'Alejo? Ești aici?'
Strigă Sebastian odată ce intră în apartamentul abandonat. Nu pare a fi nimeni acolo. Merge din cameră în cameră cercetând locul. Un sunet de armă se aude din spatele lui. Deschide ușa băii care scârțâie ascuțit, acolo vede patru lumânări roșii aprinse pe jos în jurul toaletei și la mică distanță de ușă. Confuz, face câțiva pași înapoi și își caută telefonul prin buzunare, după care se uită în ghiozdan. Nu găsește nimic. Se gândește că l-a lăsat în taxi sau a căzut când s-a urcat pe scara de urgență. Merge spre ușă de la intrare pentru a ieși din apartament când își aude telefonul că sună. Inima lui începe să bată haotic. Se întoarce în micuța baie și apasă pe întrerupător. La încercările repetate ale baiatului lumina tot nu se aprinde. În baie e plin de abur rece, iar aerul e închis și greu de respirat. Calcă cu atenție printre lumânări. Se uită în cada veche și ruginită unde își vede ecranul telefonului care sună, la fundul căzii, care avea o apă murdară, neagră roșiatică în ea. Dezgustat își bagă mâna aproape până la cot în acea apă, pentru a-și recupera telefonul. Apa este caldă.
"Chico <3" (scrie pe ecran)
Își dă ochii peste cap și oftează. Închide apelul și îl sună pe Alejo.
'Unde ești?'
'Am niște treabă. E important?'
'Ai fost la apartament?'
'Da, oh, scuze pentru lumânări.'
'Mă rog, lumina de ce nu merge?'
'Habar n-am, când am fost acolo mergea.'
'Ok... și ce e cu apa aia din cadă?'
'Ce apă?'
'Păi... În cadă e...'Sebastian se apropie și mai aruncă o privire în cadă, care acum era goală, dar încă umedă.
'Nu avem apă în apartament. Ce e cu tine?'
'Da... uită de ce am spus. Nu mai contează. Pa.'Spune scurt și închide telefonul. După asta iese din baie și se așează pe o saltea într-o cameră care pare a fi o fostă sufragerie. Se întinde puțin amețit și fără să își dea seama adoarme.
Sebastian aude un plâns și se trezește speriat. Își verifică telefonul.
"03:44"
"13 apeluri nepreluate"
Se uită în camera întunecată. Inițial nu distinge mai nimic, dar după puțin timp vede o ceva lângă perete. Nu înțelege ce e. După încă câteva minute, figura începe să prindă contur. O persoană care pare a sta jos pe un scaun. Camera se luminează brusc și pentru puțin timp. El apuca să vadă trupul fragil și distrus al uni băiat scund și palid. Totul revine la întuneric. Figura începe să se miște. Sebastian fuge în bucătărie. Scoate din ghiozdan o punguță și își toarnă conținutul în palmă. Îl inhalează și se uită în jur. Încă paranoic își ia ușor ghiozdanul și iese în hol. De jos aude zgomot și șoapte. Merge în alt apartament și pleacă din bloc. Jos sunt 3 mașini de poliție.
CITEȘTI
Asculta, Dragule! +18 Vol. 2*Short story*
ActionAtentie! Cartea conține scene de violență fizică și verbală.