-AHHH!ma trezesc tipand.
Am avut un vis atat de ciudat...Eram prins de Jihuo,si el era un yandere exact ca si Black.
-Shiro,esti bine?ii aud vocea.
-Da,Black.Am avut doar un vis urat...
-Nu era un vis.
Cand ii aud vorbele serioase ma intorc instant catre el,prizandu-l de brate,acesta scancind facandu-ma sa tresar.Panicat ii trag camasa rupand nasturii pentru al vedea bandajat la abdomen si bratul stang.
-T-tu...
Incet si tremurand incerc sa ii ating,dar mana lui calda si fina mi-o ia pe a mea,ducand-o la buze sarutandu-mi dosul palmei.
-B-Black...
-Sunt bine Shiro.
-Ce sa intamplat?
-Se pare ca Jihuo a pus praf de somnifere in ventilatoarele vilei.Cand toata lumea a adormit te-a luat.Cand m-am trezit am inceput sa te caut,dupa un timp am prins un om de al lui,spunandu-mi cine e inainte de al omora.Asa am aflat ca a fost el.
-Si cu el ce sa intamplat?!
-Mort.
Fac ochii mari cand aud.
-V-voi v-ati...
-Luptat?Mhm!Am fost inpuscat in abdomen si in brat.
Ma ridic usor sarutandu-i taietura de pe obraz.
-Asta va ramane cicatrice.spun trist.
-Se va vindeca.
-Da,dar tot va ramene...
-Macar imi va aduce aminte cat de mult te iubesc.
Rosesc cand il aud.
-Si eu...
Ne presam buzele intr-un sarut.
-Unde e Kuro?intreb curios.
-E oke.Dupa ce sa asigurat ca esti acasa,a venit dupa mine la spital.
-Tata...stie?
-Nu.Nu vroiam sa ii spunem si sa se panicheze sau stie ce sa pateasca.Are totusi o varsta,daca asa rau a fost cand ai disparut si altele,nu vreau sa stiu cum ar fi reactionat la asta.
-Mhm.Multumesc,eroul meu.
Il sarut scurt zambind.
CITEȘTI
The bad guy and bed boy (boy x boy)
Randomienterzis homofobilor 100% boy x boy cititi pe propia raspundere