8.

146 5 1
                                    

*SOMI*
Yuqi: Kun????
Eu: Kun ce faci aici ??? Nu erați la companie ?
Kun: ba da dar am vazut stirea si Jaehyun m a trimis să vad daca esti bine si....
Yuqi:Somi vino sa vezi ceva , adica veniti
Noi: ce???
Ma duc sa vad ce vrea Yuqi sa vad si ii vad pe Jeno si Yuqi sarutandu se....
Kun: Somi nu e ceea ce pare
Yuqi: Somi...
Eu:nu nu e asa cum pare, stiu asta , dar nu mai pot . E prea mult pt mine. Stiu ca e ceva fake dar nu pot să-l vad ca se pupa cu alta fata .
Kun: am primit un mesaj de la baieti , vin si ei acum. Au terminat de repetat .
In sfarsit au venit si baietii dar cu ei era Yeri ...Yeri? Ce cauta ea aici ?
Yeri:buna fetelor . Somi pot sa vb ceva cu tine singure?
Yuqi:tu...
Eu:buna , desigur
Urcam sus in camera mea si ....a lui Jeno .
Yeri:Somi...ce ai vazut atunci , sarutul ala știu sigur ca l-ai vazut,dar trebuia sa facem asta
Eu:dc?
Yeri:ne-a amenințat
Eu:cu ce??
Yeri:a zis ca daca nu ne sarutam nu parem reali si daca nu facem asta ei stiu ca eu si Sehun sunt pe combinatii,  asa ca il vor da afara din trupa si din SM , iar tie iti vor înscena ceva .
Eu:poftim , ce oameni frate nu i corect
Yeri:eu atat am avut de spus , sper sa fim prietene si daca ai ceva sa mi spui sa nu te feresti
Eu: bine,multumesc
Dupa ce pleaca Yeri cobor jos unde toate privirile celor din casa erau atintite asupra mea.
WinWin:deciii????
Eu: deci ce? Am vorbit ceva legat de stirea cea noua =)))))
Jeno: Somi intelege te rog
Eu:Jene te iubesc dar eu nu pot sa mai fac fata la asa ceva , ma ranesc singura.  Stiu ca nu i nmc real dar nu pot. Am crezut ca o sa fie ok , doar e a doua zi dar pot . Intelege ca nu pot sa mai îndur
Jeno:Somi...ce vrei sa spui?
Eu: Jeno imi pare rau dar nu mai putem fii impreuna. ...
Jeno:Somi stai nu...
Plec din casa cu Yuqi sa ne plimbam si sa ma liniștesc putin.

*JENO*
Dupa ce ies fetele cad in genunchi. Incep sa plang cum n-am mai plans in viata mea . Simteam ca toata lumea mea s a terminat . Si asta din cauza unui amarat de manager . Stiu ca ea stie ca nu i nmc adevarat , stie ca pe ea o iubesc dar sufera prea mult. Si eu sufar si mai mult cand o vad asa . Acum am ramas singur .
Jaehyun: Jeno fii tare , intelege o si pe ea
Xiaojun: Jeno poate ca i mai bine asa  , nu vreau sa fiu rau dar am vazut cu totii cat de rau e
Jeno : stiu asta . Am o idee
Lucas:ce idee?
Jeno: peste 2 zile e petrecerea aceea unde ne strângem toate trupele , nu?
Taeil: da si ?
Jeno :o sa spun tot adevarul . Jaehyun,  Lucas trb sa vina si fetele cu noi. Acolo vin idolii cu iubitele sau iubitii , sotii sau sotiile lor deci si Yuqi poate sa vina pt ca iubita lui Ten si Somi pt ca i sora ta . O sun pe Yeri sa i spun planul .

BROTHER'S HOUSE ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum