flying squirrel

267 50 3
                                    

On birinci sınıfın yaz tatili sona ermişti artık. İkimizin de omuzlarındaki gelecek yükü kendisini daha fazla hissettiriyordu. Sınıfımıza gelen yeni öğrenciler vardı. Okulun başlamasının üzerinden yalnızca bir hafta geçmesine rağmen birisi numarama farklı mesajlar atıp rahatsız ediyordu. Numaramın çok fazla kişide olmadığını hesaba kattığımızda sınıfa yeni gelenlerden olabileceği ihtimali kafama yatıyordu. Ki bunu doğrulayan da Dejun ile otururken yanıma gelip hediye veren kızdı. Attığı rahatsız edici bazı mesajlar için özür dilemiş, itirafta bulunmuştu. Nezaketen verdiği hediyeyi kabul etmiştim. Kız gittiğinde bakışlarımı sevgilime çevirmiştim. Kaşlarını çatmış, sıkıca bileğimi kavrayıp okulun arka bahçesine sürüklemişti beni. Mesajlardan neden haberi olmadığı için birkaç dakika kızmasının ardından gerilemiş ve koşarak üzerime atlamıştı. Onu tutmaya çalıştığımda elimi ısırmış ardından da onun sevgilisi olduğumu söyleyerek bağırmıştı. Kıkırdaken üzerime doğru uçuşunun bir uçan sincap uçuşu ile aynı olduğu gerçeğinin beni daha da güldürmesine izin vermiştim.

Umarım ne yaşanırsa yaşansın böyle sevimli ataklar yapıp ikimizi de güldürürsün uçan sincap. Seni seviyorum.

~Wong Kunhang~

looks like, xiaoderyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin