3.

218 8 0
                                    


Ne urcam in masina si ajungem in mall . Luam 2 cosuri si incepem sa cumparam .



Listă
2 bax bere
2 bax soju
3 sticle de vin
1 sticla vodka
5 pungi popcorn
6 pungi cipsuri



Dupa ce cumparam toate acestea iesim afara si ne indreptam spre masina.  Deodata simt cum cad in ceva . Hendery a luat un cos si m a trantit in el . Am inceput sa radem .

Eu:yaaa gata ca ametesc . Nu ma mai invartiiiiiiiiiiiiiiii 😂

Kun: mai tare Hendery

Si uite asa au inceput sa alerge dupa mine si Hendery prin parcare .



SEARA*

Ne-am strans cu toții in living si am inceput sa dansam , sa ne prostim . La un moment dat WinWin l a luat pe Jisung si au inceput sa danseze vals , Taeyong il implora pe Xiaojun sa danseze cu el tango . Dupa 3 4 ore de prostit Jaemin are o idee.

Jaemin: heiiiii baiiiiii

Noi: daaaaaa

Jaemin: haideti sa jucam adevar sau provocare

Noi: da hai

Taeil: pai ce facem cu astia ?

Da , cum era de așteptat Ten ,Jeno,Lucas,Jaehyun,Mark,Doyoung,Yuta si Jisung era beti , chiar foarte dar totusi au vrut sa joace .

Am ras , am murit pe jumate . Da nu mi am imagina vreodată ca o sa i vad pe Lucas si fratele meu pupandu se 😂 .
O caut pe Yuqi dar nu o gasesc , cred ca a iesit in gradina ehhh asta e , urc in camera si cand vreau sa închid usa Jeno intra repede si o inchide el .

Eu:J-Jeno?

Jeno:....

Eu: Ce naiba faci ? Dc ai inchis usa?

Jeno: ...

Si il vad ca ma tranteste in pat . Se urca peste mine si vrea sa ma pupe dar il dau jos . Ce drq asta vrea sa ma violeze sau ce . Se urca din nou de data aceasta incepe sa ma pupe , eu nu rezist  si incep sa plang.  La un moment dat se uita si isi da seama tocmai ce a facut si ce urma sa faca. Se da jos de pe mn si isi pune tricoul pe el.

Jeno: ce naiba fac?

Eu:nnuu sstiu

Jeno:Imi pare rau

Eu: esti baut ,nu cred ca stii ce faci , ce spui

Jeno: sunt prost , puteam sa te nenorocesc

Si pleaca din camera ne mai lasandu ma sa mai zic ceva.
Incepand din a doua zi , de dimineata, nu a mai vorbit cu mn , se ferea . De cate ori eram prin preajmă ma evita , pleca de acolo. Cei din casa nu știau ce se intampla.

Yuqi: Somi stii cumva ce are Jeno ?

Eu:cam stiu ...adc cred ca i din cauza asta

Yuqi: spune ce s a întâmplat.  De 2 sapt te ocoleste, toti am început sa ne punem semne de intrebare. 

Si incep sa i povestesc tot .

Eu: te rog sa ramana intre noi ,nu vreau sa i fac rau

Yuqi: cum spui tu

Fara sa bagam de seama Jaehyun statea la usa si asculta . Nu ne-am dat seama sa închidem usa .

Jaehyun: ce a facut nemernicul ??????😡

Eu: Fratioare te rog calmeaza te , nu a facut nimic , nu mi-a facut nimic , adc nu a apucat pt ca a realizat imediat ce facea. Era beat nu constientiza

Jaehyun: cum ma era beat , il omor . IL OMOR . JENOOOOOOOOOOOOOOO

Strigatul fratelui meu a trezit toata casa toti s-au strâns in living .

Jeno: ce e Jaehyun de tipi asa? Ce s a intamplat?

BROTHER'S HOUSE ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum