Gece'den devam
O etrafı incelemeye başladı . Ben mutfağa gidip kahve yaptım . Koltukta oturmuş etrafına bakıyordu .beni görünce oturduğu yerde toplandı . Elimdeki kahveyi alırken eli elime değdi gözlerime baktı . Yavaşca kahvesini aldı . Bende bişi olmamış gibi yanına oturdum . Kahvesinden bir yudum alıp çalışmayan televizyona baktı . Birşey düşünüyor gibiydi . Yavaşça bana döndü .
- neden ağladın . Yani kimin için .
O it için ağlaman çok anlamsız .Bardağımı dudaklarıma götürüp bir yudum aldım . Dudaklarımda kalan kahveyi yalayıp .
♥ onun için değil zaten . Ben banu için üzülüyorum .
- banu kim .
♥ önceden en yakın arkadaşımdı . Tabi sinanı ayartmadan önce . Ben bunları kendi evimde ,kendi odamda ,kendi yatağımda yanlış bir pozisyonda yakaladım . Kimseye bişi demedim .onlarında haberi yoktu bildiğimden . S-sonra ikisi birden çekip gitti . Beni
Üzen şey en yakınım dediğim kişinin bunu bana yapması . Yani eninde sonunda banu da üzülcek.Sonlara doğru sesim titrek çıkmış gözlerim dolmuştu. Elindeki kahvesini masaya koyup başımı tuttu ve başımı göğsüne yasladı . Ona çaktırmadan kokusunu içime çekiyordum . Bileğimde bir sızı hissettim . Ve tekrar parlamaya başlamıştı .
Onunda gözleri bileğime kaydı .
Bileğimi tutup daha yakından baktı . Kendi bileğini gösterdi onunda bileğinde aynı dövme vardı . Ve onunkide parlamaya başladı .Başımı çevirip ona baktım o da gözlerimin içine baktı . Ne anlama geliyordu bu şimdi . Elimdeki kahveyi bi dikişte bitirdim . Boş bardağı masanın üstüne koydum . O bir kolunu kanepenin yanına koymuş yerinde rahatça oturmuş başını geriye atmış yatıyordu . Yavaşça ayağa kalktım . Ne çabuk uyumuştu bu böyle ya . Ellerimle kafasını tutup yavaşça yatırdım odama çıkıp battaniye ve yastık aldım . Aşağıya gidip yastığı kafasının altına koydum . Üstüne yorganı örttüm . Hava almak için bahçeye çıktım . Derin bir nefes aldım . Kulağıma cızırtılı sesler geldi ve sesler netleşti
" birisi gelecek gece . Çok güvenilir birisi sana yardım edecek . Hayatını netleştirmende sana yardım edecek . Ona güven asla şüphe duyma "
Yine aynı kadındı ve bana tanımadığın birisinden asla şüphe duyma siyor manyak ya
♥ tanımadığım birine nasıl güvenmemi bekliyorsun gizemli hanım .
" o seni doğduğundan berş tanıyor gece inan bana sadece senin iyi olmanı istiyor "
♥ çık aklımdan
Sesler kesildi . Gözlerimi havuza diktim . Etrafı inceledim . Kime güvenip güvenmeyeceğimi söylüyor bana ya . Gözlerim havuzdaki yansımaya kaydı . Bir kadın kim olduğunu bilmiyorum . Sırtında pelerini geniş şapkasını kafasına geçirmişti . Etrafı kokladım değişik bişi kokmuyordu arkamı döndüğüm an kayboldu . Yok yok artık kesin delirdim tövbe tövbe .
Etrafta dolaşmaya başldım ayağıma birşey dolandı yer baktım çok güzel pürüzsüz bir odun parçası odunlara şekil ve desen vermeye bayılırım odunu cebime atıp eve girdim . Salona geçip ateş 'in karşısındaki koltuğa oturdum . Biraz onu seyrettim gözlerim kapanmaya başladı . Direnmeyi kesip uykuya dalmama izin verdim .
Akşam olmuştu . Çok karanlıktı havayı sadece vampir kurt peri ve büyücülerin ellerinde tuttuğu meşaleler aydınlatıyordu . Karşı tasafa baktım çok bulanıktı birileri var ama görünmüyordu. Sonra etraftaki herşey gitti . Tekrar bi hareketlilik oldu. Bir vampir birisine hançer saplıyordu . Hançeri sapladığı kişiye baktım aa-ama bu ateşti . Sonra arkama döndüm heryer kandı . Herşey kan olmuştu ateş yere yığılmış yatıyordu . Ardından acı bir feryat duydum ateş diye bağırıyordu ama bu benim sesim .
Derin derin nefesler aldım yerimde sıçradım alnımdan boncuk boncuk terler akıyordu ateş başımda bana endişeyle bakıyordu .
- iyi misin gece?
İyi değilken iyiyim demek gelmiyordu içimden .ama buna mecburum .
♥iyiyim ateş sadece küçük bir kabus gördüm o kadar
- Emin misin ?
♥ evet .
ayağa kalktı
- hadi kalk
♥ nereye
- elini yüzünü yıkayalım .
Dedi ve koluma girdi. Yavaşça banyoya geçtik . Musluğu açıp eline suyu koyup yüzümü yıkadı. Bunu birkaç kere yaptı . Eline havluyu alıp yavaşça yüzümü kuruladı.
Yüzüne bakamıyordum gözümün önüne sürekli o kanlar içindeki hali aklıma geliyordu .
Yüzüne bakmadan teşekkür ettim .
Yavaşça belimden tuttu ve bana yön verdi .
- şey odan nerede.
♥ üst katta .
Merdivenlerden yavaş yavaş çıktık odamı gösterdim .
Kapıyı açıp içeri girdik .
- sen üstüne değiştir ve uyu ben kızlara bişeyler ayarlarım .
♥ tamam
O odadan çıktı banyoma girip kusa bir duş aldım üstüme ayıcıklı pijamalarımı giydim ve uykuya daldım .
Nasıl olmuş beğendiniz mi ?
İyi misiniz . Hep iyi olun . Hep gülün. Sevdiklerinizden çok şey bekleyin. Onların yaptığı ufacık bir iyilikte mutlu olmayı öğrenin .
Kaç bölüm attım en sonunda 100 oy oldu allahım sana şükürler olsun
Sizi seviyorum liptonlarım .
Öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Melez
VampirGece karanlıktır tıpkı onun adında olduğu gibi Hiç ayrılmayan ve bebeklik arkadaşları olan kızlar melez olduğunu öğrenirse ne olur