[22 - M]

11.1K 702 335
                                    

Smuttu, silindi. Ama ucundan smut var :(
~~~~~~~~~

"Oha, öpüştünüz..." dedi Jimin, hâlâ şaşkındı. Herkes aynı duygularda ve tiplerde bekledi bir süre, daha sonra Hoseok konuşmuştu.

"Bi dakkika, öpüştüler mi?"

"Gördüklerime göre öyle. Umarım doğru görmüşümdür." dedi Jimin'de.

Ben hemen Jeongguk'un üstünden kalkmıştım. Jeongguk'u kolundan tutup kaldırmış ve kapıya götürmüştüm.

"Sessizce git buradan." deyip şutlamıtşım. Daha sonra oturma odasına girip koltuğa yayılıp sırıtmıştım. "Eee nabersiniz?"

"Anan kanka." dedi Jimin hemen yanıma koşup. "Öpüştünüz az önce."

"Yoo, kim demiş?" dedim bende. "Hatta içeride Jeongguk bile yoktu."

"Ben sana Jeongguk demedim ki?" deyince sıçtığımı anlamış ve kıvırmaya çalışmıştım.

"A-ama başka kimseyle shiplemiyorsun beni."

"Haklısın lan, oha." demiş ve kalkıp donmuş Hoseok'un yanınadan ona çarparak geçmişti. Arada da sayıklıyordu. Ne çok istiyorlardı sevgili olmamızı.

Hoseok'a bakmadan bende yavaşça odama girmiş ve kapıyı kapatmıştım. Biraz hava almak için camı açmıştım, ama kafama yediğim bir şeyle kalan küçücük havam da gitmişti.

Kafamı tutup aşağı baktığımda Jeongguk yukarıya bakıyordu, tamam tatlı gözüküyordu birazcık.

"Lan, ne yapıyorsun?" dedim sinirle tıslayarak. Gözlerini kısıp bakmış ve alt kattaki cama gelmişti. Oradan tutunup yukarı çıkmaya çalışacaktı.

"Düşersin!"

"Sen tutarsan düşmem ama, tut hadi beni." elimi uzatıp tutmuş ve onu odama atmıştım. Odama attığım ilk erkekti.

İçeride sanki hiç.bir şey olmamış gibi biraz dolaşmış, daha sonra benim masama oturup çizimlerimle uğraşmıştı.

"Mal mısın, bırak." Elindekileri almış ve onu masamdan geri itmiştim. Bu sefer omuz silkip yatağıma yatmıştı.

"Lan yürüyüp gitsene." diye bağırmıştım en son.

"Bence devam edebiliriz," demişti dudaklarını uzatarak. Düşünmüştüm, zarar gelmezdi herhalde. Kapıya gidip kitlemiş ve yanına gelmiştim. Bence bu kadar yeterdi.

Hızla dudaklarına yapışmıştım. Bana karşılık verip, kucağına almıştı. Ellerim yanaklarına kaymış ve dilimi ağzına göndermiştim. Çok hızlıydık. Anlamadığım bir şekilde çok, çok hızlıydık ve nedeni yoktu. Bir birimizi keşfediyorduk.

Hafiften popomu hareket ettirmiş ve ondan minik bir inleme almıştım. Elleri bellimi okşuyordu. Eteğimden dolayı onu daha iyi hissediyordum.

Nefessiz kalmıştık. Ayrılıp beni altına almış ve dudaklarını boynuma değdirmişti. Elleri ve dudakları bedenimde geziniyordu. İçeride arkadaşlarım varken sevişmem ne kadar sağlıklıydı?

Bunu es geçip dudaklarına odaklanmıştım, arada kendimi tutamayıp inliyordum. Dudaklarını durdurmuş ve köprücük kemiğimden bana bakmıştı.

"Bir dakika, biz şimdi sevişecek miyiz?" dedi boğuk sesiyle. Gülümsemiş ve saçlarını tutup kafasını boynuma koymuştum.

"Öyle yapacağız, şimdi o ağzını başka şeyler için kullan." gülmüş ve dudaklarını hareket ettirmişti. Boynumun artık morardığına emindim. O sırada çekilmiş ve üstümdekini çıkartmıştı. Bedenim gözünün önündeydi.

Hafif süzmüş ve gözünde tartmıştı sanırım. Daha sonra dudaklarını göğüs uçlarıma getirmişti. Hafifçe emiyor ve dişlerini geçiriyordu. Tek yaptığım inlemek ve onu daha çok kendime bastırmam oluyordu.

Çekilmiş ve kendi üstündekini çıkartmıştı. Kaslı bedeni gözümün önüne gelmiş ve ne kadar şanslı olduğumu düşünmüştüm. O eteğimin fermuarını bulmuş ve açmıştı. Etekte bedenimden giderken sadece onu izliyordum.

...

O hareket ederken elini dudaklarıma kapatmıştı. Alışmış ve elimi eline koyup ağzımdan çekmiştim.

"Hızlan." Hızlanmıştı. Bende kendimi ona itmeye başlamıştım. Beni bulmuştu.

"O-orası." daha da hızlanırken karnıma gelmiştim. Oda içime gelmişti. Biz soluklanırken, dışarıdan bir ses bağırmıştı.

"Oha, burada cidden sikiş var."

~~~~~~~~~~~

Acayip utandım. Aslında smut yazmış (ama ors. Çocu watty yüzünden kaldırıldı) insandım ben aga.

Neyse beğenmişsinizdir umarım. Biter herhalde 30 bilemedin 27 28 falan hadi öptüm çoooook 🥰🥰🥰🥰

chat ;; [taekook + texting] [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin