sinir

89 11 10
                                    

Sonunda okul bitmişti yarın büyücü bölümüne gidicem. Kızlarla kol kola sınıftan çıktık . lamborghinimin önünde durdum . Vampir tarafında biri elinde kan paketiyle çıkıyordu . Ve şu an çok fazla kana ihtiyacım var . Güneşe

- siz az burada beni bekleyin . Hemen dönücem .

Kafasını olumlu anlamda sallayınca . Vampir tarafına doğru yürüdüm . Basketbol sahasında bir çocuk çantasından kan paketini çıkarttı . Tam dişlerini geçirecekken vampir hızımla koşup elinden aldım . Normalinden daha uzun olan dişlerimi pakete geçirip içerken . Çocuk bana tip tip bakıyordu .

♥ geri ödeyeceğim merak etme .

Kafasını sallayınca arkamı dönüp kanımı içe içe giriş kapısına geldim . Elimdeki kutuyu çöpe attım . Koku değiştirme büyüsünü yeniledim . Yavaşca arabama bindim .

Tam arabayı çalıştırdığım sırada. Arabanın yan aynasından gördüğüm manzarayla duraksadım . Ateş ve çiğdem denen o kız çok yakınlardı . İçimi bir sinir kapladı . Gaza hızla basıp onlara çok yakın bir şekilde yanlarından geçtim . İbre 200'ü gösteriyordu durmadım daha da bastım . Kızlar arkamdan geliyordu .

Evin garajına hızla girip arabayı park ettim . Sakince arabadan indim . Hızlı gitmiş olmam az çok rahatlatmıştı beni . Güneş ve yıldız .

- sırık ne oldu ?

Bıkkınca .

♥ sonra kızlar lütfen .

Biliyorlardı benim sinirli olduğumu . İçimde bir sinir vardı ve gittikçe çoğalıyordu . Kendi isteğimle olmuyordu bu .bileğimde ki dövme sızlayıp parlıyordu. O sızladıkça ben daha çok sinirleniyordum . Ne oluyordu bana böyle .

Hızla odama çıkıp üstüme spor kıyafetlerimi geçirdim .

( gecenin kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( gecenin kombini . Ayakkabılara bayıldım keşke benim olsaaa mdkdkdj)

Spor çantama t-shirt lacivert pantalon halka küpelerimi ve beyaz topuklu spor ayakkabılarımı koydum . Buz dolabımdan 1 paket kan alıp onu da koydum . Telefonumu ve kulaklığımı elime aldım .

( gecenin yanına aldığı kombin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( gecenin yanına aldığı kombin . Bu kombin gerçekten içime sindi. Açık elbiseler giydirince kızıyonuz . Bu nasıl peki . )

Kızlar aşağıda yemek yiyorlardı . Onların yanına gidip çatalla masadaki püreden bir parça alıp ağazıma attım .

♥ hadi ben çıkıyom . Birşey olursa arayın yada uluyun lan herhangi bişi yapın işte . Biraz geç gelebilirim .

Yıldız kollarını bağlayıp .

- banane ya bende gelcem .

♥ balım gerçekten şu an hiç havamda değilim sadece biraz sinirimi atmak istiyorum .

Kollarını daha sıkı sarıp hıh diyip bana sırtını döndü . Ay valla çocuk bu ya .

♥ amaaa başka bir zaman seni istediğin yere götürücem tamam mı ?

Sevinçle yerinde zıplayıp.

- lunaparka gider miyiz ?

♥ tamam gideriz .

Gülümsedim . O da bana otuz iki diş sırıttı. Güneşin yanağını öptüm yıldızın alnını öpüp evden çıktım . İşte bu kadar .

Kulaklığımı kulağıma takıp . Toygar ışıklının - korkuyorum şarkısını açtım . İlk önce yavaş yavaş koşmaya başladım . Korkuyorum sözünü duyunca hızlandım . Kimseyi umursamıyor sadece koşuyordum .

Acaba o kadın kim ? Kaderim kim ? Kaderim ne ? Neden hep ben acı çektim ? Neden yalnızmışım gibi hissediyorum ? Neden geçmişi düşündükçe üzülüyorum . Ben istemezmiydim hatırlayınca gülümseyeceğim bir geçmişim olsun . Ben istemez miydim mutlu olmayı . Hiç kimse sevmemeli . Aşık olmamalı aşk zayıflıktır . Aşk acıdır . Bende korkuyorum sevdiklerimi kaybetmekten . Onları üzmekten ama olmuyo yine onları kaybediyorum üzüyorum . Bende üzülüyorum kimseye farkettirmeden hissettirmeden sessiz sessiz acı çekiyorum .

Sahile kadar koşmuştum . Bi bank'a oturdum denize bakıp derin bir nefes aldım .

Tekrar ayağa kalkıp koştum . Bize özel yani doğaüstü varlılara özel tenha bir sokağa yapılmış spor salonunun karşısında durdum . Kapının yanında iri yarı kurtlar duruyordu . Burada kimse kimseye dokunamıyordu zarar veremiyordu . Adamların karşısında durdum beni tanıdıkları için geri çekildiler . İçeri girdim kum torbalarının olduğu yere gittim . Spor çantamı yere koydum . Köşedeki rafta duran eldiveni alıp ellerime taktım . Kum torbasına en sert yumruklarımı atıyordum . Tekme yumruk derken iyice sakinleştim . Eldivenleri elimden çıkardım . Geri yerine koyup . Spor çantamı elime aldım ve soyunma odasına gittim . Yanıma aldığım elbiseleri giydim .

Spor salonundan dışarı çıktım . Sokakalarda dolaşmaya başladım boş boş dolaşıyordum .
Hava iyice kararınca eve doğru yürümeye başladım .

Sonunda eve vardım . Kızlar uyumuştu yavaşca içeri geçtim . Hiç birşey yapmadan direk odama çıktım . Duş alıp çıktım . Üzerime ayıcıklı pijamalarımı giyip panduflarımı ayağıma geçirsim . Uzun siyah saçlarımı havluyla kurulamaya başladım . Tam kuruyunca . Saçımı balık sırtı ördüm . Panduflarımı çıkarıp yuvarlak yatağıma yattım . Gözüme uyku girmeyince tavanı izlemeye başladım . Gözlerim yavaşca kapanmaya başladı . Gözlerimi kapatıp derin bir uykuya daldım .

Eee bitti nasıl olmuş . Beğendiniz mi?

Nasılsınız .

İyiyseniz hep iyi olun .

İyi değilseniz iyi olmaya bakın sizi üzenleri umursamayın .

Gece gece kafalar 1500 oldu valla .

Çünkü perdeleri yeni yıkadım khknjkhkngh  her yer yumoş kokuyo bayılcam valla hee

Bol oy ve yorum bekliyorum sizden .

Sizi seviyorum liptonlarım .

Öpüldünüz

Karanlık MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin