BTS przedstawiać nikomu nie trzeba:
RM, Jin, Suga, J-Hope, Jimin, V, Jungkook
•
•Co sądzę na temat tego zespołu?BTS są moim ubandem i pierwszym zespołem, którego zaczęłam słuchać (w listopadzie 2k18 byłam już ARMY).
Nie da się ukryć, że są oni najpopularniejszym zespołem kpopowym. Ich wytwórnia bardzo dobrze ich promuje, a sami są utalentowani i widać, że się starają.
Bawią się też różnymi konceptami, próbują nowych rzeczy, co jest jak najbardziej spoko. Fajnie, gdy zespół jest otwarty na różne style i koncepty.
Personalnie uwielbiam chłopaków. Są moimi słoneczkami i jestem bardzo dumna z każdego ich osiągnięcia. Ich rap line, wokal line, a także dance line są na wysokim poziomie. Pomimo tak dużej sławy, nie odbiło się to na nich i dalej integrują się z fanami, co również jest jak najbardziej na plus.
Ich fandom jest taki jaki jest, ale powiedzmy sobie szczerze — gdyby jakikolwiek fandom był tak potężny jak ARMY, byłby równie rakowy. Poza tym, jest mnóstwo fanek, które są ciepłymi i miłymi osobami, i wspierają chłopców całym swoim serduszkiem.
Jestem raczej zwolenniczką ich starego konceptu — tego trochę mroczniejszego, może lekko szkolnego. Mam nadzieję, że w przyszłości wydadzą piosenkę w takim stylu, jak w latach 2013-2016. Jednak ich obecne piosenki również bardzo mi się podobają.
Koniec końców chcę powiedzieć, że kocham chłopaków i cieszę się, że ich poznałam.
YOU ARE READING
𝖐𝖕𝖔𝖕 - 𝖔𝖕𝖎𝖓𝖎𝖔𝖓𝖘
Randomopinie na temat zespołów, solistów czy różnych dram i spraw prosto z kpopu.