Öğle arasının zili kulaklarıma dolduğunda mutlulukla gülümsemiştim. En sevdiğim şey öğle aralarında resim çizdiğim küçük defteri yanıma alıp okul bahçesindeki çardakların birisine yerleşip etraftaki insanları, ağaçları veya hayalimde belirlediğim objeleri çizmekti. Bazen rüyalarımda geçen insanları ve mekanları da çizebiliyordum. Unutmayacağım küçük anılar olarak kalıyordu herbiri defterin sayfaları üzerinde. Yine aynı şekilde yapmış, gözüme ilişen boş çardağa yürümeye başlamıştım. Bir süre etrafa bakmış, karşımdaki kız grubunu seçmiştim çizmek için. Hareketlerinin şeklini hafiften vermeye başladığımda kızların bir yere bakarak konuşması ancak dikkatimi çekmişti. Bakışlarımı oraya çevirdiğimde okulun dibindeki banklardan birisinde oturup en sevdiği hobisini gerçekleştiren, kitap okuyan, Dejun'u görmüştüm. Basitçe kitap okurken bile ne kadar güzel ve ihtişamlı göründüğünü farklında değildi. Böyle olması ufaktan kıskanma sebep olurken bir tavuskuşuna benzediğini düşünmeye başlamıştım. Okuldaki birçok kişinin dikkatini mükemmelliğiyle üzerine çekiyordu, aynı bir tavuskuşu gibi.Umarım bir gün güzelliğinin ve tüm mükemmelliğinin toplandığı dudaklarını hissedebilirim tavuskuşu. Seni seviyorum.
~Wong Kunhang~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
looks like, xiaodery
Historia CortaSana iyi geceler diliyorum. İyi geceler, iyi geceler, iyi geceler, iyi geceler. ~winter bear