Rapirea.

91 7 0
                                    

Dupa scurt timp se opreste masina.

Andrei coboara, imi deschide usa, ma ia de par cu o mana, imi acopera giura cu cealalta si imi sopteste: Daca esti fata cuminte vei scapa cu viata.

Nu ma lasa nici sa reactionez si ma trage din masina, ma pune pe capota si imi leaga mainile intr o stransoare nu foarte lejera. Aopi ma prinde iar de par si ma ridica de pe masina.

Andrei: Esti cuminte? Sau iti pun ceva si la gura?
Te rog nu imi face rau, fac ce spui tu si cum mi ai dat mesaj de pe numarul lui Alex? Ca el nu mi ar face asta. spun eu cu o voce tremurata.

Andrei se enerveza, imi da drumul la par si ma prinde si mai tare. Ma zguduie un pic si imi zice razand: Ce sti tu de fapt despre dragul tau Alex? Sti de ce e el cu tine? Pentru ca eu l am angajat sa se dea la tine si dupa sa te violeze. Dar ghici ce , prostu' n a fost in stare sa duca misiunea la capat asa ca i am interzis sa se mai apropie de tine si sa mai tineti legatura. Si aseara el ce a facut? S a cerut scuze si pentru asta veti plati amandoi... Bine, poate pe tine o sa te mai iert ca l ai respins.

Eu rasuflu usurata.

El simte ca m am mai relaxat la auzul ultimei fraze si ma strange si mai tare de par si imi sopteste amenintator: Ca sa scapi cu viata nu trebuie sa te relaxezi nici cand dormi. Iti voi oferii 3 sanse sa scapi cu viata, daca le ratezi e ghinionul tau. Si imi da drumul la par.

Acum ma trage de brat pe niste scari.

Am ajuns la subsol. Imi da drumu si spune: De aici vor avea grija de tine doi prieteni de ai mei. Sper ca te vei simti "ca acasa". Si rade.

Se departeaza de mine si le spune "prieteniilor" lui vrand sa nu aud eu: Sa va puna dracu sa ii faceti ceva. Voi doar o legati de scaunul din lemn si imi aduceti esarfa cu care e legata la ochi, de restu ma ocup eu. Aveti grija, sunt cu ochii pe voi. Apoi spune destul de tare in cat sa auda toata casa: Faceti ce vreti voi cu ea.

In timp ce animalele alea ma leaga de scaun incerc sa imi dau seama ce vrea de fapt psihopatul asta? Lor le spune sa nu imi faca nimic cand eu cica nu ii aud si dupa spune tare sa imi faca ce vor? De ce a vorbit asa tare? Cine trebuia sa l mai auda?

Cand termina sa ma lege imi indearteaza esarfa de la ochi. Abea asteptam sa vad fetele matahalelor, dar bineinteles ca lumina era stinsa.

Dar insfarsit sunt singura in acea camera.

Intr o camera alaturata erau Andrei si matahalele in jurul lui Alex care era legat la fel ca Andreea. Doar ca el ii putea vedea.
Andrei: Ai reusit sa o vrajejti. Nu te credea in stare sa ii faci asta. Ea chiar credea ca tu o iubesti, nu ca te ai dat la ea pentru bani si dupa ti s a facut mila de ea.
Alex: Nu e proasta. Chiar m am indragostit de ea , prostule.
Andrei ii da un pumn in gura lui Alex si ii spune: Daca ti la viata ei eu zic sa ma asculti. Eu cica te eliberez, tu o salvezi si dupa o violezi sau o bati grav si scapati amandoi.
Alex: Nu voi face asta , pentru ca stiu ca nu iti vei respecta promisiunea.
Andrei: Poate ca iti e dor de ea. Uite esarfa cu care am legat o la ochi. Inca miroase a parfumul ei. Si ii arunca esarfa in fata. Apoi ies toti trei lasandu l in bezna.

Dintr o data trec din bezna la lumina. De data asta nu ma mai asteptam sa ii vad, doar speram sa scap.

Spre surprindere mea , Andrei vine in fata mea doar intr o pereche de blugi lasandu si la vedere corpul de sportiv.

Cand il vad incremenesc. Fata mea speriata ii provoaca un zambet plin de satisfactie.
De ce tu? Cu ce ti am gresit? Spun eu cu lacrimi in ochi.

Andrei vine mai aproape de mine si imi spune: Iti mai amintesti acei trandafiri roz pe care ii primeai zilnic impreuna cu o ciocolatica si cu un biletele pe care pe o parte era un cuvant sau o litera si pe cealalta parte o cifra?
Da, spun eu zambind. Il adoram pe tipul acela. Dar imi pare rau ca atunci cand trebuia sa imi spuna cine e nu mi a mai lasat trandafiri. Tot timpul port la mine foaia pe care am lipit acele biletele sperand sa aflu cine e.
Unde e? Intreaba el uimit.
In buzunarul de la spate de la blugi mei.

El scoate biletu din buzunarul meu si se socheaza cand vede toate biletele in ordine. Si incepe sa citeasca cu voce tare: " Sunt mii şi mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranţă le meriţi, eu din pacate nu le ştiu pe toate ca să ţi le spun... Din pacate nu pot atinge soarele să ţi-l dăruiesc... Nu pot atinge stelele pentru a ţi le dărui... Nu-ţi pot da nimic mai mult decât sufletul meu, gândurile mele, trupul meu, întreaga mea fiinţă! Şi dacă îţi spun că te iubesc fară ca măcar să-ţi fi întâlnit privirea... înseamnă că te iubesc pentru ceea ce eşti, pentru ceea ce mă faci să simnt... să fiu... pentru sufletul tău de aur... pentru tot ceea ce reprezinţi pentru viaţa mea...

                                          Cu drag A"
Si continuarea unde e ? Intreaba el dezorientat.
Nu stiu, asta e tot ce am primit si cand l am cunoscut pe Alex credeam ca au fost de la el. Dar aparent erau de la tine... Dar acum de ce faci asa? Adica de la un baiat genial te ai transformat intr o bestie fara suflet si creier? Esti un animal si ma bucur ca n am aflat mai devreme adevarul ca poate faceam gresala teribila sa fiu cu tine si sa iti ofer sufletul meu. Spun eu aproape plangand de nervi.
Ma bucur pentru tine , ne vedem mai tarziu, pentru ca banuiesc ca iti va fi foame.

Iese si stinge lumina.

Nu stiu la ce sa ma astept.

Dar invaluita in ganduri adorm inainte de a manca.

Pistoale si trandafiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum