BLACKPINK:
BlackPink to również mój uband. Dziewczyny są kochane i naprawdę utalentowane.
Zgodzę się z tym, że jak na trzyletnią działalność, mają za mało piosenek I ANI JEDNEGO FULL ALBUMU.
YG grało sobie z nami, jak laser z kotem, ale najprawdopodobniej doczekamy się całego albumu w czerwcu, więc zobaczymy autentyczność tych słów już za miesiąc (albo i nie zobaczymy).
Jisoo jest moją biaską w BlackPink. Uwielbiam jej głos, widzę dużą poprawę w jej tańcu i na pewno nie powiedziałabym, że jest #4 w rankingu tańca u BlackPink. Jej głos kest stabilny i czysty, a Yuki No Hana mnie zabiła.
Jennie to świetna raperka i naprawdę uważam, że jest jedną z lepszych raperek w kpopie. Była afera z lazy Jennie, co osobiście uważam za głupotę. Nie wiem, co się dzieje za murami YG, dlatego nie oceniam jej, bo cholera wie, o co chodzi. Jest moją drugą biaską w BP. Jej wokal podoba mi się w zależności od piosenki. Np. był serio fajny w Playing With Fire albo w Sure Thing. W Solo już mniej.
Rosé ma naprawdę ładny głos, ale jej prawdziwy, bez tego sztucznego pisku jest równie piękny, a nawet lepszy. Jest ona bardzo urocza i naprawdę ładna. Podoba mi się bardzo jak tańczy.
Lisa jest naprawdę dobrą tancerką i świetną raperką. Szkoda jednak, że YG nie daje jej się wykazać z umiejętnościami tanecznymi, bo jestem pewna, że stać ją na więcej. Jej rap jest z tego co mi się wydaje, jwst dość stabilny, a jej wokal również jest naprawdę spoko. Brzmi bardzo uroczo.
Koniec końców — uwielbiam BlackPink, uwielbiam ich muzykę i same członkinie.
YOU ARE READING
𝖐𝖕𝖔𝖕 - 𝖔𝖕𝖎𝖓𝖎𝖔𝖓𝖘
Aléatoireopinie na temat zespołów, solistów czy różnych dram i spraw prosto z kpopu.