[15]

11.5K 877 224
                                    

Jeongguk, önünde cheesecake yiyen minik Taehyung'a bakıp iç geçirmişti. Hislerinden pek emin olmasa da söylemeyi düşünmüyordu. Yargılar diye de bir kaygısı yoktu. Sadece... Önceden nefret ettiği kişiden hoşlanmak ona pek sağlıklı gelmiyordu, o kadar.

Taehyung, Jeongguk bunları düşünürken kafasını kaldırmış ve ağzındakileri yutmuştu hemen.

"Ne bakıyorsun, yesene."

Jeongguk hâlâ onu izlemeye devam edince elini gözüne doğru sallamıştı. "Duymuyor musun sen beni?" demişti çatılı kaşlarıyla.

Jeongguk hâlâ cevap vermezken düşündü, "Yoksa yüzümde bir şey mi var?" demişti hemen ellerini dudaklarına götürürken.

"Gözlerin..." dedi Jeongguk ilk defa konuşarak. "Onlarda kendimi görüyorum, Taehyung."

"Ee bu normal? Sonuçta yansıma yapıyor." dedi Taehyung tek kaşını kaldırıp.

"Ama, güzel gözlerinde tek güzel görünen benim." demişti. Taehyung, bundan anlam çıkartmaya açalışmıştı. Bu günlerde Jeongguk fazla garipti.

"Teşekkür ederim." demişti gülümseyerek. Jeongguk galiba kendi sözünde duramamış ve ona açılmayı düşünmüştü. Ama emin olmalıyım, dedi kendi kendine.

"H-hadi devam edelim." dedi gözlerini Taehyung'dan çekip pastasına indirirken.

"Hiç yememişin ki, ben bitirdim bile." dedi Taehyung omuz silkerek. Jeongguk çatalını eline almış ve pastayla oynamaya başlamıştı.

"Jeongguk," dedi Taehyung şirin gülümsemesiyle. "bir tane daha alabilir miyim?"

Jeongguk kafa sallamakla sallamamak arasında gidip gelirken, ağzından kelimeler istemsizce çıktı. "Çok yedin, sağlığına zararlı."

"Ama Jeongguk, n'olursun!" dedi Tae dudak bükerek. Jeon, sınırlarının zorlandığını hissederken, sinirden kıkırtı bıraktı ılık havaya.

"Tamam, al." dedi. Taehyung mutlulukla ayağa kalkmış ve Jeon'un yanağını öpmüştü. Dudaklarında hissettiği yumuşak yanaklar hoşuna gitmişti.

"Teşekkür ederim. Garson lütfen!"

Jeongguk, hâlâ yanağında hissettiği dudaklardaydı. Sanki hâlâ öpüyordu onu. Bir an delirdiğini düşünmüştü, bunu hyunglarıyla konuşmalıydı.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Hyungları da yardım eder şimdi.d
Neyse umarım güzel olmuştur ❤🌈
Oy düşüklüğü üzüyor beni birazcık ama olsun 😭

chat ;; [taekook + texting] [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin