Yeni evimize girdik . Olağan üstüydüydü. Hemen odalarımıza gittik . Çok nüyük ferah ve güzeldi . Oda dahaa çok hardal , beyaz renkelerinden oluşuyordu. Hep yuvarlak yatak istemişimdir ama bunu kimseye söylemedim .
Tavana baktığımda tutulmuştum resmen . Harika bir gergi tavandı.( gecenin odası . Güzel mi ?)
Eşyalarım dolabıma yerleştirilmişti .odada küçük bir buzdolabı gördüm yanına gidip açtım . Waaooow işte benim bebeklerim . İlk iki raf kanlarla doluydu . Derin bir nefes aldım . AB rh(-) ımmmmm en sevdiğim . Elime bir tane alıp içtim . Neyse devam edelim üçüncü rafta lipton dördüncü rafta biralar vardı . Çok kullanmam arada bir kullanırdım o da canım sıkılırsa .
Çalışma masasının üstünde bir not vardı. Not'da şöyle yazıyordu."Yandaki dolabı aç bebeğim inan bana çok sevineceksin . Hep böyle bir oda istediğini biliyordum gececim . Odada gizli bir bölme var gardolabın arkasında . umarım iyi zaman geçirirsiniz burada seni seven anne ve baban . "
Ne gizli bölmesi be ben napim orayı . Hemen çalışma masamın yan tarafında ki dolabı açtım. Kocaman bir kutu vardı . Kutuyu açtığımda yatağımın altında sakladığım zulam ve üstüne anne ve babamın eklediği çikolatalar ile kocaman bir zulam olmuştu .
Kutuyu geri yerine koyup kapağı kapattım .
Kızların odaları nasıl bakalım . Hemen yan tarafımdaki odaya yani güneş 'in odasına gittim .
Çogunlukla mavi tonları ve beyaz kullanılmış harika ışıklandırma yapılmış. Bir odaydı .( güneş 'in odası . Güzel mi ?)
Güneiş yatağına uzanmış tavana bakıyordu . Hemen bombalamasyon yapıp yanına atladım .
♥ ne düşünüyorsun .
Omuz silkip.
- hiç sadece burada bu zenginlikte olduğumuza inanmıyorum .
Gülünseyip .
♥ inanmalısın . Hadi yıldız'ın yanına gidelim .
Ayağa kalkıp arkamı döndüm güneşe ellerimle belimi işaret ederek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Melez
VampirGece karanlıktır tıpkı onun adında olduğu gibi Hiç ayrılmayan ve bebeklik arkadaşları olan kızlar melez olduğunu öğrenirse ne olur