Day Care

473 13 0
                                    

2nd Step- Day Care

1. L’OREAL Revitalift Toner (~10,000 Ks)

Toner ကေတာ့ မျဖစ္မေန ပါ၀င္ရမယ့္ Hero ေလးပါ... ဆပ္ျပာနဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးေပမယ့္ ကပ္က်န္ခဲ့တဲ့ Particles ေတြနဲ႔ ဆပ္ျပာအၾကြင္းအက်န္ေတြကလည္း အသားအေရ ျပႆနာကို ဖန္တီးေပးပါတယ္... ဒါေၾကာင့္ Toner ေလးကို Cotton Pad ေလးထဲထည့္ၿပီး မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးတိုင္း ပြတ္ေပးရပါမယ္... Toner က ေခၽြးေပါက္ေတြကို က်ဥ္းေစၿပီးေတာ့ ေနာက္ထပ္သံုးမယ့္ Skin care ေတြရဲ႕ အာနိသင္ကို ထိေရာက္ေအာင္ ကူညီေပးပါတယ္...

2. L’OREAL Revitalift Crystal Micro Essence White (~25,000 Ks)

သူကေတာ့ ႏွစ္ေရာင္ရွိတယ္… အျဖဴနဲ႔ အနီ… Y အသားအေရကို တကယ္ျပန္ေကာင္းေစတာ သူ႔အစြမ္းေတြ အမ်ားႀကီးပါတယ္… အျဖဴေလးကေတာ့ ထြက္တာမၾကာေသးဘူး But Y က အနီထြက္တည္းက သံုးေနေတာ့ သူ႔ အာနိသင္ကို စိတ္ခ်တယ္…

Essence Water အျဖဴေလးက အေရျပားရဲ႕ ေအာက္ 10လႊာထိ စိမ့္၀င္ကုသေပးတယ္... မ်က္ႏွာေပၚေရာက္တာနဲ႔ ေအးေအး ၾကည္ၾကည္ ေျပာင္ေျပာင္ေလးျဖစ္သြားတယ္… Texture ေလးက လံုး၀ Water type... သူကေတာ့ အသက္ 25 ေအာက္အတြက္ ပိုသင့္ေတာ္တယ္... Whitening လိုခ်င္တဲ့ သူေတြအတြက္ သင့္ေတာ္တယ္...

ပုလင္းေလးကို လႈပ္မယ္… လက္ဖ၀ါးထဲထည့္မယ္ 5 စက္ေလာက္… ပုတ္ပုတ္ၿပီး လိမ္းေပးမယ္… လံုး၀ သိသာတယ္ result က… တခါတေလ Essence Water ေလးပဲလူးသြားရင္ေတာင္ ၾကည္ေျပာင္ေနတာ... Y အျဖဴေလးသံုးတာေတာ့ ဒါ 3 ပုလင္းေျမာက္...

မျဖစ္မေန ဒါေလး သံုးသင့္ပါတယ္… အနီေလးအေၾကာင္းကို Night Care မွာ ေျပာျပေပးမယ္…

3. L’OREAL Revitalift Laser X3 Day Cream (~35,000 Ks)

L’OREAL မွာ Series ေတြအမ်ားႀကီးရွိတယ္... ကိုယ္နဲ႔ သင့္ေတာ္တာေရြးႏိုင္ပါတယ္… Y ကေတာ့ 3 ထိပ္စီးလည္း ကပ္ေနေတာ့ အခုတည္းက Anti Aging ပါတဲ့ Series ကို သံုးျဖစ္တယ္... Essence Water လူးၿပီးတာနဲ႔ Day Cream ကို y လူးတယ္... Day Cream က ျပင္ပက အသားအေရကို ထိခိုက္ေစမယ့္ အရာေတြကုိ ကာကြယ္ေပးၿပီး တစ္ေနကုန္ ကုသေပးတယ္... y အခုသံုးေနတဲ့ Laser x3 က အေရးအေၾကာင္းကို ကာကြယ္ေပးတယ္, Skin အလႊာသစ္ျဖစ္ဖို႔ ေထာက္ပံေပးတယ္, အမည္းစက္နဲ႔ ေခၽြးေပါက္ေတြကို ေလ်ာ့ပါးေစတယ္…  Anti Aging  ပါေတာ့ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈကို ေႏွာင့္ေႏွးေစတယ္... ျပစ္ခ်က္ကင္းတဲ့ မ်က္ႏွာအသားအေရကို အခ်ိန္တစ္ခုမွာ ဖန္တီးေပးတယ္…

သူ႔ Texture ေလးက ေမႊးၿပီး လူးလိုက္ရင္ အဆီမျပန္ဘဲ Glow ေနေစတယ္... Y က မ်က္ႏွာေပၚ အစက္ေလးေတြ ခ်ၿပီး စိမ့္၀င္ေအာင္ ႏွိပ္ေပးတယ္... Day Cream လူးၿပီးရင္ ေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္ အတြက္က ၿပည့္စံုသြားၿပီ... မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ဆိုရင္ေတာ့ Day Cream လိမ္းၿပီးတာနဲ႔ Foundation ေလးထပ္လူးရင္ Perfect ပဲ...

Skincare Routine by Khit Shan LynnOù les histoires vivent. Découvrez maintenant