Rozdział 1. Poranek w Norze

1.4K 51 8
                                    

Harry spał w swoim łóżku w norze, gdy nagle obudził go głos

- Harry wstawaj, spóźnimy się na pociąg! Chyba nie chcesz dotrzeć do Hogwartu latającym samochodem?! - Powiedział Ron szturchając go aby się obudził.

- Dobra już idę - Odparł Harry. Po czym wstał i poszedł do łazienki. Podczas mycia zębów do łazienki weszła zaspana Ginny. Gdy zobaczyła Harrego bez koszulki ze szczoteczką w buzi krzyknęła.

- Ohh Harry przepraszam nie wiedziałam, ze ktoś tu jest - zaczerwieniła się. Harry zdążył odpowiedzieć tylko "nie ma sprawy" ale Ginny tego nie słyszała, bo szybko wyszła z łazienki. Podczas śniadania dała mu jasno do zrozumienia, żeby nikomu nie wspominał o porannym incydencie.

 Harry przez całe wakacje dużo ćwiczył i przeszedł mutację, przez co stał się bardzo atrakcyjny. W swoim życiu miał tylko jedną dziewczynę - Cho Chang, do której nic już nie czuł. Nikt mu się nie podobał, ale wcale nie przeszkadzał mu brak drugiej połówki. W drodze do Hogwartu Hermiona i Ron  poszli do przedziału prefektów. Chciał więc usiąść z Ginny, jednak ona powiedziała mu, że umówiła się już z Deanem - jej chłopakiem. Nie wiedząc czemu Harry poczuł się zazdrosny, ale uznał, że to przez to, że nie został wybrany na prefekta.

Harry Potter - HinnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz