Skin Care
မတူညီတဲ့ Life Style ေတြရွိတဲ့ လူငယ္ေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ တစ္ခုက မိမိနဲ႔ သင့္ေလ်ာ္မွန္ကန္တဲ့ skin care routine ပါပဲ... လူသားတိုင္းမွာ ကိုယ္ပိုင္ အလွတရားရွိထားေပမယ့္ ထိုအလွတရားကို မွန္ကန္ ထိေရာက္စြာ ထိန္းသိမ္းဖို႔ကလည္း အေရးပါတဲ့ လုပ္ငန္းစဥ္ တစ္ခုပါ...
ျပစ္မ်ိဳးမွဲ႔မထင္ဆိုတဲ့ အသားအေရကို Y အပါအ၀င္ ဒီစာကို ဖတ္ေနတဲ့ လူသားတိုင္း လိုခ်င္ေတာင့္တမိၾကပါတယ္… ဒါေၾကာင့္ Y တို႔ ကိုယ့္အသားအေရကို ထိန္းသိမ္းသင့္ပါသည္…
Skin Care ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေလးေအာက္မွာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ အရြယ္တည္းက ၾကံဳေတြ႔လာရတဲ့ Y ရဲ႕ အသားအေရ ျပႆနာေတြ, မွားယြင္းခဲ့တဲ့ ကုသမႈေတြ, ခံစားခဲ့ရတဲ့ ေဘးထြက္ ဆိုးက်ိဳးေတြ, မွန္ကန္တဲ့ ကုသမႈကို စိတ္ရွည္သည္းခံ လိုက္နာခဲ့လို႔ သက္သာခဲ့ရတာေလးေတြကို sharing လုပ္ေပးမွာပါ…
Y ရဲ႕ Reality Skin Care Routine ကိုလည္း Product ပံုေလးနဲ႔ တကြ ရွင္းျပေပးမွာပါ… မည္သည့္ Brand ကမွ Sponsor ရလို႔ ေရးတာမဟုတ္ဘဲ လက္ေတြ႔ သိသာတဲ့ Result ေတြေၾကာင့္ စာဖတ္သူေတြကို အလွတရားထိန္းသိမ္းပံုေတြ Sharing လုပ္ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္... အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ Sharing ေလးပါ...
Skin Care ေလးရဲ႕ Contents ေလးကေတာ့
1. Problem
2. Products and Instructions
3. ေရွာင္ရန္ အၾကံျပဳခ်က္ ေ၀မွ်ျခင္း
4. ေဆာင္ရန္ အၾကံျပဳခ်က္ ေ၀မွ်ျခင္း
5. Recommendation Package by Khit Shan Lynn
အခ်က္ 5ခ်က္နဲ႔ Y Sharing ေလး လုပ္ေပးသြားမွာပါ... သေဘာထားမတိုက္ဆိုင္တာေလးေတြ ရွိခဲ့ရင္လည္း လူတစ္ကိုယ္ အႀကိဳက္တစ္မ်ိဳးရယ္မို႔ အျပဳသေဘာေဆာင္ေပးမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္...
က်ား မ မေရြး လူသားတိုင္း အသံုး၀င္ေစမယ့္ Sharing Program ေလးဆီသို႔
YOU ARE READING
Skincare Routine by Khit Shan Lynn
Randomေနေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ ရဲဝင့္စြာေတာက္ပႏိုင္ဖို႔