-Acum poti merge acasa sa iti pregatesti bagajul.spune Black.
-Oke.
-Maine iti voi arata care este biroul tau si ce ai de facut.
-Bine.
-Voi veni sa te iau deseara.
-Oke.
-Sa intamplat ceva?spune aceata privindu-ma.
-Nimik.
-Ce se poate intampla?
-Habar n-am,stiu si eu.
-Voi merge acum.
Ies din biroul sau,spre casa.Mike ma va omora cand va afla tocmai ce sa intamplat.
-CE A ZIS?!
Am zis eu ca asa va reactiona.
-Esti nebun?!spune serios.
Ceea ce e rar la el,sa il stiu serios.
-Da.
-Tu stii cu cine m-am intalnit azi?!striga la mine.CU JIHUO!Nemernicul ala ma urmarit peste tot sa stie unde te poate gasi.
-Pentru?
-Nu stiu daca il mai ai in retele de pe internet.Dar practic,el te cauta pentru a fi cu tine.A postat un anunt ca isi va gasi iubirea din liceu si nu ii va mai da drumul.
-Serios?
-B-black...
Spune Mike surprins cand il vede,exact ca si mine il scaneaza din cap pana in picioare.
-Hai ca vorbeai serios cand ai zis.spune Mike.
-Mhm.
-Esti gata?
-Da.
-Sa vii pe la noi,Mike.spune Black dandui o carte de vizita si pleaca.Imi i-au restul bagajelor jugind in urma sa,dar practic sunt luate pe sus de niste barbati in negru.
-Sunt bodyguarzi mei.
-La ce ai nevoie?
-Compania noastra e ceea mai mare si e pe locul 1 in Seol.
Nu stiam asta.
-Asa ca daca Jihuo se atinge de tine,il voi distruge.
Ce...ce e asta...?Black pe care il stiam si il stiu eu nu era asa posesiv pana acum.
-Black?
-Ce?spune uitandu-se pe geam.
-Esti...esti cumva yandere?
Acesta se intoarce instantaneu spre mine apucandu-mi mana strangand usor.
-B-black...
-Si daca sunt?!Ma vei parasi?!Ura?!
-Nu am spus asta,Black...
Imi pun cealalta mana pe mana sa care ma tine.Acesta se uita la miscarea mea,apoi inapoi la mine.
-Atunci?
-Nu te stiam posesiv.chicotesc.
-Un yandere e mai mult decat posesiv,Shiro.Shiro un nume dragut,mai ales ca ai parul alb,mereu am vrut sa iti zic asta.imi ciufuleste parul.
Yandere.Voi avea nevoie de informatii pentru a afla ce e unul.Masina sa oprit in fata unei vile mai mici,ca celei lui Black.Intrand in casa efectiv mama vitrega a scapat farfuria cu mancare,iar restul s-au uitat de parca ar fi un moracol.
-S-shiro...
-Tata...
Acesta ma imbratiseaza strans incepand sa plang alaturi de el.
-Mi-a fost dor de tine.
Imi saruta fruntea strangandu-ma iar,restul peocedand la fel.
-Mahiro?spun uitandu-ma dupa el.
O liniste se lasa,pna cand Kuro decide sa imi spuna.
-E in camera lui.
Urc scarile,mergand dupa tata.Bat,dar nu primesc un raspuns.Bat iar dar de data asta raspunde.
-Lasa-ma!
-So crezi tu piciule.zic insoapta.
-Toata lumea la o parte.rade Kuro.
Ii dau un picior usii de se sparge,facandu-mi fratiorul sa se sperie.
-Dracusor mic,cui ii spui tu sa plece,ha?!Vrei sa iti lungesc iar urechile alea?zic ranjind.
-S-shiro...?
-Cine altcineva idiotule.
Acesta fuge imbratisandu-ma strans.Vad cum incepe sa planga in hohote asa ca i-am returnat imbratisarea.
-Nu plange,acum ca am revenit voi sta cu Black.
CITEȘTI
The bad guy and bed boy (boy x boy)
De Todoienterzis homofobilor 100% boy x boy cititi pe propia raspundere