savaş

72 6 5
                                    

Eva'dan

Gece ve ateş  tam olarak bağlandı ve o patlama gerçekleşti . Avcılar ve diğerleri bu güçlü enerjiyi hissetti artık savaş çok yakında geceyi öldürebilirler ama bunu sadece tek bir yolla yapabilirler . Bizim bu savaşta tek şansımız gece . O olmadan herkes bir hiç .

Gözümün önünde yavaş yavaş soğuk çayını yudumlayan geceye baktım ne ara bu kadar büyüdün sen gece . Ne ara bu kadar güçlendin .

Ateş'ten

Gece odadan çıktığında ne olduğunu anlamadım . Neden bir anda öyle gitti .
Yavaşca bende odadan çıktım . Salona geçip kanapeye oturdum . İçimi bir acı kapladı elimi göğsüme koydum . Kalbim acıyordu sonra gözlerimin önüne gecenin uçurumda ağlayarak uçtuğu geldi .

Neden ağlıyorsun ay yüzlüm neden . Sen geldin hayatım bir anda değişti . Sahi neden seni yıllardır tanıyormuş gibi hissediyorum neden.

Yazar'dan

Kız elindeki soğuk çayını uçuruma bakarak yudumluyordu. Gözleri uçurumdayken aklı hayatını değiştiren çocukdaydı .

Genç çocuk ise düşünüyordu . Genç kızın gülüşünü gökyüzüne benzeyen gözlerini . Gülümsedi genç çocuk acı ve tatlının karıştığı bir gülümsemeyle " iyi ki geldin . Geldin ve bana huzur verdin . " diye düşündü .

Ağaçların arkasında geceyi izleyen kadın ise derin düşüncelere dalmıştı . Ona emanetti gece onu korumak zorundaydı yoksa ne diyecekti ona . Ne yapacaktı ona birşey olursa .

Yıldız'dan

Şöyle bir baktım karşımda oturan çocuğa ah be barış  . Öylece gözlerini halıya dikmiş oturuyordu . Güneş'e  baktım canım kankam benim . Baranla konuşuyordu .

Ooooouuuu havada aşk kokusu var .

ateş ise düşünceli bir şekilde kollarını birbirine bağlayıp oturuyordu . Kapı çaldı kapıya bakmak için ayağa kalktım .
Kapıyı açtığımda gözleri kıpkırmızı bir şekilde duran geceyi gördüm .

Hemen sarıldım

♡ nerdesin sen gece

Başını omzuma yasladı . Bir süre öyle kaldık sonra kollarını benden çekip içeri girdi . Çocukların yanına gitti . Bende arkasından gittim . Herkes ona bakıyordu güneş kalkıp hemen geceye sarıldı .

- iyi misin sırık .

♥ iyiyim böcüm iyiyim .

Bu iyi olmadığı anlamına geliyordu . Çünkü gece üzülsede asla söylemezdi . Yönünü ateşe çevirip ona baktı zaten ona bakan ateşle göz göze geldiler . Sanki konuşuyolar gibiydi kaç dakika öylece bakıştılar bilmiyorum ama ateş hızla kalkıp geceye sarıldı bir elini beline sardı diğer eliyle ise saçlarını okşadı . Bir süre öyle kaldılar ve ayrıldılar .

Barış hızla ayapa kalktı

- offf canım çok sıkılıyo ne oynayak lan

Mete

- DC oynayak .

Barış hevesle televizyon kumandasını eline alıp ön kusmına soru arka kısmınada cevap dedi .

- ee hadi oynuyomuyuz

Herkes yere daire şeklinde oturdu .
Barış kumandayı çevirdi . Soru barana cevap barışa gelmişti .

- doğruluk mu ? Cesaret mi ?

  barış biraz düşündü .

- doğruluk .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin