'Crezi că el va fi de acord?'
'Face orice pentru bani.'
'Sper să accepte atunci. Dacă e așa, zi să mă sune.'
'Imediat.'"16:00"
'Iar tu ești?'
'Mateo.'
'Ai buletinul cu tine?'Băiatul scoate buletinul din husa telefonului și îl pune pe masă.
'19 ani. Drăguț.'
'Presupun...'Tensiunea deja începea să crească în încăpere. După o oră, liniștea domină din nou încăperea.
'La 19:30 începi tura.'
'Azi?'
'Ai alte planuri?'
'Nu, e bine, cred.'*
Mateo intră pe ușa cafenelei, căutând-ul cu privirea pe Sebastian. Îl zărește rapid și merge la masa lui.
'Pot să iau și eu?'
Spune Mateo luând țigară de pe masă.
'Da aparent. Te-ai acomodat la noul serviciu?'
'Să știi că e ok. Totuși mă cam sperie ce descopăr.'
'Cum ar fi?'
'Am gasit asta în vestiarul meu.'Zice el nesigur scoțând din buzunar trei poze. Prima fotografie era o familie, mama, tatăl și un copil în jur de 2 ani. În a doua era o femeie, nu foarte bătrână și un adolescent. Iar în ultima se afla doar acel adolescent, care părea a fi într-un club de noapte. În toate pozele băiatul era foarte palid iar, pigmentul din corpul lui pare a nu exista.
'Tipul e albinos?'
'Așa se pare.'
'Deci nu îl cunoști.'
'N-am nici o idee cine e.'
'Unde zici că le-ai găsit?'
'În vestiar. Erau ascunse în spatele unui poster.'
'Probabil e cineva care a lucrat acolo. Poți întreba la muncă.'
'Nu toată lumea e așa prietenoasă și sincer, îmi dă un sentiment rău.'
'Pozele?'
'Tipul din poze.'
'Serios? E un băiat, te sperie că e așa alb?'
'Nu e asta...'
'Uuh, vin stafiile.'
'Bă. Nu mai fi prost.'
'Ce ai mă? Chiar ți-e frică?'
'Nu. E altceva...'
'Uite, o să îl întreb pe Chico.'Sebastian fotografiază acele poze cu telefonul mobil, după care pleacă.
'Nu mai stai?'
'Am niște treabă. Dacă aflu ceva de tipul ăla îți spun.'Spune el în timp ce se strecură printre scaune pentru a ieși. La câteva străzi distanță se întâlnește cu Valencia.
O conduce prin spatele unor blocuri într-un local, unde intră și el. Sebastian se oprește pentru a vorbi cu cineva, iar Valencia este dusă în altă cameră.După ce băiatul își termină treaba se îndreaptă spre apartament. Merge spre Chico, intră în galeria telefonului și uitându-se încă odată la poze începe să se simtă și el inconfortabil.
CITEȘTI
Asculta, Dragule! +18 Vol. 2*Short story*
ActionAtentie! Cartea conține scene de violență fizică și verbală.