Night Care

396 10 0
                                    

3rd Step- Night Care


1. L’OREAL Revitalift Toner (~10,000 Ks)

(Day မွာ ေျပာၿပီးၿပီ ဆိုေပမယ့္ Night မွာလည္း တစ္ခါထပ္သံုးလို႔ ထပ္ေျပာပါမယ္ေနာ္) Toner ကေတာ့ မျဖစ္မေန ပါ၀င္ရမယ့္ Hero ေလးပါ... ဆပ္ျပာနဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးေပမယ့္ ကပ္က်န္ခဲ့တဲ့ Particles ေတြနဲ႔ ဆပ္ျပာအၾကြင္းအက်န္ေတြကလည္း အသားအေရ ျပႆနာကို ဖန္တီးေပးပါတယ္... ဒါေၾကာင့္ Toner ေလးကို Cotton Pad ေလးထဲထည့္ၿပီး မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးတိုင္း ပြတ္ေပးရပါမယ္... Toner က ေခၽြးေပါက္ေတြကို က်ဥ္းေစၿပီးေတာ့ ေနာက္ထပ္သံုးမယ့္ Skin care ေတြရဲ႕ အာနိသင္ကို ထိေရာက္ေအာင္ ကူညီေပးပါတယ္...


2. L’OREAL Revitalift Crystal Micro Essence RED (~25,000 Ks)

အနီေလးအေၾကာင္း ေျပာမယ္ေနာ္… အျဖဴေရာင္ေလး မထြက္ခင္ကဆို အနီေရာင္ကိုပဲ Day ေရာ Night ေရာ သံုးတယ္... အျဖဴေလး နဲ႔ အနီေလး ကြာဟခ်က္က Texture ပါ... အျဖဴေလးက လံုး၀ water type (က်ဲက်ဲေလးေပါ့)... အနီေလးကေတာ့ နည္းနည္းေလး ေစးပစ္တယ္... အဲ့ေတာ့ Day လို လႈပ္ရွားေနရတဲ့အခါမ်ားေတာ့ အျဖဴေလးကို သံုးၿပီး... Night လို အနားယူတဲ့ အခါေတာ့ အနီေလးကို သံုးတယ္…

အနီေလးရဲ႕ အာနိသင္က သူက အေရျပားရဲ႕ အတြင္းပိုင္း 8လႊာထိ စိမ့္၀င္ကုသေပးတယ္… အိုမင္းရင့္ေရာ္ေစတဲ့ အဓိက 8ေနရာကို ကာကြယ္ကုသေပးပါတယ္… အသက္ 25 ေက်ာ္ေတြအတြက္ သင့္ေတာ္ပါတယ္… ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အျဖဴေလးရယ္ အနီေလးရယ္ တြဲသံုးေစခ်င္ပါတယ္...

Essence တစ္ခုရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳးေတြကို လက္ေတြ႔ ခံစားၾကည့္ပါ… အေရျပားရဲ႕ အတြင္းကို အားျဖည့္ေပးလို႔ အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တစ္ခုေရာက္ရင္ က်န္းမာျပည့္စံုတဲ့ အလွတရားေလး ရလာမွာပါေနာ္... တစ္ေန႔တာလံုး ဘာမွ မသံုးခ်င္ရင္ေတာင္ Essence Water ေလးေတာ့ သံုးေပးပါေနာ္...

3. L’OREAL White Perfect Total Recover Sleeping Mask (~18,000 Ks)

Sleeping Mask… သူက Gel Type ေလး... ညဖက္ မ်က္ႏွာသစ္ Toner လူး Essence Water ေလးလူးၿပီးတာနဲ႔ သူ႔ကို လိမ္းအိပ္ရမယ္... သူရဲ႕ အာနိသင္က 3လအတြင္း အမဲစက္ေတြ ပါးလာၿပီး အသားအေရ ညီညာၾကည္လင္ေစတယ္... မနက္မိုးလင္းရင္ မ်က္ႏွာေလးက အစုိဓာတ္ၿပည့္၀ၿပီး က်န္းမာေနတဲ့ အသားအေရပံုစံေလးရေစတယ္… သူ႔ရဲ႕ Texture က Gel Type ကိုမွ Jelly အေစ့ေလးေတြပါတယ္… အဲ့ Jelly အေစ့ေလးေတြကို စိမ့္၀င္ေအာင္ လူးေပးရမယ္… လူးခါစ မိနစ္အနည္းငယ္မွာ အနည္းငယ္စပ္ဖ်င္းဖ်င္းျဖစ္ေပမယ့္ မစိုးရိမ္ပါနဲ႔…

ပံုမွန္အားျဖင့္ေတာ့ Night Cream ကို သံုးၾကေပမယ့္ Y ကေတာ့ Night Cream ထက္ Sleeping Mask လူးရတာ သေဘာက်လို႔ Sleeping Mask ကို ေန႔တိုင္းလူးတာပါ… တခ်ိဳ႕ကေတာ့ Sleeping Mask ကို တစ္ပတ္ကို 3ႀကိမ္ေလာက္ပဲသံုးပါတယ္… ကိုယ္ ႀကိဳက္သလိုေပါ့…

4. Borges Classic Olive Oil (~5,000 Ks)

ဒီသံလြင္ဆီေလးကိုေတာ့ Y က ညဖက္သံုးပါတယ္… စုတ္တံေလးနဲ႔ တို႔ယူၿပီးေတာ့ မ်က္ခံုးေမႊးေလးရယ္ မ်က္ေတာင္ေမႊးေလးေတြရယ္ကို တို႔ထိလူးေပးပါတယ္… မ်က္ခံုးကို သဘာ၀အတိုင္း နက္ေမွာင္ သန္စြမ္းေစၿပီး မ်က္ေတာင္ေလးေတြလည္း အားျပည့္ကာ ေကာ့ညႊန္႔ ရွည္ျဖာလာပါတယ္… ႏႈတ္ခမ္းကိုလည္း လူးေပးရင္ သဘာ၀ပန္းေသြးေရာင္ ႏႈတ္ခမ္းသားေလးကို ျဖစ္ေစၿပီး ႏႈတ္ခမ္းသားကြဲတာ ကာကြယ္ေပးပါတယ္…

လက္သည္းခြံေလးေတြကို သုတ္လိမ္းေပးရင္ သဘာ၀အတိုင္း ၾကည္ေျပာင္ေျပာင္ေလးျဖစ္ၿပီး က်န္းမာေတာက္ပတဲ့ လက္တစ္စံုကို ပိုင္ဆိုင္ေစပါတယ္… ေျခဖမိုးေတြကို လူးေပးၿပီး အိုမင္းမႈကင္းတဲ့ ေျခေထာက္ေလးတစ္စံု ဖန္တီးယူလို႔ရပါတယ္…

Skincare Routine by Khit Shan LynnOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz