[25 - F]

10.5K 633 263
                                    

Jeongguk
Taehyung
TaEhYuNg
Taeeee
Nerdesin sen?
Endişeleniyorum
Taehyung
Alo

Taehyung
Ben jimin
Taehyung bi kaza geçirdi
Hastanedeyiz

Jeongguk
ne
Ne dediğini sanıyorsun
O
O iyi mi?
Jimin
Geliyorum
Hangi hastane

Taehyung
Konum atıyorum
[Konum]

• • •

Jeongguk, konuma gelmişti. Alnından soğuk terler dökülüyor, zor nefes alıyordu. Koşarak hastaneye girdi ve gördüğü masaya doğru ilerlemeye başladı.

"Kim Taehyung, nerede?"

"Neyisiniz?"

"Sevgilisi, şimdi bana onun oda numarasını söyleyin."

"3.kat, 283 numara."

Jeongguk bir şey demeden hızlı koştu ve asansöre bindi. Zaman sanki inadına yavaştı. Ikinci katta duran asansör açıldı ve 5 kişi bindi. Jeongguk sinirle ayağını yere vurdu ve tam yandaki merdivenlere koştu.

3.kata geldi ve numaralara bakmaya başladı, 281, 282, 283. Hızla odaya daldı, ama gördüğü şey onu ağlatacak derecede garipti. Taehyung'un başı sarılıydı ve gülümsüyordu. Yanında Jimin elini tutuyordu.

"Bu da ne?" dedi şaşkınlıkla.

"Herşeyi bok ettin Jimin," diye fısıldadı Tae. "Jeongguk, yanıma gel."

Jeon hızlı atan kalbine rağmen yavaşça yürüdü. Jimin dışarı çıktı Taehyung kendisinden uzun ve kalıplı sevgilisinin elini tuttu.

"Seni seviyorum, bunu biliyorsun." dedi.

"B-birşey mi oldu?"

Taehyung karşısında korkuyla titreyen gözlere baktı, bir elini kaldırıp yanağına dokundurdu. Eline gelen çıkıntıyla kaşlarını çattı ve baktı. Küçük bir yaraydı, gülümsedi. Yüzünü yaklaştırdı ve öptü.

"Taehyung..."

"Jeongguk. Ben seni çok ama çok fazla seviyorum, içime sığmıyor. Her zaman gözümün önünde olmanı istiyorum. Her zaman beni gördüğünde mutlulukla gülünsemeni ve beni öpmeni istiyorum."

İç çekti Jeongguk, yanağındaki ele yanağını sürttü ve gülümsedi.

"Bunların hepsini sana yaşatacağım, Kim Taehyung. Bunların hepsini sonuna kadar yaşayacaksın. Şimdi, seni öpebilir miyim?"

Kafa salladı, yavaşça birleşen dudaklar ortama yükselen bir müzik kattı. O sırada Yoongi Jimin'le kafeteryada oturuyor, Namjoon Jin'in numarasını bulmuş konuşuyordu. Tabii bu olaylara tek şahit olan Hoseok'du.

• • •

Ağlıycam çok duygulandım
Bitti, uzatmak istemedim en kısa final olabilir bu dkslglglldlglfgjlalrşaprğd
Çok şey beklemeyin, hikayeyi düzeleyeceğim 1-2 gün sonra 👋

chat ;; [taekook + texting] [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin