Nu suna nici macar o data si se aude vocea lui usor nesigura:
el: Alo...
eu: Buna... Ce faci?
el: Bine, dar nu pot sa vorbesc acum, te sun eu. Si inchide telefonul .
Nu mai inteleg nimic. Vrea sau nu vrea sa imi explice.
La capatul celalalt al firului...
Andrei ( e un baiat cu care joaca de obicei gasca mea fotbal, dar e destul de ciudat, retras si misterios ) il intreaba pe un ton rastit pe Alex: Cine era? Era cumva Andreea? Nu ti am zis sa te departezi de ea?
Alex: Nu era ea. Ce crezi ca nu vorbesc cu altcineva in afara de ea?
Andrei: Da mi sa vad singur asta.
Alex: Nu vreau! se rasteste el la prietenul sau Andrei.
Andrei le face semn celor doua "matahale" care il insoteau sa se aptopie si zice cu un ranjet malefic: Dati mi telefonul lui.
Unul dintre ei reuseste sa ii smulga telefonul si il inmaneaza "sefului".
Andrei: Hmm... Nu vorbesti cu Andreea, nu? Pentru asta vei suferii consecintele. Sau... Poti sa scapi daca ii frangi inima in mii de bucatele si mi o aduci. Ai o ....
Alex: Nu ti o aduc. Las o pe ea in pace si poti sa faci orice cu mine.
Andrei, la auzul raspunsului se face rosu de nervi si tipa catre prietenii lui : Luati l si ducetil in pivnita si daca tot s a indragostit de Andreea ar trebuii sa moara impreuna.
Matahalele pleaca cu Alex, iar Andrei imi trimite mesaj de pe numarul lui Alex: "Ce faci iubire? Imi pare rau ca nu puteam vorbi, eram cu parintii mei , dar acum sunt in drum spre casa ta . Te iau cu masina la 14:00. Pregatestete pentru o intalnire de neuitat si pentru un plus de adrenalina si mister te rog sa ai incredere in mine si sa ma astepti in fata usi legata la ochi cu o panza neagra de matase care sa miroasa a parfumul tau. ITI PROMIT CA NU VEI UITA ACEASTA ZI. Te sarut dulce ❤."Dupa ce primesc mesajul incep sa zambesc si sa cant ca idioata prin casa.
Merg in camera mea si ma imbrac cu o pereche de blugi negri si stramti, o curea cu catarama in forma de lacat , un tricou alb, cu un umar gol pe care scrie "I miss you" care il bag in pantaloni, iar la gat imi pun un pandantiv in forma de cheie cu trimitere la cureaua mea.
La 13:59 apare o masina neagra cu geamuri fumuri si primesc mesaj de la Alex "Mai ai un minut sa iti pui esarfa sau intalnirea se anuleaza ❤ :p. Apropo , sper sa primesc si eu cheia de la acea curea."
Eu zambesc si imi scot esarfa din buzunar si ma leg cu ea la ochi.
Andrei coboara din masina si vine la mine. Ma cuprinde pe dupa mijloc si imi sopteste la ureche "Ma bucur ca ai vrut sa vi. Iti promit ca nu vei uita aceasta zi. Lasa te condusa de mine."
Era atat de aproape in cat i am putut simti respiratia cea ce mi a provocat un fior in tot corpul si mi a dat un soi de ne siguranta, dar totusi m am lasat condusa de el.
M a condus cu delicatete pana la masina , deschide usa si imi baga mana in par, ma trage tare, imi sopteste: Asta e cea mai mare gresala a ta si sper ca e si ultima si ma impinge cu brutalitate pe bancheta din spate. Aici ma prinde cineva de maini, mi le strange cu putere si mi le pune la spate, iar cu cealalta mana imi acopera gura abea lasandu ma sa respir.
Andrei se urca la volan si imi zice: Ai vrut sa fi alaturi de Alex asa ca acolo te voi duce. Si incepe sa rada.
Eu nu recunosc vocea. Cine ar putea fi? Cui i am facut eu rau?