordu.
Azer'in de Yılmaz ile konuştuğu işi buydu.Azer Karaca malları çaldığı için vaktinde teslim edememiş tehdit edilmişti.Zaten Karacayı da o yüzden kaçırmıştı.Şimdi adam Amerikadan dönmüş bir takım işler için tekrar görüşmek istemiş Azeride evine çağırmıştı.Azer görüşmek için adamın evine gitti ama görüşme tahmin ettiğinden de kötü geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYSAR
أدب الهواةSavaşın ortasında kalmış iki bedenin birbirine olan kuvvetli tutkusu Gözü intikam hırsıyla dolmuş korkusuz,cesur gözü kara bir adam. Ay yüzlü kadınıyla değişen kendini bulan adam. Ailesi için canını feda edebilecek gözü kara,cesur, güçlü bir kadın.O...