*Gion bergaduh dengan Shintarou*
Gion: Anime merosakkan bangsa! Baik tengok spongebob!!
Shintarou: Anime adalah antara kartun yg paling berpengajaran! (Jangan ko caci ehh kartun negara aku!) Bukannya macam span yg tinggal dalam nenas kat laut tuu!! (Spongebob lgi x masuk akal. Pengajaran pon x dk)
*Terus bergaduh*
Gion pon mengadu kepada Livio setelah kejadian itu..
Gion: Hishh aku stress lah ngn Shintarou tu!! (Suka hati ja kata span kuning yg comel tu macam2. Rasa cam nk bunuh ja dia!!)
Livio: Tuanku, saya ada idea bernas. Apa kata tuanku bunuh Shintarou dengan racun guna ubat Nubis. (Saya pon geram lama dh kat robot dia tu. Ingat robot dia ja ka pandai masak lgi?)
Gion: Idea bernas. MUAHAHAHA. (Aku nk racun dia sampai mati. Biar x leh cakap terus)
》》》
Gion: Nubis hg ada racun dk? Nk bunuh Shintarou ni. Dia tu bising laaa. (Dh la kata anime yg boleh rosakkan bebudak lebih syok dri spongebob)
Nubis: Haa...ada! Tpi racun ni selow sikit tau nk merebak. So, kalau dh boh racun dlm makanan dia, layanlah dia baik2 so dia x syak pape.
》》》
Gion: Shintarou, ni aku buat air teh biru kat hg. Aku nk minx maaf. Anime mmg ada yg syok pon...(Hahahaha aku boh racun dalam tuu! Habis lah ko)
Shintarou: Haa?! Hmmphh...masehh...Aku pon rasa spongebob pon bleh tahan syok gak... ( Mamat ni demam ka?)
Sejak dri hari itu, Gion melayan Shintarou dengan baik agar Shintarou tidak mengesyaki yg dia telah diracun. Tpi, tanpa mereka sedari, mereka semakin rapat dan memahami antara satu sama lain.
Gion: Nubis aku rasa bersalah aaa racun Shintarou😭...Aku x nak dia mati gi!! (Kami x habis gi tengok One Punch Man sama2 lagi!!)
Nubis: Owhh racun tu kaa. Laa saya bohong ja.. X tau lak abg percaya. (Sekurang-kurangnya korg dh berbaik an)
Gion: Dasar...(camni aku nk gaduh balik ngan Shintarou lah! Mati2 aku ingat dia nk mati dh! Tu aku baik ngan dia tuu)
》》》
Ketika mereka menonton anime bersama sama.
Gion: Shintarou hg ni bab*lah!! *tiberr* (weyh aku rindu nak gaduh ngan hg😭)
Shintarou: Noh! Asal ngan hg nii!! Hg la yg bab*!! (Aikk awat ngan dia nii. Sebelum ni bkn main baik gi)
Livio: Awat eh, dalam bnyk2 haiwan...kenapa bab* paling ramai org sebut??
Gion: ....
Dalam otak Gion
Shintarou: Ayam....
YOU ARE READING
Prince Gion and The Gang
FanfictieSo here it come my second book. This story is about...~ Ehh!! Uhh!! Hahh??! ..English?! Acah giler😬 Ok2 sambung balik ke story description. Buku ini adalah tentang telatah lawak Putera Gion dan gengnya yg sebelum ini terkenal dengan geng yg jahat d...