6. Iluzii

330 32 0
                                    

"01:22"

Cum obișnuiește, băiatul așteaptă pe o bancă unul dintre clienți. Parcul în care se afla era unul nu nou pentru el. De asemeni, la ora aceea era și foarte gol. Felinarele, așezate la o oarecare distanță între ele, luminau doar anumite zone, lăsând celelalte spații aproape complet acoperite în întuneric. Vântul de vară adie ușor, iar Sebastian își ține privirea pe un punct fix. La o distanță de câțiva metri în fața lui, se afla o figură scundă, masculină și nemișcată, care părea să se holbeze înapoi la băiat.

Trebuie dorm mai mult...

Spune el frecându-se la ochi. Se așteaptă să fie o iluzie și sa dispară imediat ce se uită din nou în acea direcție. Dar cât timp are ochii închiși aude pași. Privirea lui se ridică, iar acea siluetă era mai aproape. Sta foarte puțin în lumină cu capul plecat. Sebastian se uită cu atenție și suspiciune, ceva arată familiar. Persoana din fața lui își ridică puțin capul, iar Sebastian vede un singur lucru, acei ochi gri. Panicat, se ridică, are ceva în buzunar. Face pași spre acel băiat, iar după trece puțin de el, se întoarce brusc. Contactul vizual este restabilit, iar lama cuțitul se oprește pe abdomenul tipului blond, fără al străpunge.

'Ce drcu' faci?'

Spune băiatul mai scund prinzând-ul pe Sebastian de braț și oprind lama, care venea cu viteză spre el.
Sebastian oftează.

'Cristofer... credeam că...'
'Că ce? Mai ai treburi in seara asta sau?'
'Nu chiar, doar... mă simt urmărit.'
'Bine că te simți urmărit, dar pe mine nu ma vezi?'
'Te-am văzut cum te uitai la mine, stai 10 minute și nu faci nimic, te holbezi.'
'Ești ok? Eu acum am venit.'
'Ce?'
'Sigur ești bine?'

Cristofer pune mâna pe umărul lui Sebastian. El simte ceva umed, când se uită tresare. Îi împinge mâna băiatului, iar în acel loc rămâne o pată de lichid roșu și cald. Se uită la mâinile lui Cristofer și rămâne tăcut câteva momente. El nu avea sânge pe mâini, dar tricoul lui Sebastian încă era murdar. Ambii băieți sunt confuzi.

'Dă-ți tricoul jos.'

Sebastian avea o tăietură pe umăr, nu foarte adâncă, dar care sângera.

Pași încep să se audă din spatele lui.

'Ești bine, băiete?'

Spune o voce matură de bărbat.
În fața lui apare un polițist.

'Da, sunt bine...'
'Ce cauți aci singur?'
'Singur? Sunt cu...'

Sebastian se uită confuz în jur, nu era nimeni altcineva. Realizează că încă are cuțitul în mână, așa că încearcă să îl strecoare în buzunar, menținând contactul vizual cu polițistul.

'Ce ai pățit aici?'
'Oh, nimic special. Știi tu, mai mergi într-un club, te mai împiedici, te mai taie cineva. Nimic special.'
'Cum spui tu atunci. Ești cu mașina?'
'Am venit cu taxiul.'

Discuția dintre ei doi se termină în cele din urmă. Atunci Sebastian pleacă în altă zonă a parcului și îl sună pe Cristofer.

'Mai vrei marfa aia?'
'Ajung în 10 minute.'
'Bine...'

Asculta, Dragule! +18 Vol. 2*Short story*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum