💦HYM_3💦

307 144 159
                                    

*Evet canlarım. Yeni bölümümüz geldi. Bölüm aralarına ve sonlarına yorum bırakmayı unutmayın.

*Bölüm sonunda sorular olacak. Kesinlikle cevaplayın.

*Media daki şarkıyı açıp okursanız çok iyi olur.
(İkiye on kala-Bütün İstanbul biliyo🍓)

TuĞçE'den
Öğrendiğimiz gerçekle şok geçirdik. Canım arkadaşım Hayat'ım kanser batağına yakalanmıştı.
Nasıl olmuştu hâlâ aklım almıyordu. Kansere yakalanması gereken en son insanlardan biriydi o. Neşe doluydu benim yanımda. Mutluydu, güzeldi. Olmamalıydı böyle olmamalıydı. Dünya acımasızdı. Dünya adaletsizdi.
Bizide zorla burada bırakmıştı. Aklım hep ondaydı. Bütün ailesinin,ailemizin haberi vardı . Gözümden akan yaşlara engel olamadığım sırada Öykü girdi odaya. Tabii ki o da ağlıyordu. Birşey diyeceğini anlamıştım ve öyle de oldu.
-Tuğçem?

-Efendim balım? diye karşılık verdim.

-Biz birine söylemedik.

-Kime? anlamamıştım. Haberi şuan olması gereken herkese söyledik" diyerek cümlemi devam ettirdim.

Öykü başını hayır anlamında sallayarak red etti. Elinde ısrarla çalan telefonunu gösterdiğinde hak vermiştim ona.
ÇÜNKÜ ONUN HABERİ YOKTU...

HaYaT'tan
...Biraz dışarı çıkıp hava alacaktım. Bahçede yürüdüğüm sırada telefonuma gelen cevapsız aramalar yüzünden önüme bakmadığım sırada birine çarptım. Çarptığım şey karşısında şok geçirdim...

_O buradaydı. En büyük destekcim BURAK.
Kanlı canlı bir şekilde karşımda idi. Anında boynuna atladım. Uzun bir sarılmanın ardından sonunda bırakmıştım onu.
-Kızım az yavaş yaa." diyerek isyan etti Burak.

-Ben ne yapıyım ya. O kadar özletmeseydin kendini o zaman" diyerek yanıt verdim.

Oradan odama çıktık. Meğersem sayısız cevapsız aramanın sebebi Burağım'mış. Nereden ve nasıl burayı öğrendiğini sorduğumda:

-Seni milyon kez aradım ama ulaşamadım. Başına birşey gelmiş olabileceğini düşündüm. Sonra Öyküyü aradım. O da ikinci falan aramamda açtı. Ona seni sordum. Bir süre sadece adımı söyleyip sustu. " O sırada Burak da susmuştu nedensizce.

-Devam etsene Burağk.

-Tamam sinirlenme hemen. Heh işte sonra sinirli bir şekilde seni sordum. Yine dilini yutmuş gibi cevap vermedi. Telefonu Tuğçe aldı ve sorumun cevabını verdi. Şok geçirdim. Nasıl olabilir ve Hayatım. Neyse işte sonra konuştuk biraz olanları. Bana neden haber vermediklerini sorduğumda unuttuklarını söylediler. Öyle mi?"

-Hıhı, telaşla unuttuk canım kankam dedim.
*Bu arada yanlış anlaşılmasın Burak benim ilk arkadaşlarımdan birisi. Yaklaşık 14 senedir falan arkadaşız. (Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında. İlk başta siz ikisini sevgili mi sanmıştınız. Hemen buraya yorumları alayım.)*

-İşte sonra Zeliha teyzeyi aradım. Bilgileri falan aldım. Sana söylememelerini rica ettim. Ver işte burdayım.

-Ne ile geldin?

-İlk uçakla geldim. Sen burdan çıkana kadarda buradayım kankam. Hayatişkom. (!!)

-İyy sen sus konuşma yağğg"

-Tamam tamam sustum. Hastalığın ile ilgili sonra ayrıntılı bir şekilde konuşacağız." dedi.

Bende kabul ettim. Zaten konuşmak istemiyordum.

✨~SAATLER SONRA~✨
Burağı okulundan dolayı bayrağıdır göremediğim için hasret giderdik. Bir ara Burak yorgunluktan olsa gerek uyuya kaldı. Bende onu rahatsız etmek istemedim. Etrafta birşey olmadığı için üstünü örtemedim.
Canım benim çok masum uyuyordu ya. Onu gerçekten çok seviyordum ve değer veriyorum. Benim için yaptıklarını yazmaya kalksam sayfalar yetmezdi. (Anladınız işte değil mi?)
Dışarıdan iğrenç bir koku geliyordu.
Herhalde salağın teki kanser hastanesi'nde sigara içiyordu. Hey bu insanlar normal mi? Mecburen uyarmak ve sigarayı söndürmek için ayağa kalktım. Halbu ki hiç hâlim yoktu. Tamda tahmin ettiğim gibi koku bir odadan geliyordu. (Bari dışarıda içseydin kardeşim) Kapı zaten açıktı onun için tıklamadan girdim. Arkası bana dönüktü ama erkek olduğu kesindi.
-Hey bir bakar mısınız?"
Ne bir ses nede bir yüzünü bana çevirmek gibi bir girişimde bulunmadı. Bu beni gerçekten sinir ediyordu.

-Allahın öküzü bir baksana ya!

Ups bu çok ağır olmuştu. Ah Hayat çok yanlış bir giriş yaptın dedim kendime. Kesinlikle çok büyük bir kavga beni bekliyordu.
*******************************

Ve bam💥

Bu bölümüm hakkındaki düşünceleriniz neler?

Sizce de kavga edecekler mi?

Burak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce o erkek bizim hangi karakterimiz?

Lütfen oy ve yorumların eksik etmeyin.

Sizleri seviyorum. Kitabımı beğenirseniz arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın.

GÖRÜŞÜRÜZ.

Emine Naz.






🖤

💙💦

Hayat'ın Yaşam MücadelesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin