"Önce kahve sonra atari!"diye bağırdı Yurina'nın sırasının sağında otutan Caitlyn bilmem kaçıncı kez. "Hayır önce atari sonra kahve."dedi aynı sıranın solunda Nicolas bilmem kaçıncı kez. Aralarında oturan Yurina ise kalemi üst dudağı ve burnu arasında tutmaya çalışıyordu.
Ellerini ikisinin de ağzına koyarak "Neden bana Kaliforniya'yı gezdirmiyorsunuz?"diye sordum. İkiside birbirine baktıktan sonra kafalarını salladı.
-_-_-_-_-_-_-
Kaliforniya niye bu kadar sıcak? Gezmek istemez olaydım. Bu yüzden şu anda önümde yürüyüp sözde beni gezdiren ikiliye "Daha serin bir yer yok muydu? Hava çok sıcak."dediğimde ikiside bana "Hava normal."dedi.
nE?
Hava 40 derece ulan! Neresi normal??
ExCuSe Me bUt WtF??
Kaliforniya tayfa çıldırmış!
Ama yine de iyiler yaa. Japonya tayfadan bir farkı... Var o da benim canım yarimin burda olmaması.
Yarimmm, Aizawammm, siyah kedişimm.
Ben bu düşüncelerin içindeyken yazar manyağı bir olay koymak istediğinden ötürü ne hikmetse hiç fark etmediğim bankadan çıkan patlama ile kafamı çevirdim.
Bir canavar kılıklı herif üstündeki deli tiplerle birlikte patlamalarla dışarı para çantaları ile çıkmıştı.
Üçümüz de yine nasılsa anlaşmış gibi patlamadan dolayı oluşan yıkımdan insanlar zarar görmesin diye onları korumaya çalışıyorduk.
Etrafta hiç kahraman yok muydu?
Derken kırmızı bir araba hızla suçları takip etmeye başladı. Sarışın, mavi ceketli bir genç kırmızı arabanın içinden hızla fırladı.
Havada füzeler uçuşurken genç "Detroit Smash!" diye bağırıp havaya yumruk attı ardından oluşan güç dalgası ile füzeler kendi kendine patladı.
Ceketinin üstündeki yazıyı görünce gözlerim kocaman oldu. Plus ultra yazıyordu! O... o da U.A dendi!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕊𝕨𝕖𝕖𝕥 𝕊𝕥𝕠𝕣𝕞
FanfictionWeather Series ara kitabı. Yurina'nın Amerika'da geçirdiği zamanı konu almaktadır.