Before Me

1.4K 23 6
                                    

1. Problem

ပံုမွာေတြ႔တာေလးကေတာ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္တည္းက ခံစားခဲ့ရတဲ့ မ်က္ႏွာအသားအေရ ျပႆနာေလးပါ… အသားအေရ ေျခာက္ကပ္ၾကမ္းတမ္းၿပီး ၀က္ၿခံ, ဆား၀က္ၿခံ, အဆီဖု နဲ႔ လက္ဆိပ္တက္တဲ့ မ်က္ႏွာေလးပါ…

Skin care သံုးဖို႔ ပိုက္ဆံတတ္ႏိုင္လာတည္းက ျမန္မာျပည္ကို ၀င္လာတဲ့ Branded ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား Y ၀ယ္သံုးခဲ့ပါတယ္... စိတ္လည္းရွည္ခဲ့ပါတယ္… Product တစ္ခုကို အနည္းဆံုး 3ဗူးကုန္တဲ့အထိ ဆက္တိုက္၀ယ္သံုးပါတယ္... ဒါမယ့္ ဘာမွ မထူးျခားလာပါဘူး... မုန္႔လံုးစကၠဴကပ္ေနသလိုပါပဲ...

ဒီ Brand အဆင္မေျပလို႔ ေနာက္ Brand တစ္ခုကို စြဲသံုးတယ္… ဒီတိုင္းပါပဲ… လူႀကီးေတြေျပာတဲ့ အိမ္သံုးနည္းေတြလည္း အကုန္လိုက္လုပ္ပါတယ္… သနပ္ခါးေတြ ညဆို လူးတယ္… အဖုေတြကို ညွစ္ၿပီးေတာ့ မ်က္ႏွာကို သနပ္ခါးနဲ႔ သံပုရာရည္ေသြးထားတာလူးတယ္… စပ္ၿပဲေနတာပဲ… မနက္ဆို ေသြးေတြေတာင္စို႔တယ္ အဖုေတြက… သက္သာတယ္ ရက္ပိုင္းပဲ…

ကသစ္ဖုေသြးလူးဆိုလို႔ ေစ်းထဲက ရိုးရာေဆးဆိုင္မွာ ကသစ္ဖုေတြ၀ယ္… ေရေဆး ေနလွန္းၿပီး ညတိုင္းလက္ေညာင္းမတတ္ေသြးလူးတယ္…

Tetracycline Capsule ေတြကို အမႈန္႔ေတြထုတ္ယူ... ပီးေတာ့ အုန္းဆီနဲ႔ ေရာလူး… စပ္ၿပဲၿပီး အသားဖတ္ပါ လန္ တယ္...

သခြားသီး ခရမ္းခ်ဥ္သီး အာလူး ပ်ားရည္… မီးဖိုေခ်ာင္ပစၥည္းအစံုပဲ မ်က္ႏွာေပၚေရာက္တယ္… အရွင္းေပ်ာက္သြားတယ္ဆိုတာမရွိဘူး…

Y လည္း ေပ်ာက္ခ်င္တာေပါ့… အသားအေရေလး ႏုႏုေလး ျဖစ္ခ်င္တာေပါ့… ပိုက္ဆံေလးကလည္း သံုးႏိုင္ေနေတာ့ ေၾကာ္ညာသမွ်ေတြ လိုက္၀ယ္ စမ္းသံုး… ေကာင္းႏိုးရာရာ ေတြ လိုက္လုပ္ လိုက္သံုး ဘယ္လိုမွကို ျပႆနာက မၿငိမ္းဘူး…

ရာသီသံုးပါးလံုး မ်က္ႏွာမွာ ျပစ္ခ်က္ေတြခ်ည္း… အစားအေသာက္လည္း ပံုမွန္ပဲစားတာ… Skin ကို ထိခိုက္ေစမယ့္ တစ္ဖက္သတ္ဆန္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြေရွာင္တယ္…

ေရေႏြးေတြ ေရခဲေတြလည္း သံုးလိုက္တာပဲ…

ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့ ေလဆာနဲ႔ ပစ္မယ္ေပါ့ဆိုၿပီး ပို္က္ဆံေတြစု…   ေလဆာရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳးဆိုးက်ိဳးေတြ ေလ့လာ… ေလဆာပစ္မယ္လို႔ ေၾကြးေၾကာ္လိုက္တာသာ 3ႏွစ္ေလာက္ၾကာသြားတယ္… မပစ္မိဘူး ေ၀့၀ိုက္ေနတာ… မ်က္ႏွာကလည္း ပိုပိုဆိုးတာတယ္…

