İlk iki gün kurt üçüncü gün büyücü dördüncü gün peri beşinci günse vampir bölümüne gidecektim . Kızlarsa kurt bölümüne .
En sonunda sınıfı bulduk . Kapıyı çalıp bekledim içeriden " gir " sesi geldiğinde içeri girdik . Ğüneş sağımda yıldız solumda ben yine ortadayım . Hoca yani dış görünüş olarak kırlı yaşlarda kumral ama güzel bir kadındı .
Tatlı ve sevecen bir tavırla
- siz yeni öğrenciler olmalısınız.
Üçümüz aynı anda " evet " dedik bu huyumuzu çok seviyordum .
- isimleriniz ,türünüz , nereden geldiğinizi söyleyebilir misiniz ?
İlk güneş başladı .
- Ben güneş ay . Kurdum . İnsan okulundan geldim .
Hoca kafasını salladı . Sonra yıldız araya girdi .
- Ben yıldız ışık . Kurdum .arkadaşlarımla insan okulundan geldik .
Hoca gülümseyip bana döndü .
- sen farklısın . Çok güçlü bir enerjin var .
♥ ben gece karanlık . Vampir ,kurt,büyücü ve peri meleziyim . İnsan okulundan geldim .
Sınıfa baktım sabahki erkek gurubu yan yana oturuyordu onlarda dahil herkes anında bana bakıyordu . Hoca inanmayarak
- bu imkansız . Yalan söylemiyorsun değil mi ?
Ciddi bir ifade takınıp " hayır " dedim .
- görmeden ina-
Anında meleze dönüştüm . Kızların ağzından çıplık çıkarken erkekler hayranlıkla bize bakıyordu .
Tekrar insana döndüm .
♥ inandınız mı hocam ?
Hiç konuşmadı sadece kafasını sallamakla yetindi . Kızlara geçin bakışı attım biz güneşle cam tarafına geçerken yıldız ortaya foğru gidiyordu . Anında ona dönüp sinirle konuştum.
♥ nereye bücür düş peşime.
Dedim yıldız bir sabah ki çocuklara birde bana bakıyordu . Çocuk gibi kollarını bağlad ve gözlerini yumdu. Sen misin oturmayan yıldız hanım ben seni otutturmasını bilirim .
Yıldızı hızla kucağıma aldım . Gözleri kapalı olduğu için ne olduğunu anlamayıp çığlık attı . Ulan bizimkide kulak anasını ya .
♥ geri zekâlı ne cırlıyon . Mal bizimkide kulak ya .
Hemen cam kenarındaki sondan ikinci sırayı güneşe işaret edip .
♥ böcüm bi tane masa birleştir bakam .
Tam masayı kakdırcakken büyü gücümle masaları birleştirdim . Ortaya bir masa dah koyduğumuz için sıralar orta masayla birleşmişti ne hikmetse tamda yanımızda yıldızın sabah ki konuştuğu çocuk oturuyordu . Ulan kız ne ballı be . Yıldızın kulağına eğilip kimsenin duyamayacağı şekilde .
♥ bana bak seni oraya oturtucam sakın kötü birşey yapma ona göre .
Yıldız sevinçle kafasını olumlu anlamda salladı . Yok bu kız umutsuz vaka . Uslanmaz bu .
Güneş cam kenarına ben ortaya yıldızda çocuğun yanına yani sola oturdu .
Biz hazır olunca hoca konuyu anlatmaya başladı . Vampirlerin nasıl öldürülmesi nelerden etkilendiklerinden bahsediyordu. Yıldızla o çocuk konuşuyorlardı .
Hoca bana bakıp .- gececim bir gelirmisin ?
Hocaya kafamı sallayıp yerimden kalkıp hocanın yanına gittim.
- bize vampir yüzünü gösterirmisin ?
Lan bu hoca delirmiş gösterimde 30 kişi üstüme atlayıp beni parçalan .salak gece büyü yap büyü . Aaaa doğru ya lan . Sağ ol içimin sesi .
Diğer bir gücüm de başka varlıklara hükmedebiliyordum .
Sınıftakilere " kimse hareket etmesin " dedim ilk bir vampir kısmımı güçlendirdim . Hırlıyolar ama hareket edemiyorlardı . Sonra vampire dönüştüm . Ben melez olduğum için vampir dişlerim normal vampirlerden 4× daha büyük .Sınıftakiler daha fazla hırlamaya başlayınca eski halime geri döndüm rahatsız olmasınlar diye kurt tarafımı güçlendirdim . Sonra onların üstündeki büyüyü kaldırdım . Hoca şaşkınlıkla
- sen bize ne yaptın ?
♥ varlıklara kühmetme gücüm var . Hocam inanın sayamayacağınız kadar şey yapabiliyorum . Bence bundan sonra şaşırmayın derim
Ben sırama geçince . Hoca kaldığı yerden devam etti.
....
Sonunda zil çaldı be . Ne bitmez dersmiş . Yıldız hala o çucukla konuşuyordu . Biraz trip atsam sakıncası olmaz herhalde .
Güneşe dönüp göz kırptım .♥ böcüm hadi biz gidelim .
- iyi hadi gidelim sırık
Oturduğumuz yerden kalktık güneşin omzuna kolumu attım .yürümeye başladık yıldız arkamızdan hışt diye seslenince durduk eminim erkeklerde bize döndü .
- sırık bücürünü çağırmıyon mu?
♥ ya yıldız sen kendine yeni arkadaşlar bulmuşun bak sen onlarla konuş .
Erkekler bizi izliyordu şu an .
- kız sadece konuşuyom ne var bunda .
Çantamdan telefonumu almak için geri sırama gidip telefonumu çantamın küçük gözünden aldım . Güneşin yanına tekrar gittim . Güneşle aynı anda
= o zaman sen arkadaşlarınla konuş hıh .
Diyip saçımızı geriye attık .
Yıldız bize şaşkın şaşkın baktı . Biz tekrar yürümeye başladık . Yıldızın arkamızdan " ben niye trip yiyom ya " diye bağırdığını duyunca . Kahkaha atıp yıldızın koluma girmesi için kolumu kaldırdım . Bu sefer üçümğz kahkaha attık .
Bittiğ nasıl olmuş ?
Aslında böyle yapmayacaktım . Ama sonra çileğim trip falan diyince . Bende şu yıldıza trip atayım dedim .
Gereksiz fazla kahkahalı oldu jrjrhmrjrnhrkrkrnrj
Bol yorum ve bol oy bekliyorum .
Sizi sefirorum
Öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Melez
VampireGece karanlıktır tıpkı onun adında olduğu gibi Hiç ayrılmayan ve bebeklik arkadaşları olan kızlar melez olduğunu öğrenirse ne olur