Dezorientat Sebastian o ia printre incinte. Îi e din ce în ce mai greu să respire. Vântul bate ușor, iar cu sunetul pe care frunzele îi crează, băiatul începe să audă șoapte. Se oprește pe scările de la intrarea într-un bloc. Își aprinde o țigară în speranța de a scapa de senzația că este urmărit. Vede o siluetă la câțiva metri de el. De frică se ridică și își continuă drumul spre singurul loc în care se simțea în siguranță. Speră ca Chico să fie plecat pentru a se întoarce în apartament. Realizează că nu are cheile de la apartament când intră în scara blocului. Încearcă să deschidă ușa și vede că e descuiată. Ezită să intre pentru câteva momente după care deschide ușa. Aude pași de jos, care în liniștea deplină a nopții au ecou. Intră în apartament și închide ușa încercând să nu facă zgomot. După câțiva pași simte o durere puternică în piept și cade în genunchi. Se duce spre dormitor. La ușă încearcă să se ridice. E cineva în pat. Chico se ridică brusc când îl adude pe Sebastian intrând în camera. După ce contactul vizual este stabilit, Chico ridică arma și trage. Nu se aude niciun sunet. Sebastian cade, dar singurul lucru care curge pe podea sunt stropi de transpirație.
Ușa de la intrare se aude. Cineva aleargă spre dormitor. Chico apare și confuz aprinde lumina. Îl vede pe Sebastian inconștient pe podea. Se apropie de el, îl ia în brațe. Se așteaptă la o reacție de la el, dar Sebastian nu se trezește. Chico începe să se panicheze și îi șoptește.'Sebastian... ești bine?'
Acesta așteaptă un răspuns, dar nu îl primește.
Nu cred că doarme...
Chico sună la ambulanță, îl ridică pe Sebastian și coboară cu el în fața blocului.
*
2 săptămâni mai târziu, Sebastian încă e în comă.
CITEȘTI
Asculta, Dragule! +18 Vol. 2*Short story*
ActionAtentie! Cartea conține scene de violență fizică și verbală.