ဟိုမွာ ေက်ာင္းခဏတက္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ လူမ်ိဳးျခား ေဒါက္တာတစ္ေယာက္နဲ႔ ရင္းနီးၿပီး သူက ဥာဏ္အလင္းေပးလိုက္တယ္… Y လည္း စဥ္းစားရင္း သံုးေနက်ေတြသံုးရင္းနဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခု ခ်လိုက္တယ္…

ဒီေန႔က စၿပီး ေရနဲ႔ပဲမ်က္ႏွာသစ္မယ္ 3 လဆက္တိုက္ဆိုၿပီး မ်က္စိေရွ႕က သံုးလက္စ Skin care ေတြ အကုန္ အိတ္ထဲေသခ်ာ ထုပ္ပိုးၿပီး စည္ပင္သာယာ အမွိဳက္ကန္ ေထာင့္ ေလးမွာ သြားထားလိုက္တယ္... ဖြင့္ၾကည့္လို႔ အသံုးတည့္တဲ့ သူ ရွိရင္ ယူလို႔ရေအာင္…

Skin care ေတြ အကုန္ Cancel လိုက္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္က Y ေနာက္ 3လမွာ Dermatologist နဲ႔ ျပၿပီး Skin care routine အသစ္ ေသခ်ာလုပ္မယ္ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္... 3လ သတ္မွတ္ရျခင္းက မ်ိဳးစံုးေသာ Brand ေတြရဲ႕ Chemical Effect ေတြထိထားတာကို ျပယ္သြားေစခ်င္လို႔... 3လ အတြင္းမွာ အရင္သံုးေနက် Skin care effect ေတြ အာနိသင္ကုန္ေအာင္... အေဟာင္းေတြရဲ႕ အာနိသင္ကုန္မွ အသစ္သံုးရင္ သြားမၿငိမွာဆိုၿပီး Y ဘာသာ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္... မွန္သြားတယ္…

ေရနဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္တယ္… အခ်ိန္ရသလို လက္ကိုင္ပ၀ါေလးထဲ ေရခဲထည့္ၿပီး မ်က္ႏွာေပၚက ျပစ္ခ်က္ေလးေတြကို ကပ္ေပးတယ္ 3လ လံုးလံုး… ေရေတာ့ မ်ားမ်ားေသာက္တယ္… ေရ ကုထံုးေပါ့… စိတ္ေတာ့ရွည္ရတယ္… ဘာဆိုဘာမွ မသံုးေတာ့ လူမ်ားၾကားထဲ သိေတာ့ သိသာတာေပါ့… ဒါမယ့္ Confidence မေလ်ာ့သြားဘူး…

Y က Y မ်က္ႏွာကို ေျမဆီလႊာလို႔ သတ္မွတ္လိုက္တယ္… ဒီ ေျမဆီလႊာေကာင္းဖို႔ အားျဖည့္တဲ့အခါမွာ အခ်ိန္လိုတယ္ဆိုတာကိုလည္း Y လက္ခံႏိုင္ေတာ့ ေနရတာအဆင္ေျပတယ္… အရင္က မ်က္ႏွာကို အားတိုင္း ကလိတာ… ေဖာက္တယ္ ညွစ္တယ္ ကုတ္တယ္… အဲ့ 3လမွာ မ်က္ႏွာသုတ္ပ၀ါေတာင္ Y မသံုးဘူး… ေလနဲ႔ပဲ အေျခာက္ခံတာ…

ရုန္းကန္ရင္း 3လ ျပည့္ေတာ့ (ေမာင့္) သူငယ္ခ်င္း အေရျပားဆရာ၀န္ နဲ႔ y တိုင္ပင္တယ္… သူ႔ကို Y ရဲ႕ History ေတြ Life Style ေတြ ေသခ်ာရွင္းျပတယ္... History ဆိုတဲ့ေနရာမွာလည္း သံုးဖူးခဲ့တဲ့ Product ေတြရယ္ သံုးခဲ့တဲ့ ကာလေတြကို မထိန္ခ်န္ပဲေျပာတယ္... လက္တည့္စမ္း ကလိခဲ့တဲ့ နည္းေတြကိုလည္း ေျပာတယ္... 3လ ေရကလြဲလို႔ ဘာ Chemical မွ မထိထားတာေျပာတယ္...

