9.

142 5 0
                                    

*SOMI*
Au trecut inca 2 zile si eu tot sunt afectata , acum si mai mult . In seara asta cica e o petrecere a idolilor unde vin aproximativ toate trupele. Jaehyun mi-a spus ca trb sa vin si eu in calitate de sora mai mica a lui si Yuqi pt ca este iubita lui Jeno. N-am acceptat de prima data pt ca stiu ca acolo o sa fie si presa si asta plus ca o sa i vad pe Jeno si Yeri cum se prefac in fata oamenilor .
Ma imbrac asa :

 Ma imbrac asa :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si Yuqi :

Coboram jos si ii vedem pe baieti imbracati in costume diferite

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Coboram jos si ii vedem pe baieti imbracati in costume diferite . Le sta super bine . Urcam in masini si mergem la acea petrecere.  Cand intram vedem peste o mie de oameni. Dumnezeule ce i aici . YangYang ma vede ca ma holbez si imi face semn .
YangYang : hei Somi , nu te mai holba atat
Eu:ce ? Ammm?? A da gata , mersiiiii
YangYang:pt nimic
Taeyong:haideti la mese?
Cum era de asteptat baietii stau la 3 mese . Am nimerit langa fratele meu ai Taeyong mama. Yuqi sta intre Ten si Lucas . Stam cu totii la ceeasi masa impreuna cu Taeil si Jeno . I

l vad pe Jeni ca tot se uita la mn si ma prefac ca nu l vad . Dmn sper sa treaca mai repede toata petrecerea asta .
Kun: haideti sa dansăm
Noi:daaa hai
Mergem pe ringur de dans si DJ-ul baga un vals . Toti isi i-au cate o pereche dar eu vreau sa ma duc la masa cand simt o mana ca ma intoarce.
Eu: cee naib...
Sehun:buna Somi, ma bucur sa te cunosc
Eu: Ssehun??
Sehun:chiar el in persoana. Ciudat mod sa ne întâlnim,  zic
Eu: ehhhh nici chiar asa. Tu cu Yeri cum sunteti?
Sehun:foarte bine
Eu: nu te afecteaza lucrurile astea?
Sehun: sincer sarutul ala da , dar in seara asta o sa se întâmple ceva
Eu:ce???
Sehun : secret
Eu:nț
Dup ce se termina melodia fiecare pleaca la masa lui . Park Hyung Sik urca pe scena .
PHS:Buna ziua dragilor si bine ati venit la petrecerea idolilor . Acum vor urma cateva trupe care vor canta .

Toate trupele au fost minunate. La melodia celor de la Exid sm inceput sa cânt si eu si Yuqi ca doua nebune. Baietii se amuzau.
PHS:Si in final , finalul trupelor,  ii invit pe scena pe NCT DREAM cu melodia RIDIN. Ei vor fi ultimii care vor canta acum . Dupa ce vor canta ei vom face mici jocuri
Urca baietii pe scena si incep sa se dezlănțuie. 

Au fost minunati doamne pe tot parcursul melodiei ma uitam numai la Jeno si el la fel . De vreo cateva ori mi-a facut cu ochiul ceea ce m a facut sa ma rusinez si sa zâmbesc.  Dupa terminare ei au facut o plecăciune si cand sa urce Park Hyung Sik sa anunte jocurile il vad pe Jeno rămânând singur pe scena , langa el venind Yeri si Sehun.  Ce naiba fac ei acum . Imi aduc aminte ca atunci cand dansam Sehun mi-a zis ca o sa se întâmple ceva dar nush ce .
Yuqi: ce fac aia 3 acolo pe scena ?
Hendery: o sa vezi 
PHS: Ce se întâmplă?
Sehun: Hyung ți-am povestit
PHS:aaa daa succes
Ei: multumim
Jeno: va rog sa faceti putina liniste. Multumesc . Poate va întrebați dc noi 3 suntem pe scena acum . Stam pe scena pt ca avem de facut un anunt .
Manager: jos imediat
Yeri:tu sa taci . E doar vina ta  si ACUM TOATA LUMEA VA AFLA CE AI FACUT
Jeno:acest manager consuma droguri si stiti de acel zvon ,da? A aflat si el de acest zvon si de frica sa nu fie prins ne-a amentiat pe mn si pe Yeri ca va face publica relatia noastra . Acesta relatie intre mn si ea e una FALSA. F A L S A. Noi 2 sunt prieteni foarte buni , ea e cu un an mai mare si chiar daca ne intelegem bine inimile noastre sunt ale altcuiva. 
Yeri: exact cu spune si Jeno. El pt mine e un frate mai mic ,nimic mai mult . Eu il iubesc pe Sehun , suntem intr o relatie si cand am vrut sa facem publica relatia , acest manager ne-a ameninat . Cu moartea ba chiar .
RM: Jeno cum adica va amenințat?
Jeno: mi-a spus ca daca nu accept sa fiu in relatia asta FALSA o va umilii pe Somi in cel mai rau hal si pe Yeri ca il va da pe Sehun afara din Exo si din SM. La inceput nu am crezut nimic dar dupa 3 zile Sehun a primit un act cum ca va pleca din Exo , act facut de catre manager . A zis ca daca accepta asta actul ala va dispărea.  Dar gata din cauza acestui nemernic fata pe care o iubesc a suferit mult , chiar foarte mult . Eram fericit sa am o relatie dm, doream sa o fac publica dar a aparut asta si noi nu mai suntem impreuna.  Dar astazi gata , s a terminat tot. Acest manager o sa infunde puscaria iat eu si Yeri putem sa traim fericiti alaturi de persoanele pe care le iubim.
Stateam la masa si ma uitam ca o proasta la el. Nu imi venea sa cred ce tocmai s a întâmplat.  In sfarsit o sa fiu fericita alaturi de Jeno . Ma uit atent la el si simt cu niste lumini  imi invadează spatiul .
San: cine este aceasta fata?
Jeno: este sora lui Jaehyun hyung,  Somi .
Si luminile se pun pe ea .

BROTHER'S HOUSE ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum