Tak, to musiało nadejść.
KAACHI
(wybaczcie, nie chce marnować sb miejsca w pamięci ich zdjęciami)Kaachi to pseudo-kpopowy zespół, który jest ,,pierwszym kpopowym zespołem nie z Korei" czy jakoś takXDDD.
W skład zespołu wchodzą (chyba) Coco, Nicole, Dani i Chunseo (ale wsm to podobno jest ktoś inny zamiast Coco, nie wiem, nie znam się).
•CO JEST TAK WIELKIM PROBLEMEM W KAACHI?•
Na pewno to, że ich logo, piosenka, choreografia WSZYSTKO DO KACZKI KARMAZYNA jest zlepkiem z innych zespołów.
I już serio, odstawmy ich narodowość na bok, bo to akurat jest najmniej ważne, imo.
Problemem jest też ich zachowanie.
Shipowanie się z JK, porównanie się do Hwasy, ubliżanie Jennie.
Co do jasnego Mariana?
Wcale się nie dziwie, że zniechęciły na starcie do siebie fanów BTS, BlackPink, czy Mamamoo.
•ICH DEBIUT:
Ekhem.
Zacznę od tego, że sama piosenka jest średnia.
Jak zwrotki są naprawdę okej, pre-chorus też jest spoko, to ten refren brzmi jak pomieszanie chórku fałszujących dzieci z gderaniem niemowlaka.
Choreografia jest zlepkiem różnych styli, czuć mocne wszystkiekpopowegirlsbandy vibes, więc może dlatego ten układ mi aż tak mi nie podpadł.
Sam teledysk zajeżdża TXT & Itzy i to tak dość mocno. Te efekty, taki trochę freestyle, wolność, to coś, co mi się tak bardzo kojarzy z tymi grupami.
Ten rap na końcu... cholera, nie. PO PROSTU NIE.
Mam wrażenie, że Dami stoi tam od niechcenia, w sensie czy wy widzicie ten moment?
Naprawdę, powinna trochę popracować nad swoimi umiejętnościami zarówno raperskimi, jak i tanecznymi.
Coco.
Ma naprawdę ładny głos, przyjemny dla ucha. Jako jedyna jest Koreanką, ale to nie wpływa na moje zdanie o niej.
Jest taniec też podoba mi się jakoś 3/10, ale patrząc na nią, wydaje mi się, jakby się starała dać z siebie jak najwięcej.
Głos Nicole jest nawet, nawet. Jednak wydaje mi się, że mogłaby być też dobrą raperką.
Głos Chunseo jest totalnie nie w moim guście. Nie podoba mi się i tyle.
Jednak, Kaachi to ludzie. Mają swoje wady, ale zalety też.
•WIĘC CO DOBREGO W KAACHI?
Powiem wam, że naprawdę dużo jest tych dobrych rzeczy.
Podoba mi się, jak tańczy Chunseo i Nicole. Widać, że coś umieją jeśli chodzi o ich umiejętności taneczne, więc tutaj się nie przyczepiam, macie props.
Coco ma ładny głos, ale pisałam to wcześniej już.
Nie wiem, co powiedzieć o Dami. Ma w sobie coś odpychającego i serio, leci od niej taka nieprzyjemna energia (przynajmniej na mnie działa tak dość dołująco). Może w przyszłości się to zmieni i zmienię od niej zdanie.
•PODSUMOWANIE:
Kaachi za wcześnie zadebiutowały, to jwst fakt. Nazywanie ich grupą kpopową z tak niskimi umiejętnościami to naprawdę jest wręcz brak poszanowania dla idoli, którzy charowali jak woły, żeby zadebiutować.Powinny popracować nad swoimi umiejętnościami i nad swoim zachowaniem, więc może w przyszłości będą mieć szansę na coś więcej w przyszłości.
No cóż, to powie tylko czas.
YOU ARE READING
𝖐𝖕𝖔𝖕 - 𝖔𝖕𝖎𝖓𝖎𝖔𝖓𝖘
Aléatoireopinie na temat zespołów, solistów czy różnych dram i spraw prosto z kpopu.