💥HYM_4💥

285 127 167
                                    

Evet ilham kaynaklarım selamm artık böyle açılış yapacağım 🥰.

*Bazınızın çok beklediği yeni bölümü sonunda geldi.

*Aslında farklı bir şarkı koyacaktım fakat onu bulamadım 🥺. Olsun siz bunuda dinleyebilirsiniz bence. Hadi bakalım şarkımızı açıp loş bir ortama geçelim.

İyi okumalar💙
'En son olan bölüm'
-Hey bir bakar mısınız?

Ne bir ses nede bir yüzünü bana çevirme gibi bir eylemde bulunmamıştı. Ve bu beni gerçekten çok sinir ediyordu.

-Allah'ın öküzü bir baksana yaa!

Upss bu çok ağır olmuştu. Ah Hayat çok yanlış bir giriş yaptın dedim kendime. Kesinlikle çok büyük bir kavga beni bekliyordu...

'Kavga Günü'

Ben adını bile bilmediğim çocuğa sert bir girişimde bulunduktan sonra bana döndü.

İşte hapı yuttum diye düşünürken onun okyanus derinliğindeki mavi gözlerine takılı kaldım bir süre. Ta ki onun eşsiz sesini duyana kadar.

-Sen kimsin bu birr. Bana hakaret etme hakkını sana kim veriyor buda iki.

Dediklerini kavradıktan sonra kavga etmemek için;

-Şey ya pardon ama sen kanser hastanesinde sigara içtiğinin farkında mısın? diye nazikçe sormaya çalıştım.

Kanser kelimesinin üstüne bilerek bastırdım anlaması için. Ama mavinin en güzel tonundaki gözleri beni içine çekiyordu. Bu düşüncelerden ve gözlerinden kaçma hissi uyandı biran içimde. Böyle düşünmeyecektim çünkü şu saatten sonra her sevene kalbimi ellerimle bırakmayacaktım. NOKTA!!

-Bu cevabın beni ve yarım saattir baktığın gözlerimi hiç tatmin etmedi! dediğinde gerçekten şaşırmıştım (sen şaşırmada biz mi şaşıralım Hayat?)

-Of saçmalama sadece dalmışım. Bu arada madem tatmin olmadınız sana direk soruyorum
Aklınla zorun mu varda kanser hastanesinde sigara içiyorsun adını bilmediğim şahış?

Sinirlenmişti hemde çok sinirlenmişti..

-Buranın bir hastane olduğunu biliyorum. Sigara içtiğimi de biliyorum ama en çokta senin benden daha salak olduğunu biliyorum! diye adeta tısladı.🐍

En sonki cümlelerini kafaya takmamaya çalışarak;

- Görünüşe göre sende bir hastasın ve sigara içiyorsun. Bu ne kadar doğru acaba?
diye biraz yüksek sesle konuştum. Çünkü bende bana ettiği laflar yüzünden istemsizce sinirlenmiştim.

-Orası seni hiç ilgilendirmez bir kere. Zaten bu bataklığa düşmüşüm dahası beni ilgilendirmez. Şimdi daha fazla birşey yoksa odamdan ÇIK GİT!!

-Sana mı kaldım ben. Ne halin varsa gör. Yeter ki o lanet şeyin kokusu benim odama gelmesin. dedim ve odadan tam çıkacaktım ki

-Bu arada sana ufak bir dipnot vereyim sana. Bir daha şu kapıyı çalmadan asla ama asla odama girme" dedi.

Hiçbir cevap vermeden ayrıldım o lanet yerden. Allah'ım şu salakları yaratıyorsun da ne için bir gram bile beyin denilen hücreden vermiyorsun? Diye yakınarak odama gittim. Burak yoktu. Kantine falan gitmiştir gibisinden düşündüm. Telefonuma baktığımda yine kızlarla olan gruptan yonca mesaj geldiğini gördüm.(Bu mesajları diğer bölümde göreceğiz)
Acıktığım için kantine ineyim diye düşündüm. Mideme düşkün biriyim. Onun için koşa koşa kantine indim. Fakat gördüğüm manzara ve kargaşa karşısında uçurumdan düşüyormuş gibi hissettim...

•Kavga Ettiği Çocuktan•

(Bölüm sonunda kim olduğunu öğreneceğiz.)
Gelen kızla ufak bir tartışmaya girmek canımı biraz sıkmıştı. Ama o da benim odama habersiz girip, dert ortağım olan sigarama karışmıştı. Kendisi istedi gel benimle kavga et dedi yani(!).
Ama güzel kızdı yani. İşin birde o tarafı vardı. Dışı güzeldi ama içi??
(-sizce Hayat nasıl birisi hemen buraya alalım.-)
Acaba o da benim gibi kanser batağına yakalanmış mıydı? Kendime o an bir söz verdim. O kıza aşık olmak yoktu. ASLA.

Hem başımda büyük bir bela varken o kızıda buna alet edemezdim. (Sizce bela derken kanserden mi yoksa başka bir şeyden mi bahsediyor?)

-Bu berbat düşünceleri beynimden atmak için en sevdiğim şarkılardan birini açtım. Müzik dinlemek benim için sakinleştirici bir ilaçtı. Mavi gökyüzü odama gizlen! Altın güneş ışınları ver!

En sevdiğim kısma geldiğim sırada içeri tanımadığım bir hemşire geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sevdiğim kısma geldiğim sırada içeri tanımadığım bir hemşire geldi. Kontrol için geldiğini elindeki dosyalardan anladım

-İsminizi söyler misiniz?

- ARDA... ARDA OĞUZ.✨
**************************

*Bölüm ithafı melsboz 🖤

#Bölümü nasıl buldunuz?

#Kavga ettiği kişi Arda çıktı. Şaşırdınız mı yoksa bekliyor muydunuz?

#Sizce Hayat kantinde neyi veya kimleri gördü?

#Sorularınız varsa hemen bunun yanına yazın hepsini cevaplayacağım💚

Bu arada oy sınırımız 45 olacak bu bölüm için 🥰







SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM ✨















BEN KAÇAR.














SEVİLİYORSUNUZ🤗










BB🙈🙉🙊






Hayat'ın Yaşam MücadelesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin