❀༺Two༻❀

124 17 54
                                    

"Ben diyorum İngilizcem çöp(yalan). Yaşlı adam gidiyor beni Amerika'ya yolluyor. Mal mıdır bu babam?"diye kendi kendine mırıldanırken valizini bekliyordu Yurina. (Hani şu valizler geliyo ya böyle bir bantta.)

"Off kim beni almaya gelecek ki?"diye sordu kendi kendine.

"Sizinle ben ilgileneceğim Yurina-Sama"dedi Yurina'nın tanıdığı bir ses.

Yurina duyduğu sesle hızla arkasına döndü. "Natalia!"dedi heyecanla.

Kahverengi kıvırcık saçları efendisinin önünde reverans vermesiyle hafif sallanırken beyaz gözleri sarıya dönmüştü.

Yurina hızla hizmetçi kıyafetli kıza sarıldı. "Seni çok özledim Natalia!" Kadının gözleri yeşile dönmüştü.

Natalia Olivia Noelle
Özgünlük: Baktığı kişinin duyguları gözlerine renk olarak yansır.

Örneğin şaşırmanın rengi sarı sevginin rengi yeşil. Tabi renklerin bir çok anlamı var. Aşk ve kırmızı öfke mesela.

Yaş: 23

Meslek: Yurina'nın kişisel hizmetçisi

"Bana böyle nazik davranmamanız lazım Yurina-Sama."dedi efendisi ona sarılırken Natalia. Yurina ise geri çekilip yanaklarını şişirerek "Seninde bana Yurina-Sama dememen lazım Natalia." ciddi bakışları ile "Efendim olduğunuz için size öyle seslenmem gayet normal Yurina-Sama. Arabanız ve odanız hazır izninizle valizinizi alıyorum."dedi ardından mor valizi ve Yurina'yı aldığı gibi arabaya doğru götürdü.

Beyaz limuzine isteksiz bir şekilde binen Yurina camdan dışarıyı seyretmeye başladı. Gözleri efendisine döndüğünde maviye dönen Natalia onun neden üzgün olduğunu anlamaya çalıştı.

"Yurina-Sama sizi mutlu etmek benim görevim. Sizi üzen şeyin ne olduğunu bilmek isterim."dedi sakince.

Yurina gözlerini camdan ayırmadan "Eski okulumu geri istiyorum."dedi.

Natalia hafifçe iç çekerek "Bunun mümkün olmayacağını biliyorsunuzdur umarım."dedi.

Yurina aptalca bir üzüntüyle "Sağol ya çok yardımcı oldun."dedi. O sırada Natalia neresinden çıkardığını bilmediğimiz bir kırbaç ile "Beni cezalandırarak kendinizi mutlu edin Yurina-Sama lütfen." Yurina şokla "Onu nereden buldun lan!"diye sordu.

LeFromage lisesi kahramanlık kampüsü. U.A den sonra dünyada eşi benzeri olmayan, büyük kahramanların yetiştiği okul.

"Malikaneye gitmiyor muyuz Natalia?"diye sordu Yurina tanıdık olmayan yolu görünce. Kahverengi saçlı kadın efendisine sıcak kahvesini uzattıktan sonra "Tatiller haricinde okul yurtlarında kalacaksınız Yurina-Sama" diye cevaplandırdı.

Yurina sevinçle oturduğu yerden dans ederek "Babamla aynı yerde değilim ahahahah yeeyyyy!"diye bağırdı. Tabi Yurina'nın farkında olmadan fırlattığı kahve bardağını havada yakalayan Natalia ciddiyetle "İsterseniz yurtlar hakkında bilgi vereyim. Kız erkek karışık yurtlarda kalacaksınız. Ayrıca bölüm ve sınıflar da karışık olacak. Yani oda arkadaşınız genel sınıflardan bir son sınıf olursa beyniniz yanmasın Yurina-Sama."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝕊𝕨𝕖𝕖𝕥 𝕊𝕥𝕠𝕣𝕞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin