*SOMI*
Helău sunt Somi , Jung Somi , sora mai mica a celebrului cântăreț Jaehyun din NCT. Imi este asa dor de el . Am o prietena foarte buna pe nume Yuqi si ea este sora mai mica a lui Lucas si el membru din NCT si WAYV pe acolo .
Parintii nostrii au o companie foarte cunoscuta in Coreea de sud dar si in alte tari europene. Masini lol . Deci pt o perioada de timp parintii nostrii sunt plecati in Germania sa incheie niste contracte de munca cu oamenii aia asa ca sunt " nevoita" sa licuiesc cu fratele meu din nou dupa 7 ani . Da , n-am mai stat cu el in aceeasi casa de cand a devenit stagiar la SM ENTERTAINMENT.
Nu pot sa spun ca sunt trista ca o sa stau acolo ,nu , deoarece va locui automat si Yuqi.
Mama eu acum realizez ca o sa stau in aceeasi casa cu 21 de băieți ....si o fata .*YUQI*
Heiiii sunt Huang Yuqi si sunt sora mai mica a lui Lucas . Abia astept sa il revad . Deși vorbim zilnic la telefon de 2 ani nu ne-am vazut in realitate.
*JAEHYUN *
Doamneeeeeeee azi sora mea o sa vina aici . Cand eram copii mici nu ne dezlipeam unul de celalalt . Mama mereu ne spunea: " STATI LIPITI UNUL DE ALTUL PARCA AȚI FI SIAMEZI "
Ea e totul pt mn .*LUCAS *
Waaaaa azi e ziua cea mare . Vine nebuna sa locuiasca cu mine . Abia astept . O sa fim din nou ca in copilărie ...numai noi 2.
*SOMI*
Ajungem in fata casei mai bine zis cata mai vila . Intram pe poarta si la cativa m distanta usa casei se deschide. Il vad acolo pe bro. Cum intru in casa sar pe el si il îmbrățișez tare. Sincer nu imi pasa ca in momentul asta ceilati din casa se uita . Pana la urma e fratele meu.
*YUQI*
O vad pe nebuna asta ca sare pe fratele ei si in fata mea il vad pe Lucas . Vreau sa i sar in brate dar se pare ca mi-o ia inainte si sare el pe mine . Va dați seama ce fel aratam . O matahala pe o scobitoare, ceva de genul .
*SOMI*
Jaehyun:dmn surioara ce dor mi-a fost de tine
Somi:si mie
Lucas:Yuqi ce mare te-ai facut
Yuqi:fratioare nu i chiar asa
Jaehyun:sa va facem cunostinta
Lucas:ei sunt Jisung, Chenle ,Jeno Jaemin Haechan ,Renjun ,YangYang ,Mark, Xiaojun, Hendery, Jungwoo ,WinWin ,Doyoung ,Kun, Ten ,Yuta, Taeyong ,Taeil si Johnny.
Ei: buna fetelor
Noi: bunaaaa
Yuta : mai mai mai dar ce avem noi aici . Ce fata frumoasa . Yuqi deci , nu?
Yuqi: da da vad ca ai memorie buna .Yuta: iubit ceva ai ?
Yuqi: nu , nu am si....nici nu vreau.
Yuta:Somi ,nu?
Eu: daca mai spui ceva ramai fara gura
Yuta : tu ai iubit?
Kun: e foarte mica fata de tine Yuta , termina
Yuta:domnișoara ai iubit?
Eu: nu , nu am dar daca as avea cu siguranta nu va fi JAPONEZ si nu se ma chema Y U T A =)))
Yuta: ba da intepate mai sunteti . Acum e clar ca sunteti neamuri cu astia 2
Jaehyun&Lucas:yaaaaaaaaa