Life style ဆိုတဲ့ေနရာမွာလည္း ကိုယ့္ရဲ႕အလုပ္, အသြားမ်ားတဲ့ ေနရာ, အစားအေသာက္ စတာေတြကို အကုန္ေျပာျပတယ္…

Dr က ဒီေလာက္ သည္းခံႏို္င္တာ ေလဆာေတာင္ မလိုပါဘူးတဲ့… Infection ျဖစ္ထားလို႔ ပိုးသတ္ေပးမယ့္ လိမ္းေဆးေလးလူးၿပီး အားလံုးရွင္းသြားရင္ အာရံုရတဲ့ Skin care သံုးၾကည့္ပါဆိုၿပီးအၾကံေပးတယ္…

Y လူးရတဲ့ေဆးကေတာ့ Clindamycin compound ပါတဲ့ဟာ… သူကေတာ့ လူးခ်င္သလို လူးလို႔မရဘူး Compound ရဲ႕ Percentage ရွိေသးတယ္… Clindamycin ရာခိုင္ႏႈန္း ဘယ္ေလာက္ပါတဲ့ဟာ သံုးသင့္လဲဆိုတာေတာ့ Dermatologist က ဆံုးျဖတ္ေပးတယ္…

Y ေရနဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္တယ္... Clindamycin လူးတယ္... Vistra က ထုတ္တဲ့ Gotu Kola ေသာက္တယ္... Gotu Kola က ၀က္ၿခံျဖစ္ေစမယ့္ infection ေတြကို ကာကြယ္ေပးတယ္ ခ်ိဳင့္ခြက္ေတြကို သက္သာေစတယ္... ေဆးလိမ္း ေဆးေသာက္ 3လအၾကာမွာ ဆိုးရြားေနတဲ့ ျပစ္ခ်က္ေတြ ပါးလာတယ္... 3ဖု 4ဖုေလာက္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္...

အဲ့အခ်ိန္က အရမ္း Excited ျဖစ္ရသလို ေခါင္းလည္း စားရၿပီ... ဘယ္ Brand ကို ေရြးမွာလဲ ဘာေတြ သံုးမွာလဲေပါ့... ဒီအတိုင္းေတာ့ ထားလို႔မရဘူး... အခုေခတ္ စကားနဲ႔ဆို Glow ေနရမွာကိုး... Glow ဖို႔ အတြက္က ျဖည့္စြက္စာေတြ လိုၿပီေလ... အဲ့ေတာ့ Google ေတြေခါက္ Page ေတြမွာ Review ေတြဖတ္ၿပီး အာရံုခံ ရတာေပါ့ေနာ္... ထပ္ျဖစ္ရင္ y ပဲ ခံရမွာေလ...

အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ယူၿပီး Product ေတြ ေရြးထုတ္လိုက္တယ္... ၀ယ္လိုက္တယ္... Confidence ရွိရွိ လူးလိုက္တယ္… 1ရက္ 2ရက္ အဆင္ေျပတယ္... 3ရက္ေျမာက္ ျပန္ထြက္တယ္... Routine အစမို႔ ၿမံဳေနတာေတြ ေပၚလာတာေနမွာပါဆိုၿပီး ဆက္သံုးတယ္... အခုဆို 2ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ... ရာသီအေျပာင္းအလဲေၾကာင့္ တစ္လံုးတစ္ေလ ထြက္တာကလြဲရင္ မ်က္ႏွာေလးက Glow လာတယ္…

အခ်ိန္ကာလတစ္ခုကို ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ရတာေပါ့… စိတ္ရွည္ရတယ္ သည္းခံရတယ္… ေနာက္ Secret တစ္ခုက မွန္ၾကည့္တိုင္း (က်ေနာ္ ေခတ္သွ်န္လင္း မ်က္ႏွာ ျပစ္မ်ိဳးမွဲ႔မထင္ ျဖစ္ပါေစ) ဆိုၿပီး ဆုေတာင္းတယ္… ဒါ ယံုၾကည္မႈေပါ့ေနာ္… ဂရုစိုက္မႈေတြ ယံုၾကည္မႈေတြ ေပါင္းစပ္လိုက္ေတာ့ ပန္းတိုင္ေရာက္တယ္ေပါ့…

ေနာက္ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ပါတဲ့ Product ေတြက Y 2ႏွစ္ေက်ာ္ ေန႔တိုင္းလက္ေတြ႔သံုးေနတဲ့ Product ေလးေတြပါ... Sharing လုပ္ေပးလိုက္ပါတယ္...


Skincare Routine by Khit Shan LynnМесто, где живут истории. Откройте их для себя