4𝖒𝖎𝖓𝖚𝖙𝖊 - 𝖊𝖝𝖕𝖑𝖆𝖓𝖆𝖙𝖎𝖔𝖓

43 3 5
                                    

trochę powiewu drugiej generacji kpopu jeszcze nikomu nie zaszkodziło sooo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

trochę powiewu drugiej generacji kpopu jeszcze nikomu nie zaszkodziło sooo...

4minute — jak to w końcu było?

w tym rozdziale wyjaśnimy sobie:
• czy hyuna naprawdę była najbardziej faworyzowaną członkinią 4m?

• jakie były problemy jeśli chodzi o ten zespół?

• czy reszta zespołu była aż tak niedoceniana przez fanów i cube?

LECIMY!

sprawa z faworyzowaniem hyuny — otóż nie tym razem.

sorry, ale spójrzmy na to inaczej:
hyuna była członkinią, która swoim wizerunkiem przyciągała ludzi, była twarzą grupy, ale centrum chyba akurat nie. miała solo aktywność i była najpopularniejszą członkinią 4M. jednakże...
• 2yoon to sub-unit, w którym były gayoon i jiyoon. dostały swój sub-unit, był albumik (?), wszystko super.

• 2yoon miały mnóstwo tekstu w piosenkach, a szczególnie gayoon, czyli główna wokalistka, jednak jiyoon też często miała go bardzo dużo, jako prowadząca raperka i wokalistka.

ale oczywiście nigdy nie jest w 100% kolorowo. czyli teraz o problemach w zespole 4Minute.

ponieważ 2hyun... tak, to było przykre.

dwie prowadzące tancerki w 4M, które miały fajne głosy, duży potencjał i wielki talent.

a jednak.

żadnego solo aktywności, żadnego unitu, który byłby zapewne bopem, tak jak 2yoon.

tymczasem dostały jedynie jedną piosenkę, razem z jiyoon — czyli jedną z bardziej lubianych lasek w zespole.

z tego co wiem, to obecnie są obie aktorkami.

więc czy reszta zespołu była aż tak niedoceniana przez fanów i cube?

NIE

rozumiem gdyby hyuna miała zawsze po 83929938482 sekund w piosenkach, jako jedyna solo aktywność i np. jakiś unit czy coś, ale tak naprawdę tylko jihyun i sohyun były w tyle.

tylko, że prawdziwe 4NIAS nigdy nie zapomniały o 2hyun.

i uwierzcie, są osoby, które do dziś ryczą w poduchę, bo 4minute zostało rozwiązane (me for egzempyl szpec orto hyhy)

nie no, bez przesady

w mojej opinii to królowe 2 generacji. mówcie co chcecie, ale dla mnie to najlepszy starszy zespół.

także ten. wzniosłe jest jeden
4MINUTE TO NIE BYŁ SYNONIM OD HYUNA I PRZYJACIELE, BO 2YOON TEŻ DOSTAWAŁY MNÓSTWO UWAGI OD CUBE.

tylko właśnie 2hyun... szkoda

ps: stream blind

𝖐𝖕𝖔𝖕 - 𝖔𝖕𝖎𝖓𝖎𝖔𝖓𝖘Where stories live. Discover now