İçimde Ki Korku

519 33 1
                                    

Kenan geldi Karaca okuldan çıkmıştı Songüle buluşmak için her zaman gittikleri bir kafeterya ya gitti Songülü beklerken yanına yine Kenan geldi.

Dün gece attığı mesajı konuşmaya gelmişti artık harekete geçmeye başlamıştı. Koçovalılar için de planlarını yapıyordu.

Kenan:
Karaca bakıyorum da dün attığım mesajlar senin için önemsiz şeyler herhalde pek takmadın galiba harekete geçmemişsin.
Karaca:
Senin bu aptal oyunlarına gelmiyorum.Bak ne istiyorsan yap tamam mı umrumda değil korkmuyorum senden.Neler yapabilirsin merak ediyorum hadi bakalım hodri meydan.
Kenan:
Karaca ailen için herifin evinde kalıyorsun nasıl umrunda değil.Ailen ve Azer bu aşkı öğrenince izin mi verir zannediyorsun düşmanlık yeniden başlar savaş tekrar çıkar belki de sevgili kardeşinin canını alır Azercin ...

(Dün gece telefona gelen mesaj da Akın ve Songül'ün yakın fotoğrafları için mesajda da; Lütfen teklifimi kabul edip benim yanımda omazsan bu iki güzel aşığın aşkı son bulur ve bu aşkı aileler öğrenir bu sadece ısınma daha neler yapabilirim tahmin edemezsin)

Karaca:
Ne yaparsan yap seninle olmam benide düşmanın yap öldür ama şunu bil ne ben ne ailem senden korkmuyoruz şimdi defol git Allah'ın belası.
Kenan:
Sen beni ciddiye almadıkça ben sizi bitirmeye devam edeceğim hiç bir şey bilmiyorsun.İzle ve gör bakalım neler oluyor.

Kenan tehdidini söyledikten sonra çekip gitti. Kenan gider gitmez Songül geldi.

Songül:
Merhaba canım.
Geç kaldım kusura bakma
Karaca:
Önemli değil canım hoş geldin.
Songül:
Karaca sen iyi misin canım?
Karaca:
İyiyim canım benim okuldan çıktım ya yorgunum biraz. Sana bir şey sorucam
Songül:
Sor tabi de ne ile ilgili.
Karaca:
Evde durumlar nasıl yani herkes iyi mi bir sorun yok dimi? Kaç zamandır konuşamıyorum bizimkilerle merak ettim.
Songül:
Yani herkes iyi gibi bilmiyorum ya
Karaca:
Ne oldu gibi ne demek bir şey mi var.
Songül:
Yani bir şey var mı bilmiyorum hani boş yere de seni evhamlandırmak istemem ama son günlerde  bir gariplik var sürekli gidip duruyorlar.
Karaca:
Anladım canım teşekkür ederim.
Songül:
Karaca bir sorun yok dimi?
Karaca:
Yok canım ya merak ettim sen telaş etme bizimkiler hep böyle.
Songül:
Peki ama bir şey olursa bana söyle lütfen.Konuşmak istersen de dinlerim.
Karaca:
Yani seni buraya biraz da bu yüzden çağırdım.
Songül:
Ne neden? Bir şey mi var? Yoksa abimle ilgili oldunuz mu yoksa? !! Çok sevindim harika !!
Karaca:
Hayır Songül abinle ilgili değil bu ayrıca abinle aramızda bir şey yok bak lütfen bir daha duymayım.
Songül:
Tamam canım şaka yapıyorum konu ne merak ettim.
Karaca:
Sen ve abim ...
Songül:
Ben ve Akın mı? Bir sorun mu var? Abim mi öğrendi yoksa.
Karaca:
Sakın ol canım abin değil ama biri öğrendi. Azer ve ailelere haber veririm dedi.Daha dikkatli olun lütfen bu adam her şeyi yapabilir. Azer bilirse belki saygı duyar daha rahat olursunuz.Bu adamın da elinde koz kalmaz.
Songül:
Olmaz abim delirir Karaca ama belki oda benim gibi düşmanına aşık olun ozaman saygı duyar arkamızda olur aileler de bilir. Lütfen Karaca yardım edin bize.
Karaca:
Songül size yardımcı olucam tabiki de sen sıkma canını sadece dikkat edin.
Songül:
Abimle olursan yardımcı olursun başka türlü olmaz abim seni seviyor sende onu seviyorsun neden kaçıyorsunuz ki anlamıyorum.
Karaca:
Songül! Kalkalımda merak etmesinler.
Songül:
İyi peki bakalım daha ne kadar kaçacaksınız elinde sonunda olucak bu iş.
Karaca:
Songül lütfen ama...Bu iş bende siz şimdiki dikkat edin sadece.
Songül:
Tamam ederiz. Teşekkür ederim Karaca.
Ben gideyim artık.
Karaca:
Görüşürüz canım.

Karacanın içi için yiyordu ailesini düşünmeden yapamıyordu.Babasını aradı görüşmek istediğini söyledi babası da Azerin evinin yakınlarına geldi orda görüştüler